Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

++++++Ensikot tiistaina++++++

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuossa että vihreällä teellä olisi sama vaikutus limakalvoihin kuin greippi mehulla...

Minä olen juonut tuota vihreää teetä laihduttamisen edistämiseksi jo pari kuukautta :) Päivässä saattaa mennä se kaffipannullinen aivan helposti!

Vaikuttaa myös niihin kipuihin.. ihmettelin aiemmin miksi viime menkat ei ollut kipeät ollenkaan:) Näköjään sitä oppii joka päivä uutta!

Voi vaan arvata että jollain nousi toiveet taivaisiin ;)

Vierailija
22/25 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tädin pe***kele tuli ja meni. Kyllä oli jotenkin niin loppu ja väsynyt/kipeä ettei jaksanut edes tänne tulla...mut nyt siis ollaan täällä. Paras ystäväkin kertoi plussastaan mikä masensi oman navan ihan täysin. Olen toki tosi onnellinen kaverin puolesta mutta synkensi se oman taivaan :( ja toivottomuus iski, ei tässä taida ikinä tulla mitään.

Tikuttelun aloitin taas ja äsken näytti haaleaa mutta selkeää viivaa!!

kpstä ei ole just nyt mitään hajua, ei oo tullu katsottua ollenkaan.

Ollaan kuitenkin päästy jo tädin runtelun jälkeen tosi toimiin!! :))

Olikos täällä plussia tullut kellekkään?? Ei oo tullu luettua vanhoja pinoja ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Tarastella plussavaavista!!!!!

Hemuli,älä luovuta!!!!Plussa tulee aivan varmaan.Täysi yritys päälle vaan,sillä se voi olla tämä kierto kun tärppää!!!!Ja teille kaikille muillekin samaa huhuilen!!!

Pahoittelut tädin yllättämille ja muuten vaan elämän runnomille... virtuaalihalaus lähtee täältä...viuh...

On ollu sellasta lentoa täällä.Viikonloppuna en päässyt koneelle ja eilenkin vain ehdin lukea...On ollut juhlia ja muita kissanristiäisiä ja niitä työ-merkkisiä pakollisia menoja...

Omaan napaan...viikonloppuna se sitten rantautui,nimittäin se pahoinvointi... :( Aamut on vielä inhimillisiä,ainoastaan väsyttää,kun öisin tulee valvoskeltua (mikä lie oire sekin),mutta iltaa kohti alkaa sellanen jatkuva paha olo.Olo on täysin sama kuin krapulassa!!!!! Ehkä ainut poikkeus on se,että uskaltaa paremmin kokeilla syömisen vaikustusta,josko se veisi pahan olon pois...joskus vie hetkeksi,mutta aina se palaa,se kuvotuksen tunne....yäks....Ei ole hemaiseva olo,ei yhtään!!!! Toisaalta,olen onnellinen kaikista oireista,koska se todistaa sen,että on siellä mahassa elämää,ainakin vielä.

Nyt on taas pakko mennä,mutta teidän/meidän pinon etsin aina ensimmäisenä!!!! Halauksia....

T: PauliNea + masu 6+1

Vierailija
24/25 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä väsyneenä kirjottelen.viime yönä en saanu unta ja tänää ollu ihan kauhee väsy.meinasin nukahtaa koulus, ja suun liikuttaminenki oli raskast..vaik yleensä oon koko ajan suuna päänä.

vi olla et tää johtuu täst raskaudest,jos nyt on sit alkan tää väsymys..

jos tää tälläsenä jatkuu,ni enhän mä saa kesää mennes mitää aikaseks.mut ei haittaa,kuhan saa sit kesäl aikaseks ihanan nyytin:)

tääl oli kuulumisia Q kysellykki,kävin eilen lukees,mut en ehtin kirjotella mitään.

pahoitteluja tädistä sen kiusaamille!!! :( kurja täti.murr.

ja onnea tarastella!!nyt kun plussa-aalto voimistuu vaan,niin hypätkää pian kaikki muutkin kelkkaan mukaan!! :)

+++++++++++++++++++++tuulia!!!!

Vierailija
25/25 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips

Jooh, telkkarissa ykkösellä tulee sopivasti juuri NYT vauvanodotuksesta ohjelmaa. Ei pääse ainakaan kuume hellittämään :)