En enää jaksa seksiä ja kaikkea ikä siihen liittyy.
Olemme olleet naimisissa 11v ja seksi oli ihanaa jne.
Mutta viimeinen vuosi on ollut mulle raskas; en enää millään jaksaisi seksiin liittyvää puunaamista ja putsaamista ja ajamista.
Koko hösseli vaatii niin paljon energiaa, etten enää jaksa vaivautua yhden orgasmin takia.
Mies ei pidä säärikarvoista eikä kainalo- eikä muistakaan karvoista - paisti hiuksista.
Minä olen tehnyt kaikkea tuota - siis ajanut karvat, kostuttanut ihoa, kuorinut ym - vuosikausien ajan, enää en vaan jaksaisi.
Olisin mieluummin oma itseni, karvainen ja rento, en jaksa enää koko ajan ylläpitää.
En halua pukeutua pitsihemeneisiin, haluan käyttää järkeviä puuvillasloggeja ja hyvin istuvia, tukevia liivejä.
En halua ollenkaan olla seksikäs, enkä jaksa harrastaa seksiä.
Annan kyllä miehelleni mutta mies ei oikein pidä jos mulla on esim säärikarvat ajamatta (mulla on vahva karvankasvu), siksi seksi on nykyään "rojut putkeen ja röökille" -hommaa.
Se sopii minulle hyvin, mutta mies alkaa kyllästyä.
Olemme puhuneet asiasta, mutta en halua enää muuttua takaisin itsensäpuunaajaksi.
Onko miehellä oikeus pettää minua? Minähän kuitenkin suostun seksiin aina kun mies haluaa, en vaan enää suostu olemaan sellainen sileä ja "virheetön" nainen kuin olin aikaisemmin.
Kommentit (2)
Mikset mene laserpoistoon jos karvat ja niiden ajeleminen noin iso ongelma?
Itsellä ihan samat fiilikset välillä. Mun mies ei koskaan sano mitään mistään ulkoisista asioista, mutta tiedän kyllä hänen naismakunsa. Lisäksi mies on itse hyvässä kunnossa, pitkänä ihmisenä hänelle ei kerry ylipainoakaan niin helposti, tai ainakaan pari ylimääräistä kiloa ei näy niin kuin tällaisessa lyhyessä naisessa. Mä koen aika kovia paineita välillä.
Ääh, vanheneminen on ihan syvältä.