Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hyvä nokkamuki

15.11.2005 |

Meillä ollut käytössä Tupperwaren nokkamuki mutta poika purrut nokkaan reiän. Nyt siis kysyn mikä olisi hyvä nokkamuki? Poika ei osaa juoda Avantin nokkiksesta ja mamin nokkiksesta ei myöskään. Onko siis vaihtoehtoja? Mukista juominen yhtä sotkua. Ikää pojalla 1v 3kk. Kiitos jo etukäteen:)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin poika puri nokan rikki jo kuukaudessa mutta takuuseen meni ja uusi on nyt kestänyt. Emman nokkamuki toimii myös varamukina. Piimämukina meillä on kirppikseltä hankittuja vanhanaikaisia isoreikäisia kovanokkaisia mukeja.

Vierailija
2/13 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta paras yli 1-vuotiaalle on sellainen, jossa on mukiosassa kiinteät kahvat ja kova kierrekansi. Eli ei mitään pikkuosia, jotka on aina hukassa ja tiskikoneen pohjalla. Kierrekansi siksi, että jos joutuu kovasti kiskomaan sellaista kierteetöntä auki, niin saa vedet päälleen. Pur-merkkiset ovat kestäneen nätteinä jo 2 lasta konepesusta huolimatta, mutta niitä ei enää saanut, joten ostin samantapaisen Emma-mukin. Sekin oli tehty Thaimaassa, oliskohan olla samasta tehtaasta? Yhtä hyvä näyttää olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me otettiin tupperinmukin jälkeen käyttöön Ainun Mam-muki. Ensin poika ei tajunnut miten siitä juodaan, mutta kun jätin pari kertaa sen venttiilin vähän löysälle, niin poika keksi että täältähän tulee juotavaa ja sitten jo yrittikin sitä imemällä saada sieltä itse. Et jos teillä kerta on jo tällainen muki, niin kokeilehan tehdä niin, että löysäät sitä venttiiliä ja annat sitten mukin lapselle. Joskohan se siitä sitten lähtisi " toimimaan" :) Meidän poika edelleenkin (on 2v8kk) juoda lipittelee VETTÄ mam-mukeistaan. Muuta ei niistä saakaan edes juoda..

Vierailija
4/13 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona76:

näin ainakin sanoi tuttavani, joka toimii jälleenmyyjänä. Jos lapsi vaikka puree nokan rikki, tai työntää kynän reiästä läpi, niin saat yhden kerran uuden nokkaosan ilmaiseksi, ja sen jälkeen saat tilata varaosan. Meillä myös käytössä sama muki, ja on ehdottomasti paras..!

Leijona76 & poika 1v4kk

SAA KERRANA VAIHTAA ???

Itse olen tw-jälleenmyyjä ja ainakin minä olen vaihdattanut useampia saman perheen nokkamukin kansia. Eräällä asiakkaallani on kolme lasta ja ainakin neljästi on silikoninokka vaihdettu kun lapsi on purrut sen rikki. Missään ei kysellä että monesko nokka tämä on kun on menossa vaihtoon! Rikkinäinen nokka jälleenmyyjälle ja hän toimittaa sen tukkuun ja saa vaihdossa uuden.

Ei siinä ole rajaa montako kertaa se takuuvaihdetaan, ei ainakaan minun tietooni ole tällaista rajaa tullut!

Toisekseen, tätä silikoninokkaista nokkamukia ei enää myydäkään kun se silikoninokka ei kestä eikä ole siis tupperin laatuvaatimusten mukainen. Mutta vaihtoon niitä kyllä saa viedä ja uusi tulee tilalle. On ainakin tähän asti tullut.

Vierailija
5/13 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että saa vaihtaa useamman kerran. Minulle kun on sanottu toisin. Mutta kiitos tiedosta, pidän mielessä..! =)

Vierailija
6/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin todettiin Emman nokkikset hyviksi!

Nyt poju lähentelee 2v ja juo tyylikkäästi ilman nokkaa.

Vierailija
7/13 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi sellaiset läpinäkyvät, joita saa Tarjoustalosta (en muista merkkiä). Molemmat ovat varmaan markkinoiden halvimpia. Tupperwaret maksaa ainakin 6 kertaa enemmän ja ovat ihan ***:stä. Meillä on ollut kahta Tupperwaren mallia, toisesta saa koko ajan vaihtaa nokkaosaa uuteen (ja mä olen joutunut siitä maksamaankin), toista mallia ei sitten saa pestä astianpesukoneessa - tosi näppärää lapsiperheessä...

Vierailija
8/13 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukit eivät ole kumpikaan olleet noita silikoninokkaisia ja silti nokkaosat nakerrettu rikki. Muissa mukeissa nokkaosat ehjät.

Vierailija
9/13 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetään ilman venttiiliä joka tekee mukista " tipattoman" sillä tyttö ei jaksa tai viitsi imeä. Mutta tykkää juoda tuosta mukista sen silikoninokan takia, osaa kyllä jo juoda myös kovanokkaisista mukeista tai ihan mukistakin. Helpoin vaan on ollut tuo Emman muki.

-minskuliina & tyttö 1v 3,5kk

Vierailija
10/13 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aventin ' tipattoman' nokan lisäksi ihan tavallinen ortexin nokkis, jossa kahvat ei tule kiinni alaosasta mukiin ja nokkakansi on valkoinen. Siinä ei ole venttiiliä tms. mutta se on erittäin kevyt lapsen itse juoda- joutuu toki vähän vahtimaan ettei kääntele mukia ylösalaisin. Tämän mukin keksin aikoinani esikon päiväkodista, esikko ei nimittäin juonut ennen päiväkotiin menoa mistään nokkiksesta, tavallisesta mukista osasi kyllä juoda itse. Päiväkodissa sitten tuolla oppi nokkiksestakin juomaan. Ja tämä kuopus tykkää siitä kovasti, siitä on helppo juoda eikä ole raskas lapselle. Reissussa meillä sit käytetäänkin aventia.

Vierailija
11/13 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tulee setissä jossa myös lautanen ja lusikka ja ruokalappu.

Pienet reijät ettei ruiskua liikaa ja suuhun sopiva kansi. Hauskat sammakkojalat :)

Vierailija
12/13 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuon ikäiselle on ehdottomasti Baby Björnin-nokkamuki. Siinä on " tapit" sivuilla joten päätä ei tarvi kallistaa kun juo.. Muutenkin saman merkin lusikat ja lautaset on huippuja!

Käy tutustumassa osaan tuotteista vaikka www.babybjorn.com

Vierailija
13/13 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ainakin sanoi tuttavani, joka toimii jälleenmyyjänä. Jos lapsi vaikka puree nokan rikki, tai työntää kynän reiästä läpi, niin saat yhden kerran uuden nokkaosan ilmaiseksi, ja sen jälkeen saat tilata varaosan. Meillä myös käytössä sama muki, ja on ehdottomasti paras..!

Leijona76 & poika 1v4kk