Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tänne on osuneet kaikki isokaluisten vaimot?

Vierailija
13.02.2012 |

Heti aluksi sanon, että oman mieheni vehjettä en ole mitannut, joten tämä ei ole nyt sitä kateellisen ja katkeran urputusta, mutta tiedän kyllä, että suomalaisten miesten elimen keskimitta on 14,5 cm. Siis keskimitta. Suurin osa kaluista on siis luokkaa 12-16 senttiä erektiossa, poikkeuksia kumpaankin suuntaan on kai aika harvassa.

Mutta täällä av:lla ei taida kyselyissä löytyä yhtään miestä, jolla ei olisi vähintään 18-senttinen ja yleensä vielä siitäkin isompi. Miten ihmeessä juuri täällä? Onko teillä tähän selitys?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskimitta on mielestäni liian pieni tai sitten mulla on käynyt hyvä tuuri.Nykyisellä miehellä on valehtelematta 23cm,mutta pidänkin 18cm keskimittana.

Vierailija
2/49 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskimitta on mielestäni liian pieni tai sitten mulla on käynyt hyvä tuuri.Nykyisellä miehellä on valehtelematta 23cm,mutta pidänkin 18cm keskimittana.

no minun otanta on noin 20 seksikumppania ja tuo 14cm on ainakin sillä otannalla aika keskiverto mulle sattuneista. yksi varmaan valehtematta 25+ cm oli ja sillä ei tehnyt mitään, ei sopinut sisälle :D

miehelläni on juurikin joku 14-15cm (kuulema, en itse ole mitannut :D) ja sekin hakkaa pohjissa ja paksumpi ei sopisi sisään vaikka ei näytä mitenkään erityisen paksulta, normaali pituuteen nähden.

raskausaikana loppuvaiheessa taisin olla vähän väljempi kun munakin tuntui pienemmältä :D vaan sektion jälkeen taas on kyllä täyttänyt minun sisukset 100% :D

mitä te teette noilla isoilla kaluilla? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aluksi sanon, että oman mieheni vehjettä en ole mitannut, joten tämä ei ole nyt sitä kateellisen ja katkeran urputusta, mutta tiedän kyllä, että suomalaisten miesten elimen keskimitta on 14,5 cm. Siis keskimitta. Suurin osa kaluista on siis luokkaa 12-16 senttiä erektiossa, poikkeuksia kumpaankin suuntaan on kai aika harvassa. Mutta täällä av:lla ei taida kyselyissä löytyä yhtään miestä, jolla ei olisi vähintään 18-senttinen ja yleensä vielä siitäkin isompi. Miten ihmeessä juuri täällä? Onko teillä tähän selitys?

Vierailija
4/49 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aluksi sanon, että oman mieheni vehjettä en ole mitannut, joten tämä ei ole nyt sitä kateellisen ja katkeran urputusta, mutta tiedän kyllä, että suomalaisten miesten elimen keskimitta on 14,5 cm.

Onko niissä jotain eroa eri maiden kesken?

Vierailija
5/49 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 kullia takana ja keskimitta n.18cm.En välttämättä tee mitään tosi isolla,mutten halua mahdollisen poikalapsen perivän mitään minimunaa.Kyllä se iso tuntuu paremmalta,vaikka ihannemuna olisi pituudeltaan 16cm ja paksuutta paljon:D Yleensä vaan pikkumunilla se paksuuskin on pieni.

Vierailija
6/49 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään yli kaksikymmentäsenttinen, mutta 18 senttinen kylläkin. ja joo, olen mitannut sen ihan itse joskus, kun luin jonkin artikkelin suomalaisten miesten penisten keskipituuksista.

mutta siis, nykyisen mieheni penis on isoin, joka minulle on koskaan vastaan tullut. aikaisemmilla partnereillani on ollut melkolailla pienemmät vehkeet. eipä tuo ole sen kummemmin seksiin vaikuttanut oli sitten iso tai pieni. ainoastaan suuseksi on hankalampaa nykyiseni kanssa.

Vierailija
7/49 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niissä jotain eroa eri maiden kesken?

On kuulemma. Aasialaisilla on vähän pienempi. En nyt muista tarkkaan sitä vertailua, mutta oliko jotenkin niin, että eurooppalaisten vähän isommat kuin aasialaisten ja etelä-amerikkalaisten.

Vierailija
8/49 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittaa sen verran että mun molemmat kädet kun laittaa varteen niin terska jää herkullisesti yli. Olisko tuo nyt sitten n 17cm?

Vierailija
9/49 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me pienimunaisten vaimot jakseta osallistua niihin kehityskeskusteluihin. :)

Mun miehellä on aika pieni, en senttimääriä osaa sanoa mutta kyllä ku eka kertaa sen näin niin säikähdin suorastaan. :D Mut tottuuhan sitä ja tärkeintähän on se mitä on korvien välissä ja miten sitä munaa käyttää!

Ja tää on sit ensimmäinen muna-aiheinen keskustelu johon osallistun :D

Vierailija
10/49 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi poika on saanu isomman, en tiedä mistä sen on periny, mutta on muutenkin päätään pidempi, ihan eri luokkaa kuin isänsä. Ei siis mene perintönä sukukalleudet.

Vierailija
11/49 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei ole mitattu, mutta vakaasti uskon ettei ukkoni yllä tuohon keskitasoonkaan.

Mutta niinhän täällä on myös kaikki joko itse tai vähintään mies satojatuhansia euroja vuodessa tienaavia _akateemikkoja_ eikä kenelläkään ole paino-ongelmia ja kasviksia syödään vähintään suositusten verran päivässä.

Vierailija
12/49 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 17 senttinen, on joskus yhdessä mitattu pilke silmäkulmassa. Mies kuitenkin ulkomaalainen, eli oisko jopa oman maansa keskiverron sisällä? Tiedä häntä. Mutta mun mielestä, edelleen, ei niinkään se pituus, vaan paksuus. ;)

Vierailija
13/49 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15jatkaa, mistä kohti mittaatte? Tai mistä kohtaa mittaaminen pitäisi aloittaa?

Vierailija
14/49 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi poika on saanu isomman, en tiedä mistä sen on periny, mutta on muutenkin päätään pidempi, ihan eri luokkaa kuin isänsä. Ei siis mene perintönä sukukalleudet.

mutta joukossa voi olla sattumiakin.

Vierailija
15/49 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on varmaan normaali keskiverto kalu. Ehkä jotain 15-16cm, en oo kyllä mitannut. Jossain määrätyissä asennoissa kuitenkin isäntä pääsee silläkin pukkimaan syvälle ja pohjiin saakka, niin johan sekin sattuu ja ei siitä silloin nauti.

Jos silläkin ois 20cm kalussa pituutta, niin johan se ois mun pimpan pohjissa asennossa, kuin asennossa ja nautinto muuttuis vihlaisuiksi.

Miten te muka voitte nauttia isoista yli 20cm miestennen kaluista? Eikö ne muka satuta teitä?

Vierailija
16/49 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus opiskeluaikoina tuli huvittelumielessä mitattua, pituutta vehkeellä 17 cm. En sitten tiedä joko tämäkin on jonkun mielestä iso jos keskimitta on 14,5 cm?

Vierailija
17/49 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon vähän masokisti, mun mielestä seksin pitää vähän sattuakin. Jos ei muuten satu ni miehen pitää vetää tukasta tai läpsiä naamalle tai pepulle...ahhhh! :D Joskus sitten rauhallisemmin, mutta useimmiten meillä on sängyssä aika kova meno ;)

Vierailija
18/49 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reilusti yli 20 cm kalu, aikanaan vakituinen oli uskoton, ja sanoi " ei sillä, ollut niin iso kuin Sulla, mutta se jutteli enemmän"

Mä, sain sitten taudin, ei parane koskaan, kehitelty jo 1898, eikä ole mitään osattu tehdä. Joudun katetroimaan pyörätuolissa istuen, ja kun luin urinaalikondomeista, päätin kokeilla niitä. Mun pitää katetroida 3-4 tunnin välein, ja ajattelin, että sellaisen pussin tyhjennys on helpompaa ja harvempaa, kun mahtuu enemmän.

Tilailin siitä avannevirmasta urinaalikondominäytteitä, sainkin, nutta ensimmäisen kerran tuli koko lääketieteellisesti vastaan. Mä en saanut niitä päälle, tai mahtunut sisälle, miten vaan. En vaan kehdannut soitella sille tutulle miehelle, jolta olin avanteet tilannut. Mutta sieltä soittikin nainen, ja kuseli, miksi en ollut ottanut mitään yhteyttä, kun olin ne koekappaleet jo aikoja sitten saanut. Ja jostain syystä kehtasin hänelle kertoa syyn. Hän kertoi, että oli niitä idompiakin, ei vaan, ollut tuoteluettelossa! No, sain sitten paksumpia, mutta siinä oli taas vikaa, kortrun piti ulottua tyveen saakka, karvat piti ajaa ja silleen. Mutta isommastakin kumista jäi viitisen senttiä vapaaksi, ja  se ei olisi ollut niin varma, olisi voinut valua housuihin. No, kyselin siltä naiselta ja hän kehotti " kysymään  kilpailijoilta" Mutta kuseminen ei onnistunut, ja kateroin edeleenkin, Mutta opinhnan, että mulla on "standardia" reilusti isompi kalu. Että se, niistä naisten koko valituksista, kun ei edes hoitoapuvälineet mahdu kullin päälle.

Mulla ei silloin ollut omaa konetta kotona, ja oli tosi kivaa alkaa etsiä niitä kilpailijoilta, joisen sivut oli täynnä kortsunkuvia. Mutta se kävikin niin, ettei kuseminen enää onnistnut, ja niin katetroin edelleenkin

Vierailija
19/49 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ns. julkisuus harhaa. Suurin osa miehistä sanoo vehkeensä suuremmaksi mitä se on ja mitä nuorempi mies niin  sitä suuremmalla varmuudella. kun 14,5cm vehkeitä sanotaan 22cm:ksi, niin muodostuu väärä kuva minkä kokoisia ne ovat.

Vierailija
20/49 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 06:27"]

Tämä on ns. julkisuus harhaa. Suurin osa miehistä sanoo vehkeensä suuremmaksi mitä se on ja mitä nuorempi mies niin  sitä suuremmalla varmuudella. kun 14,5cm vehkeitä sanotaan 22cm:ksi, niin muodostuu väärä kuva minkä kokoisia ne ovat.

[/quote]Eli persereijästä virtsareikään, mielummin vielä niin että tökätään kyseisiin reikiin tulitikut mittausta helpottomaan ja mitta otetaan tikun päästä.