En kehtaa harrastaa seksiä
Mun seksuaalinen(kin) itsetunto on niin maassa.
Olen siis nuori nainen, en edes synnyttänyt, ja silti mulla on "väljä alapää". Alle pari vuotta sitten harrastin seksiä ekoja kertoja, silloin se teki kipeää aluksi, ja sain kuulla miten hyvältä tunnun. Pikkuhiljaa yhdyntä kävi helpommaksi, eikä tuntunut oikeastaan enää miltään (eipä tuntunut miehestäkään paljon miltään). Ennen häpesin vain pieniä ja ruman muotoisia rintojani ja löllöä kroppaani, nyt vielä tämä... En kestä sitä hölmistynyttä tunnelmaa, kun mahdollisesti yhden illan jutuissa mies työntyy innokkaasti sisälle, ja tajuaa, että eihän tää tunnu miltään. Se häpeä on vaan niin valtava.
Ei ole provo, ja eihän täältä mitään myötätuntoa saa, mutta varmaan piristän jonkun iltaa, kun voitte taas tuntea itsenne paremmaksi ja ihanammaksi naiseksi kuin joku toinen epäonnistunut yksilö :)
Kommentit (16)
vuodessa ilman synnytystä. Mene hyvä ihminen gynekologille puhumaan ongelmasta.
Ai niin ja tuli vielä mieleen, että oletko ihan varma että ylipäänsä olet jotenkin erityisen löysä? Tottakai se suuaukko suurenee siinä vaiheessa kun immenkalvo siitä venyy/repeää mutta eihän immenkalvon tiukkuutta nyt kukaan voi säästää jos seksiä meinaa harrastaa...
Onhan niitä asentoja jossa ei haittaa vaikka on väljä.
että miten ihmeessä näin radikaali muutos tapahtui?
Koitan välillä supistella lihaksiani, mitään kuulia en omista. Ja yhdynnässäkin koitan puristaa niin että otsasuoni pullistuu, mutta eipä vaikuta mitenkään. Ja asiaa ei tosiaankaan auta, että kiihotun heti ensimmäisestä kosketuksesta niin paljon, että alapää on ku Saimaa...
Harmittaa IHAN MIELETTÖMÄSTI, että tääkin ilo "vietiin multa".
AP
koeta vaan supistella kovasti.
Jos on tosi löysä niin todennäköisesti ei edes tunnista niitä lihaksia joita pitäisi supistella. Smartballsit on tosi hyvät siihen tarkoitukseen, että eipä nyt mennä väittämään että ei niillä saa mitään aikaiseksi.
Jos on tosi löysä niin todennäköisesti ei edes tunnista niitä lihaksia joita pitäisi supistella. Smartballsit on tosi hyvät siihen tarkoitukseen, että eipä nyt mennä väittämään että ei niillä saa mitään aikaiseksi.
Olen mies ja meillä miehilläkin on lantiossa ja alavatsassa lihaksia. Lattaritanssissa kaipasin lantion liikuttamiseen tiettyä liikettä. Minulla meni kaksi vuotta treenata että edes ne lihakset löytyi. Sinnikkyyttä siis ja treenausta. Kyllä sieltä ne lihakset ennenpitkää löytyy.
Olen mies ja meillä miehilläkin on lantiossa ja alavatsassa lihaksia. Lattaritanssissa kaipasin lantion liikuttamiseen tiettyä liikettä. Minulla meni kaksi vuotta treenata että edes ne lihakset löytyi. Sinnikkyyttä siis ja treenausta. Kyllä sieltä ne lihakset ennenpitkää löytyy.
on kuulemma yleensä karkeasti ottaen mallia kuin A pyöreä (puhaltamaton) ilmapallo tai kuin suora B (puhaltamaton ilmapallo. Tämä määräytyy jo alkio vaiheessa sitä ei pysty treenaamaan siitä miksikään muuksi. Lantionpohjanlihaksilla voi saada sinne timmiyttä ja kun lihakset vahvat saa ruristamalla senttien eroja. Neitsyet ovat tietysti kaikki pienikokoisia emättimen suulta, kunnes aloittaa säännölliset yhdynnät ja synnyttää.
Penis ei suurenna alapäätä kuin vain emättimen suulta. Synnyttäminen saattaa aiheuttaa muutoksia, mutta yleensä vain jos emätin repeää. Muuten asian saa lähtötilanteeseen (ennen synnytystä) aika pitkälti treenillä.
Itse olen mallia A. Seksi pienipeniksisen miehen kanssa ei tunnu miltään. Keskikokoisella menettelee. Isolla tuntuu hyvältä. Miehelläni on viimeisin vaihtoehto. Sovimme siis toisillemme. Hän omien sanojensa mukaan nauttii. Ja minä myös, eikä tee kipeää.
Olen synnyttänyt myös 2 lasta alakautta. Synnytys sujui hienosti enkä revennyt emättimestä yhtään. Synnytykset sujuvat yleensä A tyypin naiselta parremin ja helpommin. Mutta yhtälailla ongelmitta se voi sujua B tyypiltä.
Peniksiä on erilaisia. Emättimiä on erilaisia. Kyse on vain yhteensopivuudesta. Ja tärkeää on muistaa että seksi on niin paljon kaikkea muutakin kuin vain yhdyntää. Jos näin ei ole, tulisi pyrkiä siihen.
pientä peliä, keskivertoa suurempi, niin että ei voi sitäkään syyttää...
Toisaalta ihmisissähän on eroja, myös alapäissä, jotkut vaan on väljempiä? Yllätys, että tämäkin vika osu mun kohdalle, niin kun niitä vikoja ei olisi tarpeeks ollut...
AP
kokeileppas eri miesten kanssa:)
pieniä pieniä pieniä
pientä peliä, keskivertoa suurempi, niin että ei voi sitäkään syyttää...
Toisaalta ihmisissähän on eroja, myös alapäissä, jotkut vaan on väljempiä? Yllätys, että tämäkin vika osu mun kohdalle, niin kun niitä vikoja ei olisi tarpeeks ollut...
AP
Enkä tarkoittanut tuota mitenkään tylysti, en vain ymmärrä miksi pidät tuota kuin jonain kohtalon kosketuksena kun kuitenkin voit tehdä asialle jotakin.
Mies on kertonut, että hänellä on ollut yksi nainen, kenellä oli ns. liian löysä, ja tämä nainen oli myös nuori, eikä ollut synnyttänyt yhtään lasta. Meillä on kaksi (lasta,) että vähän voi verrata. Mutta häneltä olen myös kuullut, että jotkut miehet oikeasti tykkäävät väljistä pimpeistä. Vähän kuten jotkut tykkäävät lihavista ja toiset laihoista.
Ja mikset mene ostamaan sellaisia kuulia? Jos ei toimi, niin mitäpä sitten? Oletpa ainakin koittanut!
Mulla löyseni vissii synnytyksessä ihan kunnolla paikat mut tein monta kuukautta useasti päivässä lantiopohja lihaksia. Esim. Pissalla annoin valua ja sit kesken kaiken pidätin ja pidätin noin 10sek ja päästin hetken ja pidätin taas ja taas ja taas... Ja sama reeni kohta edessä (ehkä?) kun toinen lapsi syntyy..
Nykyään oon kuulemma todella tiukka ja siltä itsestänikin tuntuu. Lisäksi mitä enemmän saa orgasmeja niin sekin auttaa asiaa. Eli jos et saa seksin yhteydessä niin voisit ihan päivittäin aiheuttaa itselles orgasmin :)
Osta smartballsit, niillä saat lihaksia treenattua ja pystyt käyttää niitä seksissä.