Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioi ruuanlaittotaitosi asteikolla 4 - 10

Vierailija
13.02.2012 |

Perusteluitakin saa laittaa =)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä tulee hyvää, koskaan ei mikään mene oikeasti pilalle (esim. pala), mutta aina ei vaan onnistu. Välillä siis tuntuu siltä kuin mausta puuttuisi vielä jotain.

Vierailija
2/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän monipuolisesti ruoka-aineita.

Keksin myös itse erialaisia ruokia.

Mutta mikään taitaja en ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen maukasta ruokaa

Vierailija
4/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa laittaa tai nähdä kovin paljon vaivaa kun se ruoka sitten syödään ja yleensä se loppuukin het seuraavana päivänä :D osaan perusjutut edes jotenkin, mitään erikoista en ole edes kokeillut koskaan. aika usein jokin menee pilalle/palaa pohjaan. meillä kokkaa siis mies :)

Vierailija
5/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miinus sen takia että en ole tehnyt kaikkea ruokalajeja mitä on olemassa.

Vierailija
6/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ruuanlaitto eikä edes sen kunnollinen opettelu. Jauhelihasoosin teen ja muut perusruuat vaikka silmät kiinni, mutta ei ne mitään kovin hyviä ole. Leivon mielummin.

T. makaroniäiti

Vierailija
7/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen perusruuat, mutta en osaa mitään erikoista

Vierailija
8/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkäää kummastakaan.

Vierailija
9/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on monta lasta ja vähän pakko tehdä sitä ruokaa. Mulle se on sellasta pakkopullaa.

sitä tehdään vaan hengissä pysymiseen.

Kyllä kai sitä osais tehdä enemmänkin ruokaa jos viittis vähän paneutua.

Onneks meillä lapset syö kunnon ruuan koulussa/pk:ssa.

Leipoa kyllä osaan ja ihan tykkäänkin.

Vierailija
10/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin onnistun, en osaa seurata ohjeita, sävellän vaikken osaa...

Vierailija
11/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelut olen kokki, keittiömestari jolla lisäbonuksena kondiittorin ammattitutkinto ja leipurin perustutkinto.

Opiskellessa alaa sain kiitettävät arvosanat, joten tässäpä sitä perustetta kerrakseen.

Vierailija
12/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan perusruuat ja niistä tulee ihan hyvääkin. Mitään poikkeuksellisen maukasta mun käsistä ei kuitenkaan synny eikä mulla ole mitään erityisiä taitoja, jotka oikeuttaisi kiitettävään arvosanaan. Mutta kyllä mä kehtaan ihan hyvillä mielin keitoksiani vieraillekin tarjota, eikä ihan floppeja tule kuin ehkä kerran tai pari vuodessa.

Vierailija
13/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut asia mitä osaan.

teen aina isoja annoksia,en osaa tehä pieniä satseja.

Vierailija
14/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelut olen kokki, keittiömestari jolla lisäbonuksena kondiittorin ammattitutkinto ja leipurin perustutkinto.

Opiskellessa alaa sain kiitettävät arvosanat, joten tässäpä sitä perustetta kerrakseen.

Itselle ehkä 7,5. Ruoka jota laitan, on ihan syötävää, mutta oion kaikessa, koska en jaksa säheltää minkään ihme mausteiden kanssa, myöskään mielikuvitus ei piisaa joka päivälle siinä mitä syötäisiin.

Tykkään "mitä tänään syötäisiin" ohjelmasta juuri siksi että siellä tehdään helppoa ja nopeaa ruokaa vaikka eineksistä, eikä käytetä mitään ihmeyrttejä.

Vierailija
15/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuanlaitto on mulle tosi vastenmielistä. Leipominen on ihan ok. Mua jotenkin oksettaa kattoo jotain kananpaloja tai jauhelihaa.

Jos ei olis lapsia, niin söisin vaan puuroa ja marjoja.

Vierailija
16/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen paljon. Uskallan muokata reseptejä ja teen myös paljon kokeiluja omasta päästä.

Meillä on usein kotona ruokien suhteen teemaviikkoja. Lasten toivomuksesta:)

Ruokani on hyvää muidenkin, kuin oman perheeni mielestä.

Minulla on muutama bravuuri.

Vierailija
17/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-8.

Teen monipuolista ruokaa, itse en syö punaista lihaa mutta kuulemma silloin tällöin miehelle evääksi tekemäni ruoatkin ovat maistuneet.

Käytän paljon kasviksia, hyvin usein myös niitä ei niin tavallisia suomalaisittain ajateltuna ja haen ohjeita ja inspiraatiota eri maiden keittiöistä. En pelkää mausteita.

En kuitenkaan osaa paistaa pihvejä tms eli paljon on puutteita taidoissa, joten en voi antaa itselleni korkeampaa arvosanaa vaikka kaikille ruokiani syöneille pöperöt ovatkin maittaneet.

Vierailija
18/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusruuan, enkä uskalla kokeilla uusia.

Vierailija
19/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haepa jenkkien Top Chefiin (suomiversio on tietysti sulle liian pientä, voisit opettaa Hansia siinä kilpailun tuoksinassa) niin nähdään vihdoinkin suomalaista osaamista keittiössä!

PS. eihän sun nimikirjaimet ole K.G.?

Vierailija
20/20 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokki, mutten huippukokki :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan