Kotiliesi blogi
uskomatonta paskaa. mut silti pittää lukea :S
Kommentit (55)
Ihan noin mustavalkea ei taida olla koko kuvaus kun antaa moni täällä ymmärtää blogistista.
Hän on aiemmin kirjoittanut asiattomuuksista blogiin ja kirjoittikin , että tämä on vain yksi kommentti jonka kehtaa julkaista. (muut olivat sisältäneet liikaa sontaa)
Olen lukenut blogia kolmatta vuotta ja tiedän kuinka asiat on, ei niin kuin täällä moni kirjoittaa . Harmi niin se kateus vie kalatkin vedestä.
Harmi niin se kateus vie kalatkin vedestä.
Minä kun en keksi yhtään asiaa mistä olla kateellinen hänelle.
mistä ihmeestä pitäisi olla kateellinen?
Kateuskortti on joskus kätevä, mutta tällä kertaa ei oikein onnistunut.
Mä en kestä tota sontaa tosta kateudesta!!
Mulla ärsyttää tuossa akassa se;
-valittaa kuinka rahat loppu ym ym eikä tiedä minne muuttavat, MUTTA ostaa 3000e river maisonin allaskaapin, tapetteja ym kallista.. eikö kelpais halvempi jos rahat on nii tiukilla et pitää rutissa blogissa sitä ja yhessä vaiheessa kerjäs siel rahaa!
Ja sitten: En ole kateellinen, rakennamme omaa taloa tällä hetkellä ja ON raha TOSI TIUKILLA mutta emme otakkaa mitää 3000e euron tasoja vaikka kyllä tahtosin vaan järkeilen sen, että otamme budjettiin sopivat kalusteet.
Eikö tämä emäntä voisi laittaa jotai tavallista, oikeesti jos ne rahat on nii loppu??
vAI että kateellinen, tuolla naiselle? Mistä ihmeestä olisin kateellinen?
Niillä on rahat loppu rakentamiseen, uus talo pilalla, hermot riekaileina .. kerro mistä olisin kateellinen? Mitäs on noin säälittävä et kirjoittaa noin tolloja asioita nettiin...
mistä ihmeestä pitäisi olla kateellinen?
Kateuskortti on joskus kätevä, mutta tällä kertaa ei oikein onnistunut.
En vaan pysty olemaan kateellinen henkilölle, joka ei kestä kritiikkiä ja omaa noin huonon itsetunnon sekäon itse karkeakileinen ja töykeä.
mistä ihmeestä pitäisi olla kateellinen? Kateuskortti on joskus kätevä, mutta tällä kertaa ei oikein onnistunut.
En vaan pysty olemaan kateellinen henkilölle, joka ei kestä kritiikkiä ja omaa noin huonon itsetunnon sekäon itse karkeakileinen ja töykeä.
mistä ihmeestä pitäisi olla kateellinen? Kateuskortti on joskus kätevä, mutta tällä kertaa ei oikein onnistunut.
taitaa blogisti ite täällä vedellä kateuskortteja? :D
Ihan mauttomimmista mauttominta tuo joka postauksen "Heissan!"
Buaahhaahhaaahha! Kuka aikuinen kirjoittaa JOKA POSTIIN "heissan"?
mut hällä on kauniita ompeluksia ja kaunis talo tulossa mutta tuo teksti on niin moittivaa ja ite on nii täydellinen ja just nuo palautteet .. ei kestä jos joku ei tykkää hänen kattauksestaan? no voi hyvää päivää pientä ressukkaa ..
taitaa kerjätä sääliä vaan noilla nettikiusausjutuillaan? ja näköjää seki juttu oli häipyny, ääliö :DDD
Mistä te kaivatte nää kaikki blogit? Ekaa kertaa nyt luin ja mitä p------ eli mistä ihmeestä te nää kaivatte?
Miten joku ihminen voi olla tollanen .. siis rahan ja rakentamisen suhteen. täydellinen hän?
Kysyn että mistä hälle pitäs olla kateellinen? Kirjottaa paskasti, thats it.