Miten miehenne käyttäytyy seksin jälkeen?
Kääntää kylkeä ja alkaa kuorsaamaan :/, pusuttelee ja /halii? :)
Kommentit (27)
häipyy samantien, ei mitään hellyydenosoituksia. Helvetin romanttista, en kyllä enää odotakaan mitään.
jos ennen nukkumaanmenoa illalla seksiä harrastetaan niin seksin jälkeen käperrytään tiukasti kiinni toisiimme saman peiton alle ja nukahdetaan aikalailla samantien molemmat siihen asentoon.
lauleskelee "jaijjaijjaa" tms. Sitten loikkii vessaan ja rallattelee pestessään vehkeitään. Ärrrrsyttävää.
Yleensä se aika nopeesti irtautuu musta. Ehkä saattaa antaa pusun vielä sitä ennen. Usein sanoo "ota kiinni" että siis pistäsin käteni jalkoväliini ettei tavara valu sängylle. Joskus mä ymmärrän tahallani väärin ja otan kiinni sen pippelistä.
Sit se menee peseen vehkeensä, yleensä auttaa mut menneessään ylös vetämällä kädestä (kun se toinen käsi on siellä jalkovälissä). Tai sitten jos mä haluan vielä makoilla hetken niin auttaa ylös kun on tullut pesulta. Mulla kestää suihkussa aina aika kauan että ikinä ei tiedä mistä huoneesta sen ukon löytää. Yleensä se kyllä makaa sängyssä ja sit mä meen kainaloon.
ottaa kainaloon, hivelee sormenpäillään mun käsivarsia hellästi pitkään tai hieroo hiuspohjaa. Jutellaan tulevasta, seuraavasta päivästä tai viikonlopusta. Alan kehrätä, alan kyhnätä ja usein innostutaan toiselle kierrokselle.
Ikää kummallakin yli 40v, paranee...;)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu paikasta, aina ei seksiä harrasteta sängyssä, esim. pikaset parkkihallissa, ei johda pitkii hellittelyihin. Perinteisesti sängyssä, otetaan lusikkasento, pusuttelee, kuiskaa rakastavansa jne...
Pikaseksi jossain spontaanissa paikassa on parasta siinä vaan usein spermat valuu sitten housuihin kun mies sisään laukeaa. Toisinaan laitan talouspaperia niin imee enimmät
Yleensä jäädään sängylle halailemaan. Minä tosin karkaan yleensä vessaan, koska en halua, että mällit valuvat pitkin reisiä ja lakanoita.