50 v miehet sekoaa-
en tunne yhtään tasapainoista sen ikäistä miestä.
Kommentit (14)
Mun aviomies täytti just 50-vuotta. Ollaan oltu nyt vuosi naimisissa. Mies on kaikin puolin aivan ihana ja seesteinen.
Seksiä meillä on 2-3 kertaa viikossa, eli mulle riittävän usein.
Itse täytän pian 30-vuotta ja olen juuri tullut raskaaksi. Odotan miehelle esikoistamme.
Vaikka mieheni onkin viisikymppinen, ja 20 vuotta mua vanhempi, niin suhteemme on hyvin toimiva ja mies on ikäisekseen hyvin nuorekas.
Villityksestä ei tietookaan.
Kaikenlaista vaivaa vaan ilmenee koko ajan.
On nuorempi nainen. Kyllä siinä vaivat häipyy, kun saa säännöllisesti nuorta pimpsaa.
nää on taas näitä, kaikki on samanlaisia, se on selvä se
Mun aviomies täytti just 50-vuotta. Ollaan oltu nyt vuosi naimisissa. Mies on kaikin puolin aivan ihana ja seesteinen.
Itse täytän pian 30-vuotta ja olen juuri tullut raskaaksi. Odotan miehelle esikoistamme.
Vaikka mieheni onkin viisikymppinen, ja 20 vuotta mua vanhempi, niin suhteemme on hyvin toimiva ja mies on ikäisekseen hyvin nuorekas.
No itsehän olet elävä todiste 5-kymppisen sekoamisesta! Ottaa yli 20 vuotta nuoremman puolison ja vielä alkaaa vanhoilla päivillään lapsia puskemaan. Vaikka olis nyt kuin nuorekas, niin kyllä se ikä vaan tulee vastaan joissain vaiheessa. Ukkos on yli 7-kymppinen, kun sinä vasta alle 5-kymppinen.
Itse en kyllä ottaisi noin paljon vanhempaa miestä.
miehet havahtuu 50 tienoolla. Kroppa vielä hyväkuntoinen, jos urheilee ja elää terveesti. Lapset kasvaa, miehelle jää enemmän vapaa-aikaa. Siinä tajuaa onko elämä, kumppani, työ mm. sitä mitä haluaa loppuelämältä.
Itselläni ollu pari viiskymppistä rakastajaa/suhdetta ja voin todeta että hyvä ikä miehelle. Rakastelu heille enemmän "naisentahtista" kuin nuorempien pikaseksi.
en tunne yhtään tasapainoista sen ikäistä miestä.
Se on se andropaussi. Aina naisia pilkataan vaihdevuosista, mutta kyllä on yleistä miehilläkin. Hormonit niilläkin heittelee.
Vaikka mieheni onkin viisikymppinen, ja 20 vuotta mua vanhempi, niin suhteemme on hyvin toimiva ja mies on ikäisekseen hyvin nuorekas.No itsehän olet elävä todiste 5-kymppisen sekoamisesta! Ottaa yli 20 vuotta nuoremman puolison ja vielä alkaaa vanhoilla päivillään lapsia puskemaan. Vaikka olis nyt kuin nuorekas, niin kyllä se ikä vaan tulee vastaan joissain vaiheessa. Ukkos on yli 7-kymppinen, kun sinä vasta alle 5-kymppinen.
Itse en kyllä ottaisi noin paljon vanhempaa miestä.
Toiset meistä vanhenee nopeammin, kuin toiset ja jäi tuolla sanomatta, että yhteinen lapsi, jota nyt odotan on meille molemmille ensimmäinen, sillä molemmille tämä liitomme on ensimmäinen.
Mieheni isä oli myös jo yli nelikymppinen, kun hän sai poikansa. Mieheni jäikin perheen ainoaksi lapseksi.
Miehen isä on yhä virkeä aikaansaseuraava vahus ja vaikka ikää onkin karttunut jo yli 90 vuotta, häntä on ilahduttanut suuresti tieto, että vasta nyt on saamassa oman lapsenlapsen itselleen. Eli mieheni taitaa olla pitkäikäistä sukua.
Onhan se totta, että kun syntyvä lapsemme on 20 vuotias, niin itse olen silloin 50 ja mies 70 vuotias, jos saamme elää. Itse en näe kuitenkaan tulevaisuudessamme mitään pelättävää, vaan asia on melkeinpä päin vastoin.
T: Vastaaja 2.
Mun aviomies täytti just 50-vuotta. Ollaan oltu nyt vuosi naimisissa. Mies on kaikin puolin aivan ihana ja seesteinen. Seksiä meillä on 2-3 kertaa viikossa, eli mulle riittävän usein. Itse täytän pian 30-vuotta ja olen juuri tullut raskaaksi. Odotan miehelle esikoistamme. Vaikka mieheni onkin viisikymppinen, ja 20 vuotta mua vanhempi, niin suhteemme on hyvin toimiva ja mies on ikäisekseen hyvin nuorekas.
juuri tätä varmaan tarkoitettiin sillä sekoamisella, etkö tajunnut...? :DD
ja osoittaa just sen tasapainottomuuden.. suhde on toimiva! Voi likkaparka kun tietäisit mitä on edessä ja pian. Mutta lycka till :) :)
[i
juuri tätä varmaan tarkoitettiin sillä sekoamisella, etkö tajunnut...? :DD
[/quote]
aloituksessa kun yritettiin kautta rantain väittää, ettei tasapainoisia viisikymppisiä ole olemassakaan. vastaaja siis kertoi omasta miehestään, joka vaikuttaa tasapainoiselta.
tietysti, jos oikein alkaa tyydyttää pilkkua, olisi voinut vastata aloittajalle vain, että "aha, minä taas tunnen." mutta eipä siitä oikeastaan keskustelua saisi aikaiseksi.
Hän onnillesena hoiteli vauvaa, kävi töissä, ja harrasti. Oli hyvin rauhaisa ja tyytyväinen tilanteeseen:-)
Älä arvostele toisen elämää se on heidän eikä sinun he ilmeisesti elävät tässä hetkessä ja ovat onnellisia toisin kuin sinä alahan kuule kaveri elää omaa elämää vaiko eikö ole uskallusta olla oma itsesi ja elää itsesi näköistä eläm.......