Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiliesi blogi

Vierailija
12.02.2012 |

uskomatonta paskaa. mut silti pittää lukea :S

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävän positiivinen. Jospa olisi muuttanut asennoitumistaan :)

tuskin vain. käyny täällä palstalla vakoilemas ja kirjottaa sen mukaa ;)

Vierailija
42/55 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tota sontaa tosta kateudesta!! Mulla ärsyttää tuossa akassa se; -valittaa kuinka rahat loppu ym ym eikä tiedä minne muuttavat, MUTTA ostaa 3000e river maisonin allaskaapin, tapetteja ym kallista.. eikö kelpais halvempi jos rahat on nii tiukilla et pitää rutissa blogissa sitä ja yhessä vaiheessa kerjäs siel rahaa! Ja sitten: En ole kateellinen, rakennamme omaa taloa tällä hetkellä ja ON raha TOSI TIUKILLA mutta emme otakkaa mitää 3000e euron tasoja vaikka kyllä tahtosin vaan järkeilen sen, että otamme budjettiin sopivat kalusteet. Eikö tämä emäntä voisi laittaa jotai tavallista, oikeesti jos ne rahat on nii loppu??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Olen seurannut tuota blogia silloin tällöin, miettien onkohan tuo totta vai keksittyä? Hänhän saa kuiten aika paljon huomiota ja julkisuutta, eikö? Joten jos tahallaan kirjoittaa noin?

Vierailija
44/55 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuntuu että tuo blogisti aloittelee näitä ketjuja ja lietsoo oikein..? kun lukee näitä viestejä niin tulee iha mieleen et hakeeko täällä vaa lisää lukijoita blogilleen?

Vierailija
45/55 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä luulin sitä allaskaappia ihan Puustellin allaskaapiksi. Onko multa mennyt jotain ohi? Kertokaa niin voin omaan kotiinkin hankkia tuon RM:n kolmentonnin kaapin.

Vierailija
46/55 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä luulin sitä allaskaappia ihan Puustellin allaskaapiksi. Onko multa mennyt jotain ohi? Kertokaa niin voin omaan kotiinkin hankkia tuon RM:n kolmentonnin kaapin.

Lue sitä blogia, kyllä se on ihan englannista tilattu rm kaappi , hinta 2990e.

Vierailija
47/55 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/55 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuo kaappi maksaa sen kolme donaa niin kattokaapa noitten tapettien hinnat.. ei iha heti uskos et aikaisemmis blogeissaa valitti hirveetä rahapulaa.. se on miten sen ottaa..

Vierailija
49/55 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaunis koti tulee.. Mut ihmettelen taas av-mammojen asennetta ja kekseliäisyyttä. Puustellin allaskaappi näytti kyllä olevan, niin kuin joku aiempi mainitsi. Eikä mikään Riviera Maisonin. Vetimet kertoi tilanneensa Englannista, koska halvemmalla sai.. Tapetit olivat Estan. Ei siis mitään törkyhintaisia. Ja nyt taas joku sanoo, et blogisti taisi tulla paikalle. En tod. ole..

Vierailija
50/55 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

faktaa noista kylppärikalusteista? Minen löydä kun suunnitelmia ja ideakuvia.

Vierailija
51/55 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

faktaa noista kylppärikalusteista? Minen löydä kun suunnitelmia ja ideakuvia.

Yhdessä vanhemmassa tekstissä oli maininta, että on Puustellin kaappi ja taso ja vetimet Englannista..

Vierailija
52/55 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuolla törkyhintaisiakii tapetteja mm. mulberry. Luin paljon taaksepäin ja näyttää olevan vuosiakin positiivisin mielin kun nuita juttuja lueskelee. Olen kuullut että jos rakennus projekti menee persiilleen niin se menee juuri tuossa blogissa. Kai sellaasest saa kirjottaa monen vuoden ihanaa ihanaa kaikki niin superihanaa juttujen jälkeen. Eikä tuolla naisella ole aikaa lueskella teidän juttuja kiire tuntuu olevan aina joka paikkaan.

Vierailija
53/55 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattais alkaa yskittämään, jos hyvästä sydämestä olisin antanut apua joko tavaran tai rahan muodossa tälle perheelle (kun avoimesti blogissa kertovat pyytäneensä lahjoituksia rahojen loputtua). Nimittäin kun tulis sitten blogia vilkaisemaan ja näkis nämäkin törkeän kalliit tapetit seinällä, niin kyllä kaduttaisi. Miksi tuhlataan yhdessä kohtaa ja itketään toisessa kohtaa ettei rahat riitäkään?

Vierailija
54/55 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla näytti lukevan et ovat joutuneet toisten mokien vuoksi maksumiehiksi ja budjetti olikin laskettu tarkkaan jokaiselle tavaralle erikseen. Ja jos oikein ymmärsin ovat ne viat joutuneet toistaiseksi maksamaan omasta pussista usean kymmenentuhat lappusta ja odottavat kuitenkin jotai hyvityksiä näistä. Näitähän sattuu tekevälle mihinkäs mahrat.

Vierailija
55/55 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi niin se kateus vie kalatkin vedestä.

Minä kun en keksi yhtään asiaa mistä olla kateellinen hänelle.

mistä ihmeestä pitäisi olla kateellinen? Kateuskortti on joskus kätevä, mutta tällä kertaa ei oikein onnistunut.

En vaan pysty olemaan kateellinen henkilölle, joka ei kestä kritiikkiä ja omaa noin huonon itsetunnon sekäon itse karkeakileinen ja töykeä.

taitaa blogisti ite täällä vedellä kateuskortteja? :D

Samanlaisia kirjoitusvirheitäkin.

Onko tuon bloginkirjoittajan äidinkieli muuten suomi? Esim. tämä lause ei kuulosta suomenkielisen kirjoittamalta:"Voit myös aina kysyä lupaa jos tarvitset kuvia lainata."