montako pv pitää olla pk:sta pois, jotta maksu alenee?
meillä kokopäivähoito maksaa 82e/kk.
miten se menee se, että jos on päiviä poissa, saako siitä jotain alennusta? ja pitäkö ne ilmoittaa jotenkin tietty aika aikaisemmin?
Kommentit (12)
jos haluat halvemman maksun. Poikkeuksena kunnat, jotka antavat maksuhyvitystä koululaisten loma-aikaan pidetystä lomasta, tuolloinkin tietenkin päivät pitää ilmoittaa etukäteen.
maksu perustuu käytettyihin tunteihin. Muistaakseni 5 maksuluokkaa.
Käy tarkastamassa kuntasi sivuilta.
vähintään 11 päivää pois. Siksi kannattaa kaikki poissaolopäivät ilmoittaa sairauspoissaoloiksi.
maksu perustuu käytettyihin tunteihin. Muistaakseni 5 maksuluokkaa. Käy tarkastamassa kuntasi sivuilta.
Ilmeisesti lapsesi on vuoropäiväkodissa jossa tuollainen kokeilu ainakin oli, mutta missään nimessä se ei ole kaupungin yleinen käytäntö.
t jyväskyläläinen
Meillä on nyt 10 pvä ja edellisessä oli 12 pvä.
minun sairaslomani takia. ap
kuntakohtaista toki mutta yleensä pitää olla LAPSEN sairaus. ja sulla on ap tosi alhainen maksu muutenkin...
Voi pyhä yksinkertaisuus=D =D =D
olen yh, ja laskuja riittää. sinä voit naureskella tuolle rahalla ja vaikka pyyhkiä sillä perseesi, mutta minun YHDEN HENGEN TALOUDESSA, JOSSA ELÄTÄN OMALLA PALKALLANI ITSENI JA LAPSENI, se on minulle ihan tarpeeksi suuri raha, jolle en naureskele.
ap
minun sairaslomani takia. ap
kuntakohtaista toki mutta yleensä pitää olla LAPSEN sairaus. ja sulla on ap tosi alhainen maksu muutenkin...
olla lapsen sairaus.Miksi täällä kaikki on aina niin kateellisia köyhille?
kyllä se pitää olla lapsen sairaus . hö.
joo, outoa, että tuotakin pitää kadehtia ja olla ilkeä.
ap
0 päivää eli ei ollenkaan, 10päivää ja 15 päivää.