Miksi niin monet ulkomaalaiset inhoavat salmiakkia
Kommentit (27)
Oon suomalainen ja inhoan salmiakkia. Enkä ymmärrä puhetta salmiakin suolaisuudesta. Pidän suolaisesta, salmiakki on vain pahaa.
Kun olin noin kolmevuotias, joku äidin tuttu tarjosi karkkipussista mulle karkkia. Otin katsomatta mitä se oli ja se oli salmiakkia. Aloin itkeä kun se oli niin pahaa. Tää
muisto on jäänyt vahvasti mieleen. Tänä päivänäkin salmiakki on niin pahaa että melkein itkettää.
Laku <3
Salmiakki <3
kahta en vaihtaisi
Muistan nähneeni interrailmatkalla jossain salmiakkia myytävänä. Jossain karkkikaupassa, olikohan se Saksassa. Olin yllättynyt, kun luulin että sitä saa vain Suomesta.
Se johtuu joukkohysteriasta. On coolia inhota sitä.
Salmiakki on kuin teriyaki eikä sitä inhota.
Olen suomalainen enkä voi sietää salmiakkia. Älkää siis yleistäkö, että kaikki suomalaiset siitä tykkäisivät. En kyllä erityisemmin pidä perinteisistä jouluruuistakaan enkä ymmärrä miksi joku mauton karjalanpaisti on täällä jonkun mielestä herkkuruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen suomalainen ja vihaan monia suomalaisia tai "suomalaisia" juttuja.
Salmiakki
Mämmi
Alkoholi
Lanttulaatikko
Suomalainen kotiruoka
Suomalainen joulu
Suomalainen uusi vuosi
Suomalainen kirjallisuus-nuori mies
Suomalainen kirjallisuus ihmetytti, siis kaikkia suomalaisten kirjoittamia kirjoja vai mitä mahtoi tarkoittaa?
Tottumiskysymys. Pohjoisessa Saksassa tunnetaan lakritsi ja salmiakki, täällä eteläisessä Saksassa ei.