Miten tänne on osuneet kaikki isokaluisten vaimot?
Heti aluksi sanon, että oman mieheni vehjettä en ole mitannut, joten tämä ei ole nyt sitä kateellisen ja katkeran urputusta, mutta tiedän kyllä, että suomalaisten miesten elimen keskimitta on 14,5 cm. Siis keskimitta. Suurin osa kaluista on siis luokkaa 12-16 senttiä erektiossa, poikkeuksia kumpaankin suuntaan on kai aika harvassa.
Mutta täällä av:lla ei taida kyselyissä löytyä yhtään miestä, jolla ei olisi vähintään 18-senttinen ja yleensä vielä siitäkin isompi. Miten ihmeessä juuri täällä? Onko teillä tähän selitys?
Kommentit (49)
kärkeen asti. Etupuolelta ei voi mitata.
Jopa alkaa 24-senttiset olemaan 15-senttisiä sen jälkeen, jos on mitannut sieltä reisipuolelta...
että eipä ole tullut mitattua koskaan. Kait se mies itse on mittaillut värkkejään joskus kun on kokonsa ilmoittanut kun olen kysynyt. Nyt en muista mikä oli koko. Ei ainakaan 20cm
17cm, ihan itse olen mitannu :) Ja mahan puolelta. Juuri sopiva, en haluaisi yhtään isompaa. Nytkin saattaa joskus tuntua epämukavalta jos oikein pohjaan menee. Pelästyisin varmaan jos tulisi joku mies jolla olisi 22cm :D
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 10:09"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 10:00"]
Nyt sitten pitäisi vielä enää tietää, että mikä osa siitä kalusta on terska?
[/quote]
öö.... et sitten tiedä mikä on terska??
ks wikipedia: Terska (lat. glans penis) on miehillä siittimen uloin, paisuvaiskudoksen laajentunut osa.
[/quote]
No en tiennyt, mutta kiitos selvityksestä. :D
En ole mitannut mieheni kalua, oisko erektiossa jotain 15-18cm väliltä. Jokatapauksessa olen nusaissut vain yhden isompikaluisen kanssa , muut pienempiä. Mikä se on sitten se keskivertokalun erektiomitta?
Ei kaikki oo niin onnekkaita, että on isokaluisten kanssa päässeet naimisiin. Toiset on vaan tyttöystäviä.
En ole kyllä koskaan kenenkään miehen elimiä mittaillu. Tunteehan sen onko tarpeeksi ja liian pitkähän käy kipeää. Haiskahtaa jotenkin pikkupoikien ketjulta tämä. Ei kai naiset oikeasti mittaile näitä?
kärkeen asti. Etupuolelta ei voi mitata.