Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤¤ Eloisten Tiistai ¤¤¤¤¤

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on kadottanut mahtavat yöunensa jonnekin, taas mennään parilla tankkauksella. Ja syöminen on sekä yöllä että päivällä jotenkin hankalaa olevinaan, tissistä pitää päästää irti vähän väliä, kääntää pään ja sitten kun ruoka ei ole suussa niin huudetaan. Huoh, tämä taisi olla ohimenevää kuitenkin?

Sofia on nyt viime päivinä alkanut leikkimään leluilla, niitä katsellaan ja pyöritellään ja viedään suuhun. Hauskan näköistä, kun toinen katselee silmät ristissä jotain helistintä tai ensikirjaa.

Lintukos se sai jotain kommenttia tulevasta perheenlisäyksestä, mulle tuli leikkauksen jälkeen Buranasta järkyttävä ihottuma ja hermot siihen menivät tietysti viikonloppuna, joten päivystykseen piti mennä. Tämä siis tapahtui reilu viikko tytön syntymän jälkeen, joten ainoat päälle menevät vaatteet olivat äitiysvaatteet. Sanoin luukulla, että mä imetän ja mun käskettiin syödä sektion jälkeen buranaa kipuihin ja nyt kukkii iho, niin lääkintävaksi kysyy, että mitkäs ne sun raskausviikot olikaan. Mä olin, että niin, mut LEIKATTIIN viime viikolla ja mä IMETÄN.

Jooh, nyt poistun taas taustailemaan.

Vierailija
2/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden tunnin heräämisten jälkeen ihan mukava yö takana. Nukkumaan 19:30, syömään 23:30 ja 05:20, vähän ennen seitsemää kevyttä tissittelyä, sain vielä nukkumaan ja aamupalan tekoon koululaisille. Puoli kahdeksan jälkeen Enni heräs. Kylläpäs on virkeä olo. Oikea rinta oli kyllä räjähdyspisteessä aamuyöllä, mutta en valita. Lisää näitä öitä.

Olen unohtanut kertoa, että meillä vierastettiin lauantaina ekan kerran. Papan luona oltiin käymässä ja miehen sisko alkoi puhumaan jotain ja silloin tuli poru. Siis ihan kunnon yhtäkkinen huuto. Pari kertaa vielä uudestaan, mutta sitten alkoi helpottamaan. Tunnistin selvästi vierastamiseksi. Olipa murheellinen ilme toisella. No, kuuluu kehitykseen =)

Äsken leivoin, nam nam, kohta nähdään Annales. Meillä on sen verran matkaa, että täytyy alkaa tekeen lähtöä.

Jokos teillä siskot on lapset kirjoitellu joulupukille? Meillä on listat valmiina. Tosin periaate on se, että ostetaan vain 1-2 lahjaa kun kuitenkin saavat sukulaisiltakin...

No, hipsin taustalle vaippaa vaihtamaan...

Kukka ja Enni tasan 3 kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen pinoutuminen...

Yö meni poskelleen...Esikoinen itki yöllä vähän väliä eikä isi kelvannut lohduttajaksi, äiti sitten juoksi edes takas houneiden väliä koko yön..

Janinakin söi monta kertaa yöllä.

Onneksi mies on vapaalla tänään joten sain kuitenkin nukkua aamulla pidempään... =)

Lintu75, Kävin kattoo blogiasi..Ihania herkkuja ja se Glögikakku ja etenkin kahluakakku oli aivan ihanan näköisiä...Slurps!

Nyt mies hoputtaa mua pois koneelta...

Vierailija
4/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva sylissä, yksikätisenä kirjoitan. kiitti vaan elokuunvauva kommenteistasi, olit sivullani täsmälleen samaan aikaan, lisäsin taas yhden kuvan=) me ollaan myös kotosalla, kun on kammo ilma. illalla tosin kauppaan ostamaan tarvikkeita, kun teen yhdelle " nettiäidille" ristiäistarjoiluja. samalla on vanhimman huilutunti. nukuttiin tänään puoli yhteentoista...nyt pitää mennä tekemään ruokaa....moi vaan!

Vierailija
5/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vielä vierasteta kunnolla, ainakaan itkua ei vieraat ole saaneet vastaukseksi neidin jututtamiselle, mutta epäluuloisia katseita (kulmat kurtussa, totinen perusilme) kylläkin =)

Mulla on vissiin joku hormoneista johtuva myllerrys menossa kun olen nyt kahtena yönä herännyt paleluun, nivelsärkyyn ja sen jälkeen jonkun ajan perästä hikoiluun. Flunssaa ei ainakaan ole (vielä) pukannut päälle, että sen puolesta sopisi hormoniperäisiksi jutuiksi. Keskimmäisen aikaankin sain nivelkipuja imetysaikana, mutta nämä ovat kyllä olleet voimakkaampia *surkeus*.

Kaikenkukkuraksi nyt on vuorostaan vasemmassa rinnassa kipeä kohta, joka vielä eilen punoitti, mutta näyttäisi tuo kaalinlehti/imettäessä kohdan hieronta auttavan kun punainen läntti on kadonnut, ainoastaan arkuutta on vielä rinnassa. Taisin saada rintaan kylmää viikonloppuna kun olin ilmeisesti kuitenkin liian ohkaisilla tamineilla ulkoilemassa. Onkos meitä muita, joilla rinnat ovat erityisen kylmänarat? En tiedä millä nuo suojaisi`?? Mulla on yksi fleeceliivi, joka piiloutuu hyvin takin kuin takin alle (ja mahtuu jopa päälle ;) ), mutta sekin alkaa käymään liika ohkaiseksi varustukseksi näemmä.

No menipä vaivaistooriksi tämä. Anni nukkuu ja syö hyvin. Ihmeen helppo vauva kyllä ollut vielä ainakin tähän 3kk ikään asti :) Taikauskoisena täytynee koputella puuta useammankin kerran ;)

Jumppalelun lelut ovat alkaneet kiinnostaa ja niitä yritetään huitoa suu keskittyneessä mutturassa. 3kk-neuvolakin oli viime viikolla ja paino-/pituuskehitys 0-käyrällä. Pituutta oli nyt 59,6cm ja painoa 5750gr ja nuppi 39cm. (toivottavasti menivät oikein...)

Eipä tässä muuta tällä erää, täällä Hämeen nurkillakin sataa...

Hauskaa tiistakita kaikille elokuisille!!

Titan ja kakrut

Vierailija
6/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eipä sitten ollutkaan aikaa aamulla kirjoitella...

Meillä ei mitään ihmeellistä. Pe-po-velli on ollu reilun viikon kuvioissa ja on ainakin päikkärit parantuneet. Liekkö sitten vellin kuunia vai jonkun muun. Soseita en ole vielä aloitellu, mutta ehkä viikon loppuna.

3kk:n neuvola on tosi myöhään, 24.11. jolloin ikää melkein jo 4kk. Minkäs teet kun aikoja ei oo lääkäripulan vuoksi. Varsinkin kun kaikki on ok ja tyttö meän toinen niin ei mitään kiirettä tarkastukseen. Varsinkin kasvun/painon nousun kans ei oo ongelmia... :-) Tyttö on suloinen pallero!

Mitäs ootte ajatelleet hankkia joululahjaksi perheen pienimmälle?

Nyt suihkuun ja sitten mutustelemaan jugurtti" karkkeja" .

Lumisin terveisin; Vimma, Vilja 3,5kk ja Verna 2v 7kk