Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loma ja matka lähestyy ja ahdistus hiipii taas.

Vierailija
14.02.2012 |

Näin on käynyt ennenkin. Harvoin matkustellaan, mutta onhan niitä suunnitelmia ja matkoja sitten kiva varata. Mutta kun ajankohta lähestyy, niin en olekaan enää kovin innoissani.

Nyt on tiedossä n. 15 tunnin ajomatka Lappiin ja suoraan sanottuna ahdistaa lähteä tuonne liikenteeseen noin tuskaisen pitkän matkan päähän. Minulle olisi riittänyt mökkikohde lähempääkin, mutta saadaan mökki edullisesti, joten sinne sitten. Pitäisi alkaa katsomaan jo vaatteita ja pakkailemaankin pikkuhiljaa, mutta se on maailman tylsintä puuhaa.

Koko viikko menee reissussa tai ehkä voimme tulla kotiin jo loppuviikosta, että ehtisi ottaa vähän rennosti kotona, että jaksaa taas kesälomaan saakka.

Olen outo, mutta lomamatkat aiheuttaa minulle enemään stressiä kuin rentoutumista. Pakkohan se on kuitenkin perheen painostuksesta joskus venyä reissuun.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi istua 15 tuntia autossa mennen tullen. Miksi maailmassa ette mene lentokoneella? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Toivottavasti teillä ei ole pieniä lapsia.

Lennot on turhan kalliita ja kohteessa pitäisi sitten kuitenkin vuokrata auto.

Juuri lähteminen, pakkaaminen ja matkustaminen ei ole yhtään kivaa. Jos voisi siirtyä sormia napsauttamalla paikan päälle, niin ahdistus voisi olla vähän pienempi.

Vierailija
22/26 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi sinne matkustetaan. Jos sinne haluaa, niin matkaan menee aikaa. Mutta olen lapsesta saakka tottunut automatkoihin ja pidän niistä:)

Mutta ymmärrän, että monilla kiristää autossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rantalomia. Mukaan pakkaisi vaan bikinit ja muutamat kesävaatteet. That's it.

Vierailija
24/26 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai menettekö hotelliin? Silloin kyllä luulisi hotellit, ruokailut matkan varrella ja bensat maksavan saman verran kun lennot.

Vierailija
25/26 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten päiviä on 9 ja jos perjantai on jo matkapäivä, niin kymmenen päivää. Kyllä siinä ehtii olla Lapissakin vaikka käyttäisi matkoihin useamman päivän ja yöpyisi matkoilla.

Vierailija
26/26 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai menettekö hotelliin? Silloin kyllä luulisi hotellit, ruokailut matkan varrella ja bensat maksavan saman verran kun lennot.

majapaikkaa Pohjoisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi