Haluatko ottaa Jeesuksen vastaan ja pelastua?
Hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Uskoon tullut ja kastettu on pelastuva, mutta epäuskoisena pysynyt tuomitaan kadotukseen." [Mark.16:15-17]
------------
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.
Joh. 3:16
Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet pelastuva.
Room. 10:9
Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. Se ei perustu ihmisen tekoihin, jottei kukaan voisi ylpeillä.
Ef. 2:8-9
-------------
Kommentit (11)
otan jeesuksen heti vastaan jos hän antaa minulle ensin tyttölapsen. Sitä ennen en usko.
otan jeesuksen heti vastaan jos hän antaa minulle ensin tyttölapsen. Sitä ennen en usko.
sinäkö päätät kuka syntyy ja kuolee? :)
Ei, ei, omatuintoni ei sallisi minun tehdä sitä.
Ap voisi hakeutua ammattiauttajan luo...
Ap voisi hakeutua ammattiauttajan luo...
halua hihhuliksi, että annetaan olla.
Painukaa jeesustelemaan omille palstoillenne, täällä teitä ei kaivata.
halua hihhuliksi, että annetaan olla. Painukaa jeesustelemaan omille palstoillenne, täällä teitä ei kaivata.
Ap, olen aikas rappiolla ja jo aiemmin yrittänyt rukoilla ja saada Jeesus sydämeeni ja pelastamaan.
Pyydän apua, pyydän Jeesusta, mutta tuntuu etten saa mitään..Vain oma pyyntöni kaikuu päässäni, ei vastausta minkäänlaista eikä parannusta tähän epätoivoon.
Rukoile toki puolestani, itsekin välillä yritän. Jotenkin vaan tuntuu ettei siitä ole mitään apua minulle..
eikö teille hihhuleille voisi olla ihan oma palsta, jossa puhua näitä sekopäisyyksiä?
terveisin ateisti, joka ei tyrkytä omia uskomuksiaan muille
pelastunut olen ja kirkkaasti myös, hyvää yötä Jeesus myötä , huomenna tavataan , jos Jumala suo,miten se menikään että ne jotka monta vanhurskauteen saattavat loistavat kuin tähdet , näihin kuviin , näihin tunnelmiin ...
eikö teille hihhuleille voisi olla ihan oma palsta, jossa puhua näitä sekopäisyyksiä? terveisin ateisti, joka ei tyrkytä omia uskomuksiaan muille
Täällä on aloituksia lastenhoidosta, imetyksestä, matkustamisesta, pettämisestä, perheväkivallasta, ruoasta, työstä, kotielämästä, tv-ohjelmista, miehistä, naisista, anopeista, kälyistä, Reimateceista, Ticken to Heaveneista, facebookista, päiväkodeista, perhepäivähoidosta, kotihoidosta, työssäkäymisestä, ls-ilmoista ja paljon muusta.
Miksei tänne mahdu kiva aloitus uskonnosta?
Jokainen avaa itseään kiinnostavan aloituksen. Jos ei sinua uskonto kiinnosta, niin älä avaa uskontoa koskevaa aloitusta äläkä ainakaan kommentoi siihen.
Tee vaikka oma kiva aloitus jostain sinulle itselle mukavasta aiheesta!
on suurin!