Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä päätin si että suostun potilaaksi hoitsujen työhönohjaukseen, onko ideota?

Vierailija
14.02.2012 |

Parhaimmat ideanne saatan vaikka toteuttaa. Olen yllytyshullu, ehdota ihan mitä tahansa, täältä lähtee...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis opetuspotilas?

Vierailija
2/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni saadaan sille vierailevalle työhönohjaajalle vähän haastetta. Nää paikallisen mtt:n suojatyöläiset on jo nähty, mut sille vierailijalle lähinnä vähän haastavampaa keissiä ajattelin kehitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vaikka on ns. opetuspotilas, ei potilas itse ole työnohjauksessa läsnä. Työnohjaustilanne on ammattilaisia varten, siinä siis vain puhutaan sinusta ja asioistasi.

Vierailija
4/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta puhutaan? No en mä sitten siihen hommaan suostu jos en pääse paikanpäälle näyttämään parhaita puoliani.

Hyvä että tääkin tuli täällä selväksi ennenko lupauduin hommaan lähtä.

Mut toisaalta voishan sillä vierailevalla tähdellä olla jotain uutta annettavaa mun hoitoon, ku nää paikalliset suojatyöläiset on ihan kädettömiä mun kanssani.

Et ei mun silti tartte mihinkään sitoutua vaikka ne saisikin tehdä minusta esimerkkitapauksen..

Vierailija
5/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mikään velvota mua hoitoon silti suostumaan jos ei sen vierailevan tähden ideat mua miellytä. Että mikä ettei, siinähän pohtivat jos kerta eivät itse mulle sopivaa hoitoo keksi.

Vierailija
6/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiassa kuin asiassa, kyllä ne sitten löytää helpon ja hyvän duunin sulle.

Vierailija
7/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat ideanne saatan vaikka toteuttaa. Olen yllytyshullu, ehdota ihan mitä tahansa, täältä lähtee...

semmonen idea olis, että lakkaa tehtailemasta noita sun aloituksia tänne.

Vierailija
8/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehottaa näitä paikallisia mtt-suojatyöläisiä tekemään minusta Kelalle sellaisen lausunnon, jossa ne suosittaa kaikkien hoitojen lopettamista ja mulle pysyvää eläkettä.

Jees, tottakai mä suostun, tiiä vaikka eläke nytkähtäis taas vähän eteenpäin.

Vierailija
9/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittelyyn ei tarvita asianomaisen lupaa....

Vierailija
10/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks olisin yhteistyökykyinen kun lopputulos on ihan sama olinpa vittumainen ja hankala tai en.

Vierailija
11/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa? Olis vaan pitäny turpansa kiinni ja kysyny itseään viisaammilta että mitä mun kanssa tehdään kun ei kerta omat taidot siihen riitä, kuten jo sille tänään sanoinkin.

Vierailija
12/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteistyöhön. Teeskentelen että alan mut en oikeesti kumminkaan ala. Vituttaa tuollaset paskanpuhujat ja valehtelijat aivan saatanasti.