Ostin 3 tuntia kotisiivousta kaksiooni eikä siivoja ehtinyt kuin imuroida.
Imuroitu on joo, mutta eipä voi sanoo että olis yhtään siistimpää mitä ennen siivoojan tuloa, joka paikka täynnä tavaraa.
Kommentit (30)
Harva siivousfirma tekee raivausta, ja vaikka tekisi, mistä tietäisi minne tavarat laitetaan.
Oma firmani tekee Vantaan alueella tuntityönä kotisiivousta, kotiapua, lastenhoitoa, vanhustenhoitoa, pyykkiä, silitystä, thai-ruokaa 32 e/h
mailto://siivouskissat@gmail.com Vastuuvakuutus on.
Miettikääs nyt. Jos joka vuosi tulee niitä banaanilaatikollisia jotka kannetaan ulos talosta niin se tarkoittaa sitä että vähintään niin paljon sitä kamaa on hankittu joka vuosi lisää...
heh, olis siivooja käynyt kärräämäs roskikseen kaikki roinat, psyykkisesti sairaat kerää roinaa jatkuvasti himaansa eikä osaa järjestää sitä
Meillä oli muutama vuosi sama tilanne. Sain joululahjaksi siivousta ja koti täynnä tavaraa. Lahjakortti oli voimassa vuoden, joten varasin joulusiivouksen ja päätin siihen mennessä on koti romuvapaa. Siitä sitten aloitin, joka pv hain banaanilaatikoita lähikaupasta. Päätin että kerään laatikollisen per viikko ja kesällä menen kirpparille.
Ei mennyt kuin kuukausi ja oli kertynyt yli 30 laatikollista. Tosin kotikin näytti tyhjemältä. Sainkin sitten loistodiilin paikalliselta kirpparilta. Edelleenkin, vielä tänä päivänä käyn kotona joka ikisen hyllyn läpi 2 x vuodessa ja mietin tarvitsenko tätä. Ainoat kohdat, jotka ovat "vähän kaaos" ovat lasten komerot. Edelleen, nekin käydään läpi 2 x vuodessa, mutta lapset eivät halua luopua mistään. Lisäksi meidän varastossa alkaa tavaramäärä taas nousta. Pari laatikkoa on täynnä lasten saamia leluja, esim. Brioa jne, jotka haluan säästää lapsille muistoksi, ehkä heidän omille lapsilleen, vähintään 10 laatikollista on täynnä lasten piirustuksia ja askarteluja. Ne ovat kuitenkin järjestyksessä varastossa, eli eivät tiellä ja laatikon kyljessä lukee mitä sisältävät.
1 askel kerralla, siitä se lähtee.
Mihin sä siivoojaa tarvit, käske kusipään siivota
on jopa ihan kivaa, jos tavarat ei ole tiellä. Tämä järjesteleminen sitä oikeaa siivoamista on!
Sille olisi tarvetta monella tuntemallani henkilöllä, myös itselläni. Sen jälkeen kyllä imuroisin itse mielihyvin.
enää muisto vaan. Vaikka oli yhden yön poissakin kämpiltä, kaaos on entinen. Enkä aio siivota ennen muuttosiivousta..se on joskus vuoden päästä. ap
raivaan lasten lelut laatikoihin ja wc-n peilin edustan ja keiittöä tiskipöydän tyhjäksi- etten joudu maksamaan raivaamisesta
ps lattian pesut ja imuroinnin ja tasojen ja wc- ja kweittiötilan pesun vaadin aina- ehtii, jos tilita itse raivaan etukäteen
raivaan lasten lelut laatikoihin ja wc-n peilin edustan ja keiittöä tiskipöydän tyhjäksi- etten joudu maksamaan raivaamisesta
ps lattian pesut ja imuroinnin ja tasojen ja wc- ja kweittiötilan pesun vaadin aina- ehtii, jos tilita itse raivaan etukäteen
Taidan raivata itse liiankin hyvin. Meillä 220 neliöö, siivojalle varattu aika 4h, ja viimeksikin lähti 0,5h liian aikaisin, kun "ehti tekemään kaiken".
Et ole sit saanut edes kamojasi kaapitettua muuton jälk574
een?