Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunispienielämäelikosta huolissanne olleille

Vierailija
12.02.2012 |

olisi nyt bloginpitäjä laittanut elikon oloista tietoa, kun täällä sitä vähän aikaa sitten kyseltiin:)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/17 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pahalta kuulostaa, jos kani hyppii vapaana vain joskus. Pitäisi ainakin olla todella iso häkki, että tuo olisi hyväksyttävää.

Lisäksi kanit ovat laumaeläimiä, joten niitä pitäisi olla useampia.

Vierailija
4/17 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pahalta kuulostaa, jos kani hyppii vapaana vain joskus. Pitäisi ainakin olla todella iso häkki, että tuo olisi hyväksyttävää.

Lisäksi kanit ovat laumaeläimiä, joten niitä pitäisi olla useampia.

kummallista minusta on sekin että mammat lähettelevät tänne kuvia sotkuista kodeistaan ja lapset ovat ties missä. Eiköhän Anne perheineen pidä kanista -kin parempaa huolta kuin suurin osa täällä lapsistaan ja elinympäristöstään.

Vierailija
5/17 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä, että nyt laittoi jutun elikosta, kun sitä täällä niin kovasti taivasteltiin.

Vierailija
6/17 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia kivoja juttuja lapsilla, mutta leikkiikö lapset kaikilla noilla leluilla?

Meillä kun lapsille hommaa jonkun lelujutun, kiinnostus riittää pienen aikaa ja sitten leikitään ihan omilla itse kehittämillä asioilla. Ei sellaisilla jotka on saatu valmiina ja kaikki on annettu eteen "leiki noilla" tyylillä.

Vaikuttaisi siltä että Annella on itsellä hauskinta kun rakentelee noita juttuja, ei niinkään lapsilla, joille ne tekee??

Rojua nurkissa pitää tuolla olla valtavasti, sillä aina on joku uusi juttu lapsille kehiteltynä.

Vierailija
7/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia kivoja juttuja lapsilla, mutta leikkiikö lapset kaikilla noilla leluilla?

Meillä kun lapsille hommaa jonkun lelujutun, kiinnostus riittää pienen aikaa ja sitten leikitään ihan omilla itse kehittämillä asioilla. Ei sellaisilla jotka on saatu valmiina ja kaikki on annettu eteen "leiki noilla" tyylillä.

Vaikuttaisi siltä että Annella on itsellä hauskinta kun rakentelee noita juttuja, ei niinkään lapsilla, joille ne tekee??

Rojua nurkissa pitää tuolla olla valtavasti, sillä aina on joku uusi juttu lapsille kehiteltynä.

Kyllähän lapset kasvaa ja kehittyy koko ajan ja sitä mukaa mielenkiinnonkohteetkin muuttuvat ym. Minusta on todella upeaa, että Anne tekee paljon lapsille ihan itse. On hienoa, että lapset näkevät ja oppivat, että itsetehdyt asiat ovat hauskoja ja ei todellakaan tarvi aina saada kaupasta jotain muovista krääsää.

Minä olen ainakin tehnyt lapsille itse mm. pelejä ja nukketeatterivarusteita, ollaan ahettu metsästä suuria oksia ja tehty niistä metsää pikkueläimille jne.

Ihan ihme kommentteja krääsästä, jota tuolla kodissa ei todellakaan ole.

Kyllä nämä kommentit tästä blogista ovat aina vaan kateellista marinaa.

Vierailija
8/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lapset kasvaa ja kehittyy koko ajan ja sitä mukaa mielenkiinnonkohteetkin muuttuvat ym. Minusta on todella upeaa, että Anne tekee paljon lapsille ihan itse. On hienoa, että lapset näkevät ja oppivat, että itsetehdyt asiat ovat hauskoja ja ei todellakaan tarvi aina saada kaupasta jotain muovista krääsää.

Minä olen ainakin tehnyt lapsille itse mm. pelejä ja nukketeatterivarusteita, ollaan ahettu metsästä suuria oksia ja tehty niistä metsää pikkueläimille jne.

Ihan ihme kommentteja krääsästä, jota tuolla kodissa ei todellakaan ole.

Kyllä nämä kommentit tästä blogista ovat aina vaan kateellista marinaa.

Vierailija
9/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siita aitikin saa iloa niin mikas sen parempaa!

Vierailija
10/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan, että sulkisin sen johonkin häkkiin edes osaksi aikaa. Se olisi eläinrääkkäystä.

En muutenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka pitävät kaneja häkissä sillä eiväthän ne ole häkkieläimiä sen enempää kuin kissatkaan.

Vierailija
11/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kani pienenä ja tuo eli kuin kissa tai koira, siis vapaana asunnossamme. Nukkui olkkarin matolla jne. Häkissä li vaan yöt.

Vierailija
12/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kani vapaana? Vai kehdannut hankkia kanit lemmikiksi? Vaiko että kani on kiltti ja rauhallinen? Vaiko että ostanut vauvalle kukkia nimpparilahjaksi? Vaiko että esikoinen päässyt Disney on Iceen?

Nyt arvon rouvat: Koneet kiinni ja hommiin tai lasten kanssa ulos leikkimään. Miten kellään voi olla aikaa ja mielenkiintoa stalkata jotain blogistia tällä lailla???

Vierailija
13/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kani vapaana? Vai kehdannut hankkia kanit lemmikiksi? Vaiko että kani on kiltti ja rauhallinen? Vaiko että ostanut vauvalle kukkia nimpparilahjaksi? Vaiko että esikoinen päässyt Disney on Iceen?

Nyt arvon rouvat: Koneet kiinni ja hommiin tai lasten kanssa ulos leikkimään. Miten kellään voi olla aikaa ja mielenkiintoa stalkata jotain blogistia tällä lailla???

että me stalkattais ja fanitettais?

Vierailija
14/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

i] että me stalkattais ja fanitettais?

Vierailija
15/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

i] että me stalkattais ja fanitettais?

Vierailija
16/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kani raukka ei nähtävästi ole koko aikaa vapaana.

Vierailija
17/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se, että blogiin on tullut uusi päivitys. Blogin pitäjä itse käy täällä mainostamassa itseään. Saman tien tuli kuvaa kanista kun täällä joku epäili että se on laitettu lihoiksi.