Eroanko, mies ei ole 10 vuoden vääntämisenkään jälkeen mieleiseni.
Kommentit (12)
joka kertoisi sulle, että avioliitossa ei ole tarkoitus, että toinen muuttuu mieleiseksi. kandeis miettiä ennen avioliittoa, kenen kanssa hynttyyt yhteen laittaa.
Että kymmenessä vuodessakaan et ole oppinut hyväksymään miestäsi sellaisena kuin hän on? Kannattaisi panostaa valintaan, noinhan siinä käy.
mitä miehesi ajattelee sinusta? Tuskinpa sinäkää täydellinen olet. Keskity olennaiseen, ihminen on kokonaisuus, hyvine ja huonoine puolineen.
mikä kelpasi vielä 10 vuotta sitten. Ja toistahan ei voi muuttaa niin turha tuhlata aikaansa.
harvoinpa ketään pystyy muuttamaan, että eroa varmaa on sit paras ratkasu sulle.
Itse olen aikuistunut lasten myötä,mutta mies on pysynyt samanlaisena tai taantunut. Musta tuntuu vaan että mies on esteenä meidän yhteiselle elämälle ja mun elämälle. Me ei päästä eteenpäin elämässä kun toinen ei ota vastuuta yhteisistä asioista.
kouluttaa miestäni haluamalleni tavoille, ei tuu mitään, taidan myös luovuttaa, muuten menee koko elämä ohi!
Toi kuulostaa just siltä, ettei mies oo koskaan ollu sulle mieleinen ja oot kuvitellu voivas muuttaa hänet. Suuri virhe. Ikinä ei pidä ruveta suhteeseen ihmisen kanssa jota ei hyväksy sellaisena kuin hän on. Eli, joo EROA.
ongelmat vasta muutaman vuoden kuluttua niin ei, sitä lastenkanssa heti pysty lähtemään, nyt on eri kun ovat aikuisia.
Taidan lähtee jo huomenna vetään!
joka kertoisi sulle, että avioliitossa ei ole tarkoitus, että toinen muuttuu mieleiseksi.
kandeis miettiä ennen avioliittoa, kenen kanssa hynttyyt yhteen laittaa.