Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TÄYSIN rehellinen mielipiteesi naisesta, joka on kotona yhden lapsen kanssa

Vierailija
14.02.2012 |

3-vuotiaaksi asti? Siis, mitä olet pohjimmiltasi mieltä kun joku on tehnyt tällaisen valinnan. Ja työpaikka mihin palata löytyy, ja hyvä koulutus.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolinvuoteella eniten kadutaan liikaa työntekoa, ja liian vähää aikaa lasten kanssa.

Vierailija
2/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pyrkinyt aina suorittamaan vähän liikaa, ei ole ollut pokkaa tuohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muiden perheiden ratkaisut ei minulle kuulu enkä voi tietää päätösten taustoja. Mutta jos nyt täytyy nimen omaanolla jotain mieltä, minusta on hienoa, että hän on malttanut laittaa uransa odottamaan lapsen vuoksi. Riskinsä siinä on, varma työpaikka voi olla entinen jos on kolme vuotta poissa. Kaikki ehtii muuttua.

Vierailija
4/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla muuta mielipidettä, kuin että hieno homma. Itsekin olisin halunnut olla tuon 3v, mutta rahatilanne ei antanut mahdollisuutta :/.

Vierailija
5/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaaksi asti? Siis, mitä olet pohjimmiltasi mieltä kun joku on tehnyt tällaisen valinnan. Ja työpaikka mihin palata löytyy, ja hyvä koulutus.

Että ns. jaksaa sitä kolme vuotta:) Ja pärjää pienillä tukirahoilla, toisaalta myös fiksulla on säästössä sen verran rahaa että pärjääkin sen ajan minkä on suunnitellut olevan lapsen kanssa kotona.

Ei mitään pahaa ajateltavaa siis. eriasia olisi jos on kotona sen 3vuotta vain koska ei ole mitään mihin palata eikä halua edes hankkia sellaista, eli kotona olemiseen on ns. tekosyy se lapsi. mutta se on jo eriaihetta

Vierailija
6/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ns. jaksaa sitä kolme vuotta:) Ja pärjää pienillä tukirahoilla, toisaalta myös fiksulla on säästössä sen verran rahaa että pärjääkin sen ajan minkä on suunnitellut olevan lapsen kanssa kotona.

Ei mitään pahaa ajateltavaa siis. eriasia olisi jos on kotona sen 3vuotta vain koska ei ole mitään mihin palata eikä halua edes hankkia sellaista, eli kotona olemiseen on ns. tekosyy se lapsi. mutta se on jo eriaihetta

Vierailija
7/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ollut mahdollisuus sellaiseen valintaan. Itse olisin kotona vaikka ilman lasta jos mies vaan elättäisi ;)

Vierailija
8/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee todellakin lapsen parasta...

Vierailija
9/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaa asian jos on työpaikka, jonne palata. Voisin itsekin harkita, jos olisi mukavat harrastukset ja muuta elämää.

Rehellisesti sanoen hieman ihmettelen niitä äitejä, joilla ei ole työtä eikä opintoja takana ja silti viitsivät olla kotona tuon kolme vuotta.

Vierailija
10/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tiedä enempää, epäilen, että raukka on joutunut av:n aivopesemäksi :o)

Vierailija
11/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syyni olla kotona on rakkaus lapseen eikä mikään muu. Hän on parasta mitä on, enkä olisi antanut minkään syyn olla esteenä, olisin syönyt vaikka näkkileipää että saan olla kotona lapseni kanssa.

Ja vastaus ketjuun: ymmärrän ja arvostan.

Vierailija
12/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa tottakai! Itsekin olen kotirouvana vaikkakin jo useampi lapsi, eli eri tilanne kuin esimerkissä, mutta mitä niillä töillä tekee, ei yhtään mitään. Lapset on rakkaita, lapsissa on elämän tarkoitus! Kotiäitiys on parasta mitä tiedän!!!

Vierailija
13/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule paljoa mieleen ihmisestä. Ihan normaalina ja hyvänä ratkaisuna pidän tuota, vaikka eivät muunlaisetkaan ratkaisut ole huonoja. Ei herätä hirveästi tunteita puoleen eikä toiseen.

Vierailija
14/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkaa mihin palata. Kursseille läksin, kun lapsi täytti 3 v ja meni päiväkotiin. Ja työllistyinkin heti kurssin jälkeen. Elämäni parhaita ratkaisuja.

Vierailija
15/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuolinvuoteellaan katunut, ettei tehnyt enempää töitä elämänsä aikana. Monta muuta asiaa ovat katuneet.

Olin kotona yhden lapsen kanssa 3v, ei ollut suojatyöpaikkaa johon palata. Olen yksityisyrittäjä, onneksi en yh.

Vierailija
16/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan on ok mun mielestä. Kuten sekin on ok, että menee töihin ennenkuin lapsi täyttää 3v.

Vierailija
17/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en tiennyt, että tuosta pitäisi olla jotain erityistä mieltä. Mulle tuo on ihan normaalia toimintaa.

Vierailija
18/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kahdeksan vuotta. Yksi lapsi vain.

Vierailija
19/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ehdoton itsestäänselvyys!

Vierailija
20/40 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä hieno juttu!

Se on kumminkin VAIN 3 vuotta elämästä, ja se on tosi lyhyt aika, mutta lapsen kannalta hieno "uhraus". Sitä työelämää on kumminkin jäljellä vielä jopa vuosikymmeniä!