Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla on niiiin ihana salarakas :) :)

Vierailija
15.02.2012 |

heti kostun kun edes ajattelen..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tihih, että on jännää, siis apuaah

Vierailija
2/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan tosiaan, että ei ole samaa kaveria, meinaa samaa oireilua täälläkin. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pelkkä ajatus saa kostumaan. Mulla ei ainakaan paikat kostuis varatun miehen ajattelusta. Puistattaa oikein ajatella että ukko joka panee vaimoaan ensin kotona, tulis sit mun luo... Etova ajatus...

Vierailija
4/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun entinen salarakas. Ei se ookaan enää niin ihana. Ei oo yhtään jännää. Jännä seksi ja huomaavaisuus on muuttunut sellaseks että mies kysyy vaan suoraan "pannaanko?" ja sitten tosiaan vaan pannaan menemään ihan suoraan asiaan. Laukoo kivoja juttuja kuin että miten ei oo pessyt alapäätään pitkään aikaan ja siellä on sissijuustoa, pitäiskö käyttää kumia (pesun sijaan). Piereskelee tehden siitä ison numeron. Jee. Pitäisköhän hankkia salarakas, sellasena noilla äijillä on ainakin jotain yritystä...

Vierailija
5/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muutako salarakasta kehiin!

Vierailija
6/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana herrasmies, älykäs ja rehellinen. osaa kohdella mua kuin prinsessaa. kehuu maasta taivaisiin.tietää mistä nainen tykkää ja osaa ottaa sen mitä itse haluaa.

hän on 19 vuotta minua vanhempi, mutta kyllä vaan on vanhakin nuortunut kun on pidetty yhdessä hauskaa :)

Vierailija
7/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä saatte tuosta, huonoa omaatuntoa tai mitä jos oma miehenne tekeekin samaa? Mitä sitten? Millaisia salarakkaita teillä on, mikä ammatti,ulkonäkö? saatteko orgasmin? Onko parempi kaikin puolin kuin lastenne isä? Unelmoitteko yhteisestä tulevaisuudesta yhdessä vai unelmoitteko siitä itseksenne?

Vierailija
8/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka voitte?voi vaimoraukka.

Vierailija
9/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kieltämättä oli hauskempaa, kun mies oli varattu. Olihan se ihanaa sitten saada se itselleen, ja mua oksetti ajatus että se panee vaimoaan ja sitten mua, mutta kuitenkin. Nyt joudun huolehtimaan kaikista niistä asioista, joista salarakkaan ei tarvitse.

Vierailija
10/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä saatte tuosta, huonoa omaatuntoa tai mitä jos oma miehenne tekeekin samaa? Mitä sitten? Millaisia salarakkaita teillä on, mikä ammatti,ulkonäkö? saatteko orgasmin? Onko parempi kaikin puolin kuin lastenne isä? Unelmoitteko yhteisestä tulevaisuudesta yhdessä vai unelmoitteko siitä itseksenne?

ai saanko orgasmin? Viime kerra niitä sain 19 :D

No hän on paras ikinä tapaamani mies seksissä. En unelmoi yhteisestä tulevaisuudesta. Mies on siitä muutaan kerran puhunut. Sanoin, ettei ajatus kiehdo minua. Anteeksi vaan.

Vierailija
11/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis yhtä ihana

Vierailija
12/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin salarakas. Imartelee, kun hän on valmis riskeeraamaan niin paljon vain saadakseen minut. Ja on ihana rakastaja. Ruusuja, koruja, ihania illallisia, ja taivaallista seksiä... ja se kielletyn hedelmän jännitys... tosin itse olen vapaa, mutta on ihanaa olla haluttu prinsessa