Saako olettaa, että oma mies olisi tukena kun vaimon työpaiklla
Irtisanomisuhka leijuu ilmassa? Mies on kuin ei mitään tapahtunut, vaikka olen yrittänyt kertoa fiiliksistä.
Kommentit (4)
Mulla on iso leikkaus tulossa, josta kävin tänään sairaalassa sopimassa lääkärikäynnillä. Mies tiesi siitä, mutta on puhunut vain omia juttujaan eikä edes kysynyt. Viimeksi, kun kerroin leikkauksen olevan tulossa, mies ohitti kaiken ja jauhoi omiaan.
ITSEKÄS PASKAPÄÄ KOKO PASKAÄIJÄ
on lahja olla märehtimättä turhia ääneen. Vaikka se mies olisikin huolissaan, osaa pukata sen huolen pois mielestään ja murehtii sitten kun asia on ajankohtainen. Uskokaa jo, miehet ja naiset ajattelevat erilailla asioista!
kun kahdesti olen joutunut yt:istä pihalle. On jaksanut kannustaa kiitettävästi. Eka potkujen jälkeen meni aika kauan ennen kuin työllistyin, toisella kertaa uusi työ löytyi onneksi heti.
mutta monet miehet ei etukäteen asioita sure tai vatvo ja siksi ei ehkä tajua miltä sinusta tuntuu tai sitten se mies ei vaan jaxa kiinnostua sun jutuista ja tuntemuksista. Tai jos teillä on jo valmiiksi talous tiukalla niin ei uskalla edes ajatella mitä tapahtuu jos sut viä irtisanotaan...