Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*P*U*O*L*U*K*A*T* TIISTAINA

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet] Häähössötykset ensin:

Hannele: Ei oo kaikilla sukulaisilla nettiä, esim 70 kymppisellä kummitädillä :) Täytyy tässä sitten miettiä miten tuo lahjalistan kanssa mahdolliseti toimii.

[b] Essi:[/b] Juuu, toi olis kamala tilanne, että olis kolme leivänpaahdinta lahjoissa kun meillä on jo yksi leivänpaahdin ja riivatun pieni keittiö :(

[b]Golda [/b] Juu, tuo alustava varaus oli kahdelle viikolle juuri siksi, ettei meillä vielä eilen ollut varattuna kirkkoa.

Tänään on kirkko sitten varattu! :)

[b] G: millaisen hääjuhla paikan haluisitte??[/b]

Kauniin ja romanttisen. :) Tuo paikka jota ollaan nyt suunniteltu on hirsinen rakennus ja siinä on pieni pihapiiri. Toivottavasti paikka on sisältä kaunis. [/color]

[b]Thunderi: vissiin kyseli jotain apulannasta, mä en erityisesti tykkää ko. bändistä.

[b][color=red]G: jouluaskartelu:[/b] Mulla on monena vuonna ollut tarkoitus askarrella joulukortit mutta minään vuonna en ole saanut niitä sitten lopulta tehtyä. :(

Viime vuonna teetimme joulukortit edellisvuonna otetusta jouluaiheisesta kuvasta.

Joulutonttuja pitäsi tehdä lisää ikkunoihin.

Muuten eui oikein ole tullut tehtyä jouluaskarteluja kun jo pari vuotta on ollut jouluplääh-olo. Tänä vuonna mä olen jo n y t innoissani siitä, että joulu tulee!

Joulukuusi meillä on joka vuosi, ja jouluruokia teen piparit (itsetehty taikina) joulutortut (kaupan taikina/hillo) miehlle englantilaista hedelmäkakkua, imellettyä perunalaatikkoa (helppo versio) muut ruuat ostetaan. [/color]

[color= green] [b]Marttakerho:[/b]

ilonalle:

Mikä siinä ohjeessa mättää? Josko me voitais auttaa?

Ei mullakaan noi neulomiset aina niin hyvin mee. Rupesin viikonloppuna tekemään pitsimekkoa siskontytölle. Sunnutaina neuloin junassa intona n 10 kerrosta ja siinä vaiheessa huomaan, että kappas, yritin olla fiksu ja luulin osaavani mallikerran jo ulkoa--> ja kissan viikset mulla puuttu puolesta mallikerrasta langankierrot :( Oli sitten purettava 6 kerrosta...

[/color]

G: Suku ei odota itsetehtyjä kortteja, kun ei niitä ole koskaan saanut. ;)

[b]G: mitä teillä on joululahjatoivelistalla:[/b] Joku neuleaiheinen kirja ja hajuvesi, harkitsin kyllä toivovani lahjakorttia lankaliikkeeseen jotta saisin lisää lankaa... :) Tai sitten en tiedä.

[b] Miehelle lahjaksi[/b]Mies toivoo golfsukkia, mutta minäkään, en ole keksinyt sitä, millä yllättäisin miehen. Joinakin vuosina olen ostanut kallimmat merkkialushousut ja aika monta golfaihesta kirjaa.

Nippe_nappe: Sitkeydellä ja antamalla ajankulua. Tosin meillä ei ole mitään tuplaamisaikataulua olemassa.

Illan jatkoa kaikille!

merineito

Vierailija
22/32 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ykkösellä: Ohjelma odotuksesta

TV1 15.11.2005 klo 21:30 - 22:00

FST: Seportaasi: Odottavan aika

Onni, ihmetys ja epävarmuus. Tulevien vanhempien arkea värittävät monenlaiset tunteet. Toimittaja: Jonas Tuominen

tiedon välitti Merineito

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Käytiin nimittäin heti töitten jälkeen kaupungilla, Tiimarista ostin värkkejä joulukortteihin ja sitten Stockmanilla käytiin, ostettiin siskonpojalle joululahjaksi Kärppä-nokkamuki ja -tutti ja isoveljelleen Kärppä-pipo (ettei tuu kateelliseksi pikkuveljen Kärppäkamoista...) Se pipo on kyllä aikuisten saa nähä onko järkky iso... Sellanen lasten college ois ollu aivan ihana mutta hinta 40¿!!! Mies ei malttais oottaa jouluun vaan haluais antaa tutin heti perjantaina kun nähdään tätä 8kuukautista siskonpoikaani!

Sitten askartelin kortit ja tuli komeita! *niin ylpeä itsestää" Eli kiitos vaan vinkistä Ilona! =o) Olihan se ilona, toivottavasti en muistanut väärin... Onhan se tässä päivän aikana kerenny unohtua!

[b]Jouluvalo-gallup:[/b] Sama linja jatkuu täällä eli kirkkaita ja pieniä valoja ei missään nimessä värillisiä saati niitä kamalia valokaapeleita...

[b]Lumiina:[/b] Kyllä täällä nyt tosiaan vaihteeksi puhtia riittää! Tällästä tunteiden vuoristorataa... Oon niin innossaan joulustakin! Ja äsken suihkussa sanoin miehelle että menkat alkaa parina päivän päästä, mies sanoi että " entä jos ei?" Minä sitten että no oisko se hyvä juttu niin mies sanoi ettei kommentoi. Eli sen vastaus ois ollut ei ja ei halunnut sanoa sitä ääneen etten loukkaantus tai sitten vastaus ois ollu KYLLÄ ja sitähän ei tosiaan voi ääneen sanoa tai hyppäisin varmaan katosta läpi! No jokatapauksessa tuo keskustelu oli HYVä ja TOIVOA ANTAVA!

Niin Apulanta kysymykseen olen unohtanu vastata: en erityisemmin tykkää.

Ja [b]hääpaikkagalluppiin[/b] on vastaamatta: sama linja jatkuu täälläkin. Eli luonnonläheinen rauhallinen paikka esim kartano tai vastaava. Mää en haaveile suurista häistä mutta kuitenkin itte tykkäisin siitä kun saa olla päivän prinsessana ja olla keskipisteenä!

Nyt pitää mennä kutomaan ja kattomaan OC:tä. Illan jatkot!

Vierailija
24/32 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Meillä vaan ei kovin usein kaukosäädintä mulle suoda joten taitaa mennä ilta kahtellessa Muodon vuoksi. No luin kuitenki tuon sun viestin ääneen joten ehkä mies välillä malttaa käyttää sillä kanavalla!!! =o)

Vierailija
25/32 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]ILONALLE: Ihana kortti-idea! Kiitos paljon, kai saa kopsata ;)? Pitää heti huomenna kokeilla tuota.

HANNELE: Me ollaan ukon kans jo muutama vuosi sitten huomattu, että kaks telkkaria voi olla suhteen pelastus joinain päivinä ;) *heh* Eli meillä on siis kaks töllöä, toinen olkkarissa luonnollisesti ja täällä makkarissakin ihan kunnon kokonen ruutu. On se vaan kiva kun ei tartte tapella tv-ohjelmista. Suosittelen oikein lämpimästi hankkimaan toinen tv!

OULULAISET: Oletteko käyneet siinä anttilan lähellä olevassa pikkuliikeessä nimeltä Saunakaira? Mä kävin tänään ja voi ihana miten hienoja juttuja siellä oli! Varsinkin kaikki joulujutut oli aiiiiiivan ihania. Hoksasin myös et siellä oli sellasia puisia(?) " patsaita" tms. jotka esittivät odottavaa naista, äitiä vauvan kanssa, isää isomman lapsen kanssa jne. Älyttömän kauniita olivat! Kannattaa käydä kattoon. Sain sieltä monta hyvää joululahjavinkkiä äitille ja anopille.

Meillä menee O.C digiboxiin tallennukseen, joten voin rauhassa jatkaa surffimista :) Kattooko monikin puolukka ko. sarjaa?

JJ rv 28 + Tuutti♥

Vierailija
26/32 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä kummempia ole tapahtunu. Muutaman kerran olen huomannut kun olen istunut tässä koneella tai jossain muualla ja kun nousen ylös niin alamahasta vihlaisee. Varmaan niitä luuloja taas! Mies on siellä reissun päällä ja kyllä illalla aina itkettää kun se sieltä illalla soittaa ja lapsetkin sille vuorollaan toivottelee hyvää yötä, mutta kumpa hän ois jo takas täällä. Minun äiti on ollut meillä nyt seurana niin en hirveesti vauvakuume palstalla viitsi olla ettei hän vaan ajattele mitään siihen suuntaan. =)

Galluppeihin en nyt jaksa vastailla.

Tänään tuli muuten uusi vauva-lehti, olen ollut kestotilaaja useamman vuoden ja nyt vuoden loppuun olen sen lopettanu. Lehden välissä oli kuponki jolla saa kahdelle ystävälle lähettää vauva-lehden. Lehden numerosta ei ollu mainintaa, mutta oisko täällä kiinnostusta saada ilmainen vauva-lehti? Voisi laittaa tietoja sähköpostiin aurinko80@luukku.com. Kahdelle ensimmäisen tiedot laitan sitten kuponkiin. =)

Vierailija
27/32 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS merineidolle ohjelmavinkistä munkin puolesta. Kuulostaa ihan mun ohjelmalta, joten pakko kattoa tai tallentaa ainakin.

Vierailija
28/32 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Minä nopsana jo ilmottauduin :) Laitoin osotteen ja nimen tuohon sun mailiin.

Vierailija
29/32 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa " eksyin" tälle palstalle (syyn arvattekin;) ja kilttinä tyttönä luin läpi palstaslangijutun, jonka perusteella arvelen kuuluvani tähän joukkoon. Nopeasti kerron että: kuume on jo aika kova, miestä hieman lämmitelty aiheesta, mutta aktiivista yritystä ei vielä ole. Olenko siis yksi teistä? Olettaen että huolitte minut joukkoonne...Jos näin on, niin kerron mielelläni enemmän itsestäni ja tilanteestani:)

lillis

Vierailija
30/32 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki jo varmaan telkkarin ääressä oottelee BB:tä, kaikki taidetaan olla koukussa siihen...noh nyt se alkaa. mies tuolla huutelee ett alkaa, kumpi vie voiton foorumi vai BB... noh vauvasivut tietenkin =)

Ilona: kirkkaat valot ehdottomasti, inhoon niitä värillisiä ja varsinkin niitä kaapeleita ja kaiken maailman väriä vaihtavia... rauhallisen näköiset pitää olla, eikä mikään ilotulitus =)

Lumiina: kyllä mulle tuli ainakin vauva-lehti tänään. en oo kyllä ehtinyt viekä oikein tutustua.

tänään olin etnobicissä...olihan aika erikoinen ja meinas tulla tavan pumppia ikävä. sellainen arabialainen musiikki soi ja vähän niinku vatsatanssin tyylistä, hitsi ett nauratti kun mietin ett tyyliin miehet ois päässyt kattoo sitä... oisivat kyllä kuolleet nauruun. mut ihan hauskaa ja rentoa, lopputunnista rupes lantio heiluu jo vähän paremmin=)

nyt sit telkun ääreen. huomiseen puolukat!

Golda

Vierailija
31/32 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Lillis. Olet ihan oikeassa paikassa. Itsellä kans kova vauvakuume, mies jarruttelee. Mutta nyt on lämmennyt ajatukselle ja tuplailun pitäis alkaa seur kierrossa =) Suostuttelua on kestänyt n vuoden verran. Eli toisaalta kuulun niihin onnekkaimpiin.. (??) On ollut tää aika yhtä tunteiden vuoristorataa. Negatiivisia raskaustestejä olen tujotellut tääsä jo jonkin aikaa (pillereitten aikoihin kun toivoi vahinkoa), nyt kolmas luomukierto menossa, saa nähdä onnistuuko sitten miten. Nyt on ihana onnellinen olo, kun pääsee edes yrittämään. Tervetuloa joukkoon!!

Miitsu: sinä siis tulit raskaaksi heti kun pillerit loppui?? WAU. Jotenkin on varmaan mennyt ohi tää asia.. Onneksi olkoon näin jälkikäteen. Miten sun mies sitten aikaisti aikataulua? Onko vain kypsynyt ajatukseen vai??

Leijona: minäkin ilmoittauduin nopsasti.. Kirjoittele sitten ehdinkö ekojen joukkoon.. Todella huomaavaista kun kysyit!

Ilona: taidan minäkin kopsata ton joulukortin, kun annoit näin yleisestikin jo luvan =)

Lumiina: ihania ostoksia oot tehnyt. Onko sulla kauan ollut toi napakoru? Onko ollut kivulias? Musta ne näyttää ihanilta.. Mä oon joskus miettinyt laittoa.. Päädyin sitten tatskaan ;o) Mitä se Rosen-terapia sitten pitää sisällään?

Tuntuu että kaikki hössöttää kauheesti joulusta ja jaksaa tehdä koristeita yms. Mulla ei jotenkin puhtia riitä. Tosin tämä joulu on vähän erilainen kun on raskaustoiveet pilvissä ja toivossa on niin hyvä elää!!

Hannele: no onhan sun mies lämmennyt varmaan edes hitusen vauva-ajatukselle, vai :)Kun ei kerta malta oottaa joulua että antais sen tutin lahjaksi. Touhuileeko paljon sitten sun kavereiden tai esim siskon vaiuvojen kanssa kun ne on kylässä??

Merineito: mun miehelle ei tarviinnutkaan kertoa ohjelmasta, tossa se sitä katseli ihan itsekseen =) Se on kyllä silloin syksyllä (jos oikein muistan) seuraanut sitä lapsityranniohjelmaa ja kyseli multa kasvatuksesta yms..

Jotenkin tuntuu että teillä monella on niin tapahtumarikas elämä.. Mulla on vaan töitä, koulua ja tenttejä :( Mutta kohta alkaa joululoma, ainakin koulusta. Ja sitten helmikuussa mennään laskettelemaan. Ja mä kysyin sit että jos olenkin silloin raskaana niin lähenkö sitten mukaan (lähtee isompi porukka) ja mies että tottakai lähdet! Eikä siis mitään sellaista että toivottavasti et oo tai että ootellaanko siihen saakka tms Tällaiset pikkuasiat piristää kummasti

Galtsu

Vierailija
32/32 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidankin käydä nukkumaan. Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille!!