Argh, vauvalla on tänään "en nuku päiväunia kuin 30 minuutin pätkissä " päivä.
Kommentit (16)
ap
Mitä itse ajattelit sillä aikaa tehdä kun se nukkuis, istuisit täällä ja kirjoittaisit paskaa.
Meillä ei teipinpalat lattialla haittaa. Astiatkin huuhdellaan heti käytön jälkeen. Ei niitä tarvitse tiskata!!
ap
hiekkaa haarukassa. Eikös jokainen käytä sen hetken päivässään JUUUUUri niinkuin haluaa??
Meillä ainakin voi imuroida vauvan kanssa.Ja tiskata. Päiväunet pyhitän itselleni.
Meillä oli koko vauva-aika tuollaista. Turhautti aika isostikin.
Mutta kaukana ovat ne päivät onneksi :)
mitä sitten jos vauva nukkuu vain 30 min kerralla??? Asiat ei mee aina niinku MINÄ itse haluan.....
hyvä että nukkuu edes puolen tunnin pätkissä!
Ota vaan nyt mahdollisimman rennosti, ei sille mitään mahda jos toinen ei nuku. Meillä on välillä tuollaisia päiviä, vauva 6kk nukkuu silloin yleensä tissille syliini, istun silloin telkun ääressä tai olen netissä Pädillä...joskus saan hivutettua hänet sylistä sohvalle jatkamaan unia. Syinä meillä on yleensä masuvaivat, ummetus tai flunssa iskemässä tai päällä. Hampaita ei ole vielä puhjennut, mutta kohta nekin itkut alkaa. Tänään hän onneksi nukkuu jo kolmatta tuntia ulkona...kehutaan nyt.
Jo on mennyt veltoksi nykyajan luuskat, töihin jos joutuisi olisi heti stressilomalla ja välttelisi töitänsä niin paljon kuin kerkeäisi, oikein hävettää tuollaset velttoilijat ja vinkujat!
lapsi alkoi nukkua yli 40 minsan unipätkiä vasta 1v 7kk iässä. Yöt kyllä nukkui aika hyvin.
Meillä vauva luuli, että 20min riittää unta ja sitten voi taas valvoa vaikka 6-8h ja hän oli jo vastasyntyneenä tällainen "suprvalvoja". Ja kyllä se ainakin minua turhautti ja väsytti ihan sairaasti koska itse en ole mikään "superäiti" joka pärjää 20min unilla aina ja ikuisesti.
Oli tietyt rytmit milloin nukkui ja sitten oli hereillä. Ei koskaan pitänyt erikseen nukuttaa tai valvoa kun nukkui yötkin ihan kunnolla ja päiväunet ihan sovitusti. 5 lasta tein.
myös ollut noita. Sitten aloin nukuttaa pihalla, ja siellä nukkuu yleensä pitempään.
Meillä ei ollut mitään eroa nukkuiko pihalla vai sisällä, hyvät oli unenlahjat aina. Eikä itkenyt juuri koskaan.
Jo on mennyt veltoksi nykyajan luuskat, töihin jos joutuisi olisi heti stressilomalla ja välttelisi töitänsä niin paljon kuin kerkeäisi, oikein hävettää tuollaset velttoilijat ja vinkujat!
kohtaa ap sanoi että hänellä on vain yksi lapsi? hmm, joku palstaraivo taas pääsi vauhtiin...!
t. 9, jolla on kaksi lasta, esikoinen vaan nukkuu aina hyvät päikkärit ja silloin olisi kiva kun vauvakin nukkuisi niin saisi hetket huoahtaa. ja tosiaan, nyt kun on päikkäreillä molemmat, niin teen just mitä lystää, en ainakaan ala siivoamaan, etten herätä esikoista.
kohtaa ap sanoi että hänellä on vain yksi lapsi? hmm, joku palstaraivo taas pääsi vauhtiin...!
t. 9, jolla on kaksi lasta, esikoinen vaan nukkuu aina hyvät päikkärit ja silloin olisi kiva kun vauvakin nukkuisi niin saisi hetket huoahtaa. ja tosiaan, nyt kun on päikkäreillä molemmat, niin teen just mitä lystää, en ainakaan ala siivoamaan, etten herätä esikoista.
Jos olisi enemmän ei kirjoittelisi tänne tuommosta ja olisi siitä maininnut. Olet sinäkin sokea ihminen, ei sitten ollenkaan sisälukutaitoa.
toinen nukkunut ensimmäisen puolen vuoden aikana kuin 10-20 min. kerrallaan päiväunia. Siihen oli vain sopeuduttava. Ei muu auttanut.
Mitä itse ajattelit sillä aikaa tehdä kun se nukkuis, istuisit täällä ja kirjoittaisit paskaa.