Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö lopettaa sivusuhde

Vierailija
14.02.2012 |

Se kuuluisa VM... Olen siis tavannut siellä kuuluisassa Victoria Milanissa aivam ihanan miehen, jonka olen tavannut lounaan merkeissä kaksi kertaa ja kirjoiteltu ollaan reilu puolitoista kuukautta.

Nyt minä haluaisin tavata jossain muualla - katseilta suojassa, kahdestaan. Mieskin on ilmoittanut olevansa kiinnostunut, mutta samalla ilmaisuut olevasa ihan liiana kiireinen tapaamiseen.

Olenko ihan hassu, jos kerron miehelle lopettavani suhteen, jos hänellä ei ole aikaa tavata? Vai kuuluuko tällaisen suhteen pelisääntöihin vain odotella ja katsella, josko aikaa löytyy?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivusuhteita kannattaa olla useampia.

Vierailija
2/3 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet selvästikin etsimässä vain sitä sivusuhdetta niin haittaako se oikeasti, jos joudut odottelemaan? On tuolla naisille tarjontaa sen verran, että löydät helposti nopean toiminnan miehiäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole siitä kiinni. Tuohon ko. ihmiseen vain olen sitten ilmeisesti sattunut ihastumaan ja siksi pohdin, kidutanko itseäni turhaan.

Voi olla, että hänelle riittää pelkkä tapaamisen suunnittelu - mutta minulle ei. Teenkä itsestäni naurettavan kertomalla asian hänelle suoraan?