Miten tänne on osuneet kaikki isokaluisten vaimot?
Heti aluksi sanon, että oman mieheni vehjettä en ole mitannut, joten tämä ei ole nyt sitä kateellisen ja katkeran urputusta, mutta tiedän kyllä, että suomalaisten miesten elimen keskimitta on 14,5 cm. Siis keskimitta. Suurin osa kaluista on siis luokkaa 12-16 senttiä erektiossa, poikkeuksia kumpaankin suuntaan on kai aika harvassa.
Mutta täällä av:lla ei taida kyselyissä löytyä yhtään miestä, jolla ei olisi vähintään 18-senttinen ja yleensä vielä siitäkin isompi. Miten ihmeessä juuri täällä? Onko teillä tähän selitys?
Kommentit (49)
En tiennyt. Ainakin minulla on isompi kuin äidilläni, joten tuskin tuli perittyä äidiltä kalua. En tiedä isänikään mittoja, mutta itselläni on 17cm pitkä.
Aivan. Mutta varmaan äitisi isällä on jonkinlainen kalu olemassa?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 09:10"]
En tiennyt. Ainakin minulla on isompi kuin äidilläni, joten tuskin tuli perittyä äidiltä kalua. En tiedä isänikään mittoja, mutta itselläni on 17cm pitkä.
[/quote]
Sinänsä hassu kysymys, koska täällä kaikki naiset on sellaisia rautavittuja vielä 5:den lapsen jälkeenkin, että kaikki kalut sattuu, eikä sisään pääse jos ne treenatut lantionpohjalihakset jännittää. Perus av-mammaa ei pysty edes raiskaamaan kun se puristaa luukut kiinni. Kai siinä kalu kun kalu alkaa tuntua valtavalta.
Minä en ole isokaluisen vaimo. Mun miehellä sellainen sopiva varttisenttinen, aivan ihana paksu peli :)
Mulla ei ole mitään käsitystä onko miehelläni iso vai ei. Senteistä ei ole tietoa ja silmämääräisesti on vaikea sanoa, kun ei ole vieressä vertailukohdetta. Mistä ihmeestä sen voi tietää onko iso vai ei, todellako kaikki mittaa sen?
Ei ihme, että sentit heittelevät villisti, kun osa mittaa "silmämääräisesti" ja osa mitan kanssa liikkeellä olevista eivät tiedä yhtään mistä ja miten se pitäisi mitata.
Pituus mitataan oikeaoppisesti tietenkin täydessä seisokissa yläpuolelta (ei siis mistään kivesten alta) ja mitta painetaan aina häpyluuhun asti. Paksuus mitataan keskeltä vartta, ei juuresta tai peniksen päästä.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että näistä mitoista puhutaan ihan liikaa. Harva puhuu siitä miten taitava toinen on tms, vaikka sillä on enemmän merkitystä.
ON TÄHÄN SELITYS! AIKA MONELLA TÄÄLLÄ ON AFRIKKALAINEN MIES!
Mun miehellä n 17cm, millilleen ei olla mitattu. Mutta mun molemmat kädet menee varteen vierekkäin ja terska jää ulkopuolelle. Keskipaksukin on mutta jos jotain voisi toivoa niin vähän tätä paksuutta lisää:D
Nyt sitten pitäisi vielä enää tietää, että mikä osa siitä kalusta on terska?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 10:00"]
Nyt sitten pitäisi vielä enää tietää, että mikä osa siitä kalusta on terska?
[/quote]
öö.... et sitten tiedä mikä on terska??
ks wikipedia: Terska (lat. glans penis) on miehillä siittimen uloin, paisuvaiskudoksen laajentunut osa.
Niinpä, täällä mitataan penis väärin eli alapuolelta ja siitä selitys 20-senttisille. Mahan puolelta se mitataan.
on 17 senttinen, on joskus yhdessä mitattu pilke silmäkulmassa. Mies kuitenkin ulkomaalainen, eli oisko jopa oman maansa keskiverron sisällä? Tiedä häntä. Mutta mun mielestä, edelleen, ei niinkään se pituus, vaan paksuus. ;)
Ulkomailla 17 on ehdottomasti skaalan yläreunassa.
Jo kolmas mies jolla pieni... ja tykkäisin kaluista jotka tuntee kun tulevat sisään.... ei voi mitään... tämän kanssa jo kaksi lasta ja liki 20 vuotta... Seisokkikin vähän niin ja näin.. Kai se vika sitten minussa, olen lihonut ja varmaan sitten kärttynenkin vanha lahna. Mutta oikean miehen kohdalla sytyn ja haluan ja...
Heti aluksi sanon, että oman mieheni vehjettä en ole mitannut, joten tämä ei ole nyt sitä kateellisen ja katkeran urputusta, mutta tiedän kyllä, että suomalaisten miesten elimen keskimitta on 14,5 cm. Siis keskimitta. Suurin osa kaluista on siis luokkaa 12-16 senttiä erektiossa, poikkeuksia kumpaankin suuntaan on kai aika harvassa. Mutta täällä av:lla ei taida kyselyissä löytyä yhtään miestä, jolla ei olisi vähintään 18-senttinen ja yleensä vielä siitäkin isompi. Miten ihmeessä juuri täällä? Onko teillä tähän selitys?
naiset kirjoittelee? Suurin osa täyttä höpöhöpöä.
Mun miehellä on varmaan normaali keskiverto kalu. Ehkä jotain 15-16cm, en oo kyllä mitannut. Jossain määrätyissä asennoissa kuitenkin isäntä pääsee silläkin pukkimaan syvälle ja pohjiin saakka, niin johan sekin sattuu ja ei siitä silloin nauti.
Miten te muka voitte nauttia isoista yli 20cm miestennen kaluista? Eikö ne muka satuta teitä?
Vastatkaas isokaluisten naiset. Tuottaako kipu teille nautintoa?
Eli aika selväähän tuo on, että näihin vastaa vaan ne, joiden miehillä on ne isot värkit. Harvemmin minäkään vastailen johonkin "onko blondeilla hauskempaa" kun en ole blondi...
Mun miehellä on keskivertoa isompi, eli n.20 cm ja paksuhko. Eipä ole vertailukohtia, kun ollaan seurusteltu teini-ikäisestä asti, joten en tiedä miltä tuntuisi isompi tai pienempi. Ainoa ongelma on ollut sektion jälkeen, kun puolisen vuotta kalu tuntui ihan hirveän paksulta ja jännitin kokoajan, että millon se ukko intoutuu niin, ettei malta olla survomatta täysillä ja sit taas sattuu! :/ Mut sit paikat taas tottu, joten ei ongelmia. Eiköhän ne paikat totu isoon tai pieneen ihan samallatapaa ajan kanssa, paitsi tietty jos on sellanen metrihalko ettei vaan kykene venymään.
Ja kyllä mä tykkään, että vähän tuntuu, mut en kivusta kuitenkaan. Tosin en kyllä usko, että ukon munan koko vaikuttaa tähän taipumukseen ollenkaan. Minä nyt vaan tykkäisin enemmänkin olla läpsittävänä. Johtuisko ennemminkin siitä, että normaalisti oon se, joka sanelee kaapin paikan sekä töissä että kotona, niin sit sängyssä tykkään, että saan olla vietävänä ja vikisijänä? Heilahtaa keittiöpsykologian puolelle kyllä.
on iso. 20cm mitta ei riitä arviolta ollenkaan. En ole mitannut, mutta iso on. Omien sanojensa mukaan olisiko ollut 22cm myös paksuus hyvä.
Mies ei suomalainen.
vain yhdellä miehellä sadasta on yli 16 cm pitkä penis. Täällä av:lla kyllä taitaa olla niinpäin, että vain joka sadalla on pienempi kuin 20 cm.
ja se lähtee väärästä mittauksesta.
Sattuuko teistä kukaan tietämään että kalun koon voi periä myös äitinsä puolelta?