Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua hääjärjestelyyn

Vierailija
14.02.2012 |

nyt on ajankohta jotenkin päätetty js pitäisi alkaa suunnittelemaan/ järjestämään häitä.

Mistä kannattaa aloittaa`? Milloin aloittaa?

Mikä on ehdottoman tärkeää ollu häissäsi ja mikä taas ei?

Kaikki kokemukset tervetulleita

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät siis vihittiin kirkossa, häämarssit soi ja kaikki puitteet oli ihan viimosen päälle. Ja tapahtumaa todisti meidän hyvät ystävät (2 kpl) ja tietysti lapset.

Vihkimisen jälkeen mentiin kotiin ihan omalla porukalla, tehtiin hyvää iltapalaa ja mentiin nukkumaan. Pikkuhiljaa on sitten "ilmoteltu" siviilisäädyn muutoksesta tutuille ja sukulaisille, eipä nuo kaikki taida vieläkään tietää.

Mentiin siis naimisiin omasta halustamme omalla tavallamme. Kukaan ei stressannu, eikä ketään vaivattu. Koska _oikeasti_ ketä kiinnostaa ihmisten naimisiinmenot? Mä ainakin olen jokaisissa häissä, joissa olen vieraana ollut, kokenut oloni suunnattoman vaivaantuneeksi, sitä paitsi ihmisten hääjuhlat on nykyään vieraillekin aika suuri rahallinen panostus.

Vierailija
2/3 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kivahan se on, että hänkin pääsi pätemään.

Minä etenisin näin:

- Ensin pitää miettiä, minkä mittaluokan juhlat aikoo järjestää, ja pohtia myös budjettia noin suunnilleen.

- Onko joku ehdoton paikka jossa haluatte vihkimisen? Jos on, kannattaa juhlapaikkaa alkaa etsiä sopivalta etäisyydeltä siitä. Tai sitten etsiä juhlapaikka ja miettiä sen läheisyydestä vihkipaikkaa.

- Sitten alkaisin kartoittaa juhlapaikkoja. Pitää löytää sopivan kokoinen ja sopivan hintainen, sopivasta paikasta (suhteessa olinpaikkaanne ja vihkipaikkaan). Joihinkin juhlapaikkoihin kuuluu pitopalvelu, joihinkin ei. Joihinkin saa viedä omat juomat, joihinkin ei. Eli pitää miettiä, mikä on teille sopiva järjestely.

Nuo on mielestäni ne tärkeimmät ja suurimmat kuviot jotka pitää olla ekana.

Sen jälkeen tulee se yksityiskohtaisempi rimsramssu eli vaatteet, koristelut, tarkemman menun miettiminen, jne jne jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkakunnastanne ja häiden mittakaavasta. Pienet kotihäät puhaltaa kasaan nopeastikin, mutta suurempien kaupunkien pahaat juhlapaikat on buukattu täyteen yli vuoden etukäteen, etenkin kesäviikonloput.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä