Kotiliesi blogi
uskomatonta paskaa. mut silti pittää lukea :S
Kommentit (55)
Mä en ole ihan ymmärtänyt mistä siinä on kyse, mutta oliko siis näin, että talotehtaan toimituksissa ja tuotteissa oli virheitä jotka he reklamoi ja ottivat omat miehet korjaamaan niitä? Sen jälkeen talotehtaan takuut tietysti raukeavat ja joutuivat itse maksumiehiksi. Vai mitä siinä on nyt ongelmana?
Hymyillen olen minäkin seurannut tätä kuinka he neuvovat ammattimiehiä miten niitä töitä oikein tehdään :)
ja piti käydä nytkin vilkaiseen, häntä kuulemma kiusataan :)
Jos blogissa revittelee elämäänsä, niin kannattaisi kestää kritiikkiäkin ..
mun hermo menee nimenomaa tuoho työmiesten haukkumiseen .. ja rahan kerjuusee blogis! jättäs ottamatta 3000e river maisonin allaskaapin ja ottas edullisemma ..
eikä hänen julkaisema anonyymi kommetti edes ollut paha. asiallinen mun mielest.
alkoi ihan vituttamaan tuo uusin postaus! Tuo julkaisemansa kommentti ei ole minkäänasteista kiusausta, aivan asiallinen kritisoiva kommentti. Kritiikin esittäminenhän ei ole kiusaamista.
Monesti olen ajatellut millaista olisi tuntea tämä hlö irl, olla lähipiirissä. Saattaisi olla uuvuttavaa ainakin sen perusteella mitä blogissa antaa kuvaa itsestään.
lueskelin sitä joskus aiemmin, mutta meni maku koko hommaan: kyseinen bloggaaja esittelí jotain sisustusjuttua (olisiko ollut kattaus tms.) ja kyseli lukijoiden mielipiteitä. Kirjoitin sinne ihan hyvässä hengessä kommentin, jossa kehuin juttua, mutta mielestäni yksi värivalinta/kangasvalinta ei sopinut kokonaiskuvaan. Kommenttini poistettiin kokonaan ja bloggaaja ilmoitti, että loukkaavat kommentit poistetaan.
Ilmeisesti se "mitä ole mieltä" kysymys edellytti, että vastaukset ovat tyyliä "ihana, upea jne" :)
Juu, en ole sen jälkeen viitsinut seurata kyseistä blogia, oli niin naurettavaa.
Minun mielestäni se oli hyvä blogi. Oma sisustustyylini on erilainen (moderni), mutta viihtyisin ihan yhtä hyvin englantilaistyyppisessä sisustuksessa. Mielestäni hän ei haukkunut ketään erityisesti, vaan tuntui ihan fiksulta tyypiltä ja moitti vain oikeista asioista. Tässä on ihan sama ilmiö kuin Facebookissa: Kirjoitit sitten sitä tai tätä, niin aina joitakin ärsyttää. Kateelliset naiset eivät kestä, kun toisella on jotain mitä itsellä ei ole. Miksi semmoista blogia pitää seurata, joka ärsyttää? Minä merkkasin blogin itselleni suosikkeihin. :)
Tuo nettikiusaamiskirjoitus oli aivan naurettava, täysin asiaton. Onko naisella ihan kaikki palikat kunnossa? Menee pohja koko blogista tuollaisen kirjoituksen myötä.
Kateelliset naiset eivät kestä, kun toisella on jotain mitä itsellä ei ole.
Että voi nyppiä tämä kateuskortin vetäminen joka tilanteessa! Mitä ihmettä tuolla blogistilla on sellaista mitä pitäisi kadehtia? Kyllähän hyvänen aika voi olla erimieltä jonkun kanssa ilman että heti on kateellinen.
Suora lainaus blogista:
"Työpaikka kiusaaminen kuuluu myös jokaisen työntekijän velvollisuuksiin "
:D:D:D:D
ihmettelen viimeisintä postausta. minustakin aika asiallinen kritiikki toi eikä siinä että on erimieltä ole mitään kiusaamisen makua. oma arvioni blogistista hieman kääntyi huonompaan suuntaan ku ei kritiikkiä kestä, vaikka onkin kovia kokenut. monilla työpaikoilla tollainen kritiikki arkipäivää ei viel edes mitään työpaikkakiusaamista. elämä on kovaa
Tekstejä en jaksanut erityisemmin lukea ja kuvat olivat vähän liian pieniä mutta ei mikään ihan huono blogi jos aihepiiristä tykkää.
Muistan hyvin kun suunnittelin ja sisustin edellistä kotiamme. Kaiken piti olla vimpan päälle mieleistä. Mutta niin siinä vaan kävi, että myytiin se pois muutaman vuoden asumisen jälkeen. Pointtini lähinnä se, että en jaksaisi enää riehua tuolla tavalla asunnon takia, sillä sitten kun siitä joutuukin luopumaan, niin tuntuu turhan raskaalle.
ihmettelen viimeisintä postausta. minustakin aika asiallinen kritiikki toi eikä siinä että on erimieltä ole mitään kiusaamisen makua. oma arvioni blogistista hieman kääntyi huonompaan suuntaan ku ei kritiikkiä kestä, vaikka onkin kovia kokenut.
Blogisti antaa tosi kovaa kritiikkiä muille mm. rakennusmiehet ja tämä yksi ompelija aiemmin. Itse ei kestä kuitenkaan minkäänlaista eriävää mielipidettä. Ainahan se näin on ollut. Mutta kummasti se koukuttaa käydä katsomassa mistä nyt tällä kertaa valitetaan. Ehkä sitten kadehdin moista negatiivisuutta :D
kun nyt on poistanut viimeisimmän postauksen kiusausta koskien. Hyvä näin, sillä erimieltä oleminen ei ole kiusaamista :)
voi muija parkaa .. valittaa rahapulaa ja sit osstaa pirun kalliita tapetteja??? kannattisko miettiä .. yhenlainen materialisti koko muija.
tiedän minne noi rakentaa ja monesti tulee käytyä siellä kattelemassa lähistöllä .. on vaan rahalla rakennettu talo .. ei heti uskois ku tuota blogia lukee ja vähä aikaa sit pyysivät avustuksia ku rahat loppu, tuli yllättäviä menoeriä ... ÖHÖÖÖ! nIIN niitä yleensä tuleeki, mut ei niitä muilta ihmisiltä kerjätä!!
mieltä että blogisti nostelee itse tätä ketjua ylös jotta saa lisää lukijoita :) Ja ei, en ole kateellinen, huvittunut noista kirjoituksista :D
jossa bloggaaja syyttää muita nettukiusaamisesta ja itse arvostelee muita aika rankalla kädellä? Kokee sellaiset kommentit, joissa ollaan vain eri mieltä hänen kanssaan jostain yhdentekevästä asiasta, kiusaamiseksi?
Tekee ihan järjettömästi kirjoitusvirheitä ja kirjoittaa kökköä kieltä ja oli jossain vaiheessa julkaisemassa kirjaa?
En muista blogin nimeä, mutta sitä lukiessa tuli hieman outo olo..