*P*U*O*L*U*K*A*T* TIISTAINA
Kommentit (32)
taas on vierähtänyt paljon aikaa. OIkein hävettää, kun ei ole niin pitkään aikaan käynyt *menee piiloon pöydän alle* Koulussa vaan niin kiireitä. edelleen gradua. olis jo valmis! mutta kun ei ole ja tuntuu ettei tulekaan.
joulukoristeita haluaisin laittaa jo nyt esille, laatikot olen jo kaivanut kätköistä ja kovasti koitan iltaisin ulkona pimeässä vakoilla, jos muilla jo olisi koristeita niin saisi tavallaan itsellekin luvan laittaa ne jo esille... olen ihan jouluhöperö. on aivan ihanaa tehdä itse joulukoristeita, tänä vuonna on vaan niin vähän aikaa.. muutaman joulupallon olen vasta tehnyt ja yhden parvekekoristeen. OStin muumipiparkakkutalon muotitkin, kohta voisi leipoa muumitalon. voi miten joulunaika ja sen odotus on aina yhtä ihanaa...
tänään tuleekin vauvalehti, mahtaakohan mies piilottaa sen ennen kuin pääsen illalla kotiin?
neulomiset takkuaa nyt ihan kunnolla. ajattelin vaihteeksi tehdä ihan vaaleanpunaisen mekon, jossa pitsireunus, mutta se ohje on tuhoon tuomittu jo alkujaan, enkä osaa. no, ehkä pysyttelen ihanan helpossa ja turvallisessa Neuleita kullannupulle -kirjassa. ja unisex väreissä
Alan muuten kohta uskoa, ettei miehen mielestä ikinä ole hyvä aika vauvalle. on se niin väärin. miksi ihmeessä miehen piti valita ammatti, johon opiskeleminen kestää miljardi vuotta. Minä haluan nyt oman talon ja pihan ja naimisiin ja vauvan. *heti kaikki mulle nyt -tyyliin* olen jo aikani odottanut. Ei tästä tule mitään. pakko vaan odottaa, kun en tosta miehestäkään halua luopua, on se niin ihana. mutta miksi ei voi saada kahta asiaa samaan aikaan???
G: odottaako kaikki mummit ja kummit.... että teette itse joulukortit?? vai lähetättekö joulukortteja?
Minä teen usein itse joulukortit, saa nähdä ehtiikö tänä vuonna, toivottavasti, sillä askartelu on ihanaa. Tänä vuonna ajattelin tehdä sellaisen, että ottaa vihreän korttipohjan, hahmottelee siihen melko suuren kuusenmallisen kolmion lyijykynällä kevyesti, liimaa latvaan sellaisen koristetähden ja kirjoittaa kuuseksi hyvää joulua kultatussilla viivojen sisäpuolet täyteen, ei ole väliä, siis miten teksti jakautuu ja sitten tekstien välille punaisella kimalleliimalla palloja sopiviin väleihin, esim näin, jos joku ymmärtää mitä tarkoitan, tähteä en osannut laittaa, se muodostaisi kolmion kärjen.
(tähti tähän)
hyvää jou
lua * hyvää j
oulua * hyvää jo
ulua * hyvää joulua*
hyvää joulua * hyvää jo
ulua * hyvää joulua * hyvää
joulua * hyvää joulua * hyvää jo
ulua * hyvää joulua * hyvää joulua *
-ilona
kuusen oikea laita on melko oikean näköinen, vasen pitäisi olla samanlainen, siis tasasivuisen kolmion muotoinen kuusi... kyllä tietokoneet on hupsuja, kun ne vääntelee kaikkea, minkä on itse hienosti tehnyt, ilmankos myun gradu ei valmistu, tää kone varmaan öisin syö siitä aina osan....
-Ilona
saako kopsata?
mä nimittäin mietin että josko tänä vuonna ensi kertaa laittas noita joulukortteja. meillä tuskin on samoja kummeja/sukulaisia..
ongelmana on ollut että musta semmoi tiimarin kortti mihin nimi alle on vähän tylsä enkä oo ehtiny perehtyy askarteluun. mutta nyt jos ois tommonen helposti toteutettava idea valmiina vois alkaa korttirumbaan.
eipä mullakaan aikaa ois askarrella. gradun ois tarkotus olla valmiina ennen joulua, mutta alkaa usko loppua. huomenna on esitys gradusemmassa ja sitten vaan kirjottelemaan loppupuoliskoa. aargh, tahtoo jo sen pois alta.
tsemppiä sulle samoihi tuskiin!
ja huomenta kaikille puolukoille!
luna
[color=darkgreen]Eipä oo tosiaan tyttöä vähään aikaan näkynyt...
Minä ruukaan kyllä tehä kortteja itte mutta jos vain sopii niin minäkin voisin käyttää tuota sun ideaa? Oon tehny jo muutaman joulukortin Kunnaksen niistä koirakuvista, liimannut pahville ja kimalleliimalla reunat mutta niitä kuvia mulla oli vain muutama jouluaiheinen... Joten kaipais kyllä just uusia ideoita!
Graduintoa LUNALLE ja ILONALLE!
[color=green]On se vaan niin kiva kuulla, ettei vain meillä ole hiljaista petipuolella ;-) Tai siis tylsäähän se kaikkinensa on, mutta vielä tylsempää olisi, jos asian kanssa olisi yksin kuvitellen, että kaikilla muilla monta kertaa viikossa... Itsetunto ollut viime aikoina koetuksella kun ei ole saanut miestä innostettua, mutta kaipa se vaan on normaalia, että näin syksyllä nukkuminen on kivempaa. Kun nyt tämän viikon jtp-periaatteella jaksaisi, niin olisi edes piinailtavaa kuun vaihteessa...
Mä kanssa oon parina vuonna tehnyt joulukortit itse. Kaksi vuotta sitten tehtiin tosi hienoja (paljon askartelua), mutta viime vuonna jäivät yksinkertaisemmiksi. Viime jouluna ei vaan jaksanu tsempata ylimääräisten opiskelujen ja hääjärjestelyjen vuoksi. Ja keväällä sitten tehtiin hääkutsut itse. Nyt jo pitäisi tosiaan aloittaa joulukorttien teko, jos aikoo saada jotain aikaankin. Ei puutu kuin se idea - ellen sitten minäkin kopioisi Ilonaa...
Mä oon kyllä sen verran laiska, että joulukoristeet ostan kyllä valmiina. Oishan se kiva tehdä itsekin, mutta kun en kuitenkaan ole niin idearikas, että saisin mitään aikaiseksi. Käsityöt on askartelua enempi mun juttu. Ehkä sitten aikanaan omien lasten kanssa tulee enemmän tehtyä...
Mulla on vielä edellinenkin Vauva-lehti osittain lukematta. Samoin kuin monta muutakin lehteä. Tilaankohan niitä liikaa vai käytänkö liian paljon aikaa tv:tä katsoen!? Ainakin tuntuu siltä, ettei koskaan saa tehdyksi kaikkea mitä haluaisi. Aika ja energia ei vaan riitä. Täällä kaikki aina tuntuu niin puuhakkailta, kun on leivottu ja tehty käsitöitä ja siivottu ja puuhasteltu ja ties mitä. Pitäs kyllä oikeesti keskittyä vähemmän telkkariin ja enemmän muihin harrasteisiin...
Ja nyt taas pitäs vähän keskittyä työntekoonkin ;-)[/color]
[color=8B0000]Kiitos kaikille lohdutuksen sanoista. Kai se mies tosiaan haluaa pitää nää vauva-asiat meidän perheen keskeisinä. Onhan se mullakin niin, että en tästä kuumeilusta halua kaikille huudella enkä sittenkään vielä kun aloitetaan yritys.
Aivan ihana kyllä tuo [b]Ilonan[/b] joulukortti-idea! Minäkin voisin plagioida tuota, jos vain luvan saan. Mun mielestä se toimii noin " puolikkaanakin" . Itse olen aiempina vuosina lähettänyt ahkerasti joulukortteja, mutta viime vuonna jäi väliin. Oli kaikenlaista kiirettä koulun ja Italiaan muuton kanssa. Tänä vuonna voisinkin askarrella joulukortit ihan itse, nyt kun on aikaa. Voisin vaikka kirjoittaa tuon hyvää joulua italiaksi eli buon natale.
Mä olen kyllä ehdottomasti jouluihminen, vaikka koristeita en hirveästi harrasta. Ollaan yleensä jouluna aina muualla kuin omassa kodissa, joten siksikään ei ole koristeita tullut hankittua. Sitten varmaan enemmänkin, kun on jälkikasvua. Tänä vuonna varsinkaan ei viitsitä joulua kauheasti laittaa, koska lennetään Suomeen joulunviettoon jo joulukuun puolivälissä ja palataan vasta juuri ennen uutta vuotta. Italialaiset on jo joulukoristelussa pitkällä sillä jouluvalot on jo viritettu, tosin päällä niitä ei vielä pidetä.
Pistänpä pystyyn gallupin: [b]mitä teillä on joululahjatoivelistalla?[/b] Itse olen toivonut mieheltä mp3-soitinta ja " käsilaukkukokoista" kalenteria ensi vuodelle. Voi olla, että saan vain pelkän kalenterin, koska olivat huippukalliita sellaiset joihin tykästyin (mies on avuton ostamaan lahjoja ilman, että sille antaa vinkkejä " että tuo" ;). Äidiltä pyysin Novita-lehden vuosikertaa. Muita toiveita mulla ei oikeastaan olekaan. Näin vanhemmiten sitä selviää, vaikka saa vähemmänkin lahjoja. ;) Tykkään niin lahjojen ostamisesta ja antamisesta, että se kompensoi.
Mulle tuli Vauva-lehti jo eilen (tulee yleensäkin ihmeen hyvissä ajoin) ja ehdinkin jo syventyä siihen. Ja voihan pettymys siinä oli yksi sivu kahteen kertaan ja Raskaustesti-juttu oli jäänyt pois! :( Näyttikin sitten olevan asiasta jo maininta Vauvan verkkosivuilla ja mahdollisuus lukea juttu sitä kautta.
[b]Tervetuloa Nippe_Nappe![/b] Mukavaan porukkaan liityit. Itse olen ollut mukana vasta noin kuukauden verran, mutta alusta lähtien olen tuntenut olevani kuin kotonani.[/color]
Tervetuloa nippe_nappe munkin puolesta. mukavaa että porukka kasvaa ja keskustelu pysyy vilkkaana.. vaikka mukavempaa tietty ois jos oltas kaikki jo tuolla odotuspuolella palstailemassa.
joululahjagallup:
Vanhemmiltani oon pyytäny suksipaketin, siis ihan perus murtsikkakamat. tapaavat yleensä osaa jotain arvokkaampaa jouluks enkä oikeen keksinyt mitä tarvitsisin,
Hiihto kuullostaa hauskalta ja viimeistään sitten lapsien kanssa pitää päästä laduille.
Mieheltä en oo oikeestaan mitään toivonut vielä. sillle on jostain syystä lahjanosto niin tuskaista että pitäs tosiaan sanoo valmiiks et just toi. ja mä kun haluaisin paljon ylläripaketteja, vaikka sitten ihan pieniä. uuden puhelimen joskus mainitsin, mutta se on ehkä vähän turhan iso toive. ehkä. nooh, on menossa siskonsa luo kylään viikonlopuks ja sisko kuulemma on suunnitellut shoppailureissuja, jos sais mies sitten vähän apua tohon lahjarumbaan.
nyt ongelmana on isän 60v lahja. isänpäiväks sai 3x sukat ja suklaarasian, nyt lyödään hynttyyt yhteen ja pyritään vähän persoonallisempaan ratkaisuun. tuntuu vaan että on jäänyt pelkästään mun harteille...
voi että kun sormet syyhyää, tekis mieli lähtee samoin tein joulukorttikama ostoksille!
mutta hommiin hoi,
luna
Joulukortit suunnittelin tekeväni tänä vuonna itse, kun vaan jostain löydän aikaa sellasten värkkäämiseen.. No ens viikko ois vielä työharjotteluu jälellä ja sitten on viiden päivän syysloma ja loman päälle pitkä viikonloppu kun itsenäisyyspäivä ajottuu sillai et siinäki ylimääräistä vapaata kertyy. Jos sitä silloin vaikka kerkeis askartelupuuhiin. Vaikka sille viikolle on jo suunniteltu joululeivonnat ja suursiivoukset. Ja ois ihana saada nuo neuleetki valmiiksi. Uusia ideoita on niin paljon jo mielessä mut en voi alottaa ennen ku oon saanu edellisiä valmiiksi.
G:en oo pyytäny mitään lahjaksi ku ukolle tuntuu lahjojen ostaminen olevan niin vaikeaa. Tuntuu olevan suurimmalla osalla miehistä sama ongelma, mitä on puolukoiden juttuja kuullu.. =) Äidiltä pyysin syviälautasia lahjaksi ja ne se meille ostikin.
Nyt lähden leipomaan sämpylöitä ja sitten teen ruoan valmiiksi kun kerta kotona nyt päivän saan olla. Yöksi menen töihin, mut koneelle en sielä pääse kun koko ajan eräs työntekijä hengittää niskaan..:(
-Pikkupiru-
[color=violet]Kylläpä nukuttais. heräsin vasta puol 12 jälkeen kun posti kolahti luukusta. aikaisemmin, tyyliin vuos sitte, en huomannut, että yötyö sekoittais rytmiä, mut nyt oon vissiin tullut vanhaksi =)
Joulukortti G: Joka joulu oon aina muutaman kortin tehnyt itse, kaikkien tekemiseen ei oo riittänyt aikaa. viime jouluna sain hyvän idean... mä ainakin tykkään säilyttää ihan tavan vuoksi aina edellisen joulun kortit...nyt sit tänä jouluna ostan kaks osaisen kartongin ja laitan sit viime vuoden kortteja siihen kanteen...sillai siis ettei teksti näy. sit sisäpuolelle nätisti kultatussilla hyvän joulun toivotukset. toimii myös tietty omatekoisilla korteilla. sainkin luvan käyttää kälyni tekemiä kortteja tänä jouluna... ovat niin hienoja, ett mummot ym. varmaan ihastuu kovasti.
Lahja G: vauva ois tietty kiva....niinku jokainen meistä taitaa ajatella... en oo kyllä hirveesti miettinyt mitä haluisin. munkin mies on niin huono ostaa lahjoja, pitää suurinpiirtein paperille kirjoittaa ett sellainen sieltä kaupasta.... tänä vuonna tietty riittäis ett se ei ostaiskaan mitään, vaan tekis suuren lupauksen ett ostettais vaikka asunto... ja ihan oikeesti ostettais, eikä vaan kateltais... anopilta saadaan aina perinteisesti ainakin viivi ja wagner kalenteri ja sit jotain muuta kivaa. usein se on ostanut myös kymmenen leffalahjakorttia. se on kyllä mukava saada, kun muuten ei raaskis mennä leffaan kun niin kallista huvia...
G: mut mitä ajattelitte ostaa miehelle lahjaks? jos vaikka saatais toisiltamme vinkkiä täältä.
kuulostelen vähänaikaa teidän juttuja ja mietin samalla jotain kivaa lahjaa. viime vuonna ostin sellaisen hyvän partakoneen, mitäköhän sitä edellisenä... en muista.
tiskit kutsuu...
G
[color=darkmagenda]Nyt maha täynnä kiinalaista ruokaa...
Muakin jo hulluna haluttas päästä toteuttaan tuota joulukortti-ideaa. Pitäis vain saaha hommattua se kullanvärinen tussi, muut värkit kyllä löytyy...
ESSI: kyllä se aika mullakin kuluu aivan ittestään, millään ei kerkiä tekemään kaikkea mitä pitäs. Ja minä olen kyllä tosi laiska siivoamaan, leipomaan ym, ainoastaan tuota kutomista harrastan vähän enämpi... Ja sitäkin tehdessä katon telkkaria. Se on tosi mukava ja rauhottava iltatoimi, istuskella telkkarin ääressä ja kutoa.
G: Minä en oikeen tiiä mitä haluaisin joulupukilta... Tahtoisin vaan ostella muille, on aika paljon nyt ideoita mitä ostais/tekis... Pääsis vaan sinne kauppaan! Pitäs kyllä ittekki alkaa miettimään mitä tahtois kun kohta alkaa kaikki kyselemään. Aluksi toivoin ompelukonetta mutta peruin sen kun aattelin että en sais sitten mitään muuta ja mää taas tykkään saaha semmosia yllätyslahjoja ym. Kävin muuten eilen ostamassa äitille joululahjaksi Mariskoolin... VAi mainittinkohan siitä jo...?!?
Itse olen liittynyt n pari-kolme viikkoa sitten ja hyvin viihtynyt :)
Minun viikonloppu alkaa olla ohi, nyt ollaan kotona. Uskaltauduin kyllä pinoutumaankin kerran anoppilassa, mutta sitten kone ei vaan avaanut mulle vauvasivuja :( Kaikki muut toimii mutta tää reistaili.. Mukavaa oli, käytiin saunassa ja nautittiin toistemme seurasta. Mutta lähden tästä kohta luennolle. On se nyt jotenkin outoa palata taas tähän arkeen.
G: Hääjuhlapaikasta en oo niin tarkka, ihan joku sellainen paikka johon mahtuis pitkä pöytä ja olis tansseille tilaa.. Itse asiassa en edes halua mitään hääjuhlaa pitääkään. Musta on hirveätä olla huomion keskipisteenä. Mutta mies haluas eds jonkinlaiset juhlat, jossa olis muutama sukulainen ja kaveri..
G:joululahjaksi haluaisin iittälan laseja, kun on pari kpl mennyt rikki, muuten en oo kauheesti nyt miettinyt. Mieheltä on positiivinen rask.testi tilauksessa. ;-) Miehen vanhemmilta saadaan sit jotain tyynyjä ja peittoja kun tämänhetkiset jo monta vuotta vanhoja. En vielä tiedä mitä ostan miehelle. Sillä kun tuntuu olevan jo kaikkea ja se arvostaa sellaisia persoonallisia lahjoja, eikä tarvii olla tavara.. vaan joku sellainen asia joka saa hänet hyvälle mielelle.. Olen itsekin kyllä samanlainen. Saa nähdä sitten.
että esittelin eilen miehelle listaa mihin oon kirjotellu mitä kellekkin vois ostaa. Mies ihmetteli miksei siinä oo sen nimeä. MInä sanoin että kirjota siihen nimes ja mitä haluat niin minä ostan kaikki! No johan alko mustetta kulumaan. Lista meni kutakuinkin näin: Tietokone (tehoka), Kivääri, Haulikko ja Jahtipuku. Sitten mää sanoin että voinko mää nyt kirjottaa sille listan mitä mää haluan ja se lupaa mulle antaa ne. Mies vaan että kyllä mää tiiän mitä sun listassa lukis, siinä lukis kissankokosin kirjaimin että VAUVA!
Ei mulla oikeesti oo mitään ideoita miehelle. Viimeksi taisin ostaa vaan boxerit tai jotain. Pitäis kyllä keksiä jotain mutta ei kyllä mitään mettästykseen liittyvää!!!
Joulukalenteriksi ostan ittelle kyllä sen Maraboun sydänkonvehtirasian. Siinä on 24 suklaasydäntä. Ihan sattuma että niitä on 24, ei oo tarkotettu joulukalenteriksi mutta sellasena minä ruukaan sitä pitää. Sellanen pieni rasia, vaaleanpunainen, tiiättekö...?
Täällä on näköjään kutomisbuumin jälkeen iskenyt joulubuumi... Kaikki tuntuu oottavan kovasti joulua ja puheenaiheet liittyy jouluun... =o)
mun mies saa studio julmahuvi -dvdboxin. sitä on toivonu ja aattelin pelata varman päälle,ku viime joulun ylläri meni hakoteille. ja sitten ehkä pari jotain pientä ylläriä..
mennään miehen kanssa kodin anttilaan töitten jälkeen, jos vaikka saisin sen ostamaan meille jouluvalot. sillä kun sitä rahaa on moninkertaisesti muhun verrattuna.
Mun mies saa joululahjaksi Harley Davidson -paidan, se kun harrastaa noita " mopoja" . Se oli tosin itse mukana sovittamassa sitä, joten mä yritin vielä ehdottaa, että haluaako se ottaa sen jo käyttöön, mutta ei halunnut. Joten täytyy vielä jotain pientä yllätystä keksiä. Miehellä oli just synttärit, joten monta hyvää lahjaa tuli jo ostettua, mutta enköhän mä jotain keksi. Yhtenä erikoisuutena ajattelin askarrella miehelle hierontalahjakortin, jolla se sitten sais mut hieromaan aina halutessaan. Oikeaan hierojaan kun ei mulla ole oikein varaa ja minä en muuten oo kauhean innokas hieroja, niin ei ois sitten varaa sanoa ei.
[color=darkmagenda]Tuo hierontalahjakortti on hyvä idea! Mulla on usein lahjoja tyyliin " Tällä lahjakortilla 5 kertaa hierontaa" tai siskolle olen antanut lapsenvahtilahjakortin (joka oli kuulemma ERITTÄIN MIELUINEN) Voiskohan sitä toistaa kun se kerta niin mieluinen oli...?
Europehousesta ostin kerran sellasia eroottisia lahjakortteja 10 kpl, oli esim. Täyshoito sängyssä, suihin otto autolla ajaessa, Seksiä rock ' n rollin tahdissa, seksiä valitsemassasi paikassa, eroottinen hieronta, kynttiläillallinen valitsemassasi ravintolassa, ym ym, ja niitä oli kyllä mukava antaa ja nekin näytti olevan ERITTÄIN MIELUISIA!
Nyt lähen kotia kohti... Illalla palailen taas!
joo. tottakai kaikki halukkaat saa kopsata kortin. :) kiva vaan, että tykkäsitte!!
G joululahjat. vauvan tietysti tahtoisin.... mieheltä en ole vielä keksinyt mitä pyytää, siis sen vauvan lisäksi. äidiltä saan Artekin sohvapöydän, tai siis me saadaan. mutta vaikein on ostaa miehelle lahja, kun haluaisin jotain, mistä varmasti pitää. olen jo ostasnut Bossin kauluspaidan, kun sitä hän on kovasti toivonut, mutta jotain yllätystä vielä...
G: mitä mieltä olette jouluvaloista, kirkkaat vai värikkääät? itse pidän vain kirkkaista, pienistä söpöistä valoista, joita on paljon, en pidä mistään valokaapelista...
kamala olla koulussa, kun ei pääse kotiin vielä moneen tuntiin. nyt huvittaisi vaan istua kotona, lukea vauva-lehteä ja juoda glögiä...
-ilona
yritän täällä kuroa kasaan esimerkkejä huomista esitystä varten. inhottavaa kun ei ehdi ajatuksella tehdä näitä nyt kerralla. pitää sitten alkaa melki alusta kun tää hässäkkä saadaan alta.
nyt vaan oottelen et mies soittaa et on lähteny tulemaan keskustaan niin mäkin lähden sitten.
G: kuin ilona. pidän kirkkaista valoista enkä valokaapeleista.
Töissä ollaan ja koko eilinen ilta+aamu meni nukkuessa: raskaus väsymys painaa päälle ihan tosissaan! Päivällä huimas ja huippas ja teki pahaa kun ruokaa ei saanu alas... jes kivaa! Mutta silti oon niiiin onnellinen näistä oireista ettei tekis mieli yhtään valittaa, töissä vaan pitää jaksaa!
G: mies toivoi lahjaksi porakoneen joten sen saa! varmaan yhdessä mennään se ostamaan ja annan sille sen heti niin pääsee porailemaan mulle pari hyllyä seinään... ;) oma lehmä ojassa siis... muutoin ostin yhen kirjan sille ja varmaan vielä jotain pientä jos keksin.
G: ite en oo kauheeta lahjalistaa keränny: haluisin uuden paremman tyynyn ja jonkun matkan :) ja uusia kattiloita... ja tietty että raskaus sujuisi hyvin. Vauvatavaraa ei varmaan jouluksi saada kun meinattiin kertoa sitten. Mies ei suostunu viel isänpäivänä: tästä kuulemma kerkee viel puhumaan ja sehän on semmonen ettei mitään hössötyshässäkkää kestä.
Vitsit et ootte reippaita: mä ostan aina valmiit kortit mutta liimailen niihin sitten koristeita tai tarroja: askartelukärpänen ei oo viel iskeny!!
Nippe_nappe (+) tervetuloa mukaan! Oon ite käännyttäny miestä vuosia vauvahaaveeseen ja syyskuussa mies aikaisti meidän kesän aikataulua: ekasta kierrosta kun pillerit loppui alkoi raskaus ja nyt mennään viikolla 9+2. Täällä koitan roikkua miten kerkeen/jaksan!!
Taidan alkaa ruokatauolle kun töissä rauhallisempi hetki!
[color=PaleVioletRed]En sitten eilen enää kerennytkään koneelle, kun jouduin tekeen iltavuoronkin vielä putkeen kun ei saatu sijaista sairastuneen työntekijän tilalle. Kivaa kun täällä on niin vilkasta! Ja tervetuloa [b]Nippe_Nappe[/b]!
Sinähän oot [b]Hannele[/b] ihan uutta puhtia täynnä vauva-asian suhteen, kiva:)! Kai se kuuluu tähän taudin(=vauvakuume) kuvaan että välillä ollaan epätoivon syövereissä ja sitten sieltä taas vaan noustaan! Aattele, syksyllä sulla jo maha varmaankin on näkyvissä! Ellei sit jo aiemmin, jos lokakuussa kerran synnytät;)
[b]Galtsu[/b], juu, tulihansieltä messuilta kaikenlaista hankittua, mm. Grimasin meikkivoide, uusi napakoru, erilaisia voiteita ja rasvoja ja Rosen-terapiaakin tulki kokeiltua, ei oikein iskenyt. Tosi kivaa oli kyllä, toivottavasti ne on ensi vuonnakin! Sulla ei oo sit enää pitkä aika tuplailuun! Jipii:)
[b]Luumuhillo[/b], nuo miehet päästelee suustaan kyllä mitä kummallisempia asioita, vaikkeivat sitä tarkoita, pitäis varmaan kerätä joku lista tyyliin Miesten kootut letkautukset;)!
Kuulostaa [b]Merineito[/b] ihanalta tuo häiden suunnittelu, varmaan auttaa jaksamaan tätä kuumettakin!? Lahjalistasta taisin minä kysellä, kivahan se on että saa lahjaksi sellaista mitä tarvii/haluaa, ja vieraillekin on mukavampi kun on lista, ei tarvi siitä stressata.
[b]Miitsu[/b], voi kun suhtaudut suloisesti noihin raskausoireisiin:) Vaikkeivat aina niin kivoja varmaan ookkaan. Koskas sulla muuten on ultra?
Mulla pitäiskin sitten joko ens tai sitä seuraavalla viikolla tädin tulla vieraisille, seuraavan kierron aatelin vielä tikutella ja sitten siirtyä Personaan. Harmi että on niin kallis vekotin, mutta kuitenkin vaikuttaa kivoimmalta ehkäisy(hyi mikä sana!) tavalta.
Joulusta&joulukorteista: oon tosi laiska askerteleen, mutta nyt kun tämä on meidän eka yhteinen joulu, niin jotenkin innostusta löytyy enemmän kuin aiempina jouluina. Tosin oon joulun lupautunut olemaan töissä, mutta eiköhän siinä vähän joulun viettoaikaakin jää.
Nyt mun kaikki valeraskausoireetkin on kadonneet, tissit ei oo enää kipeet ollenkaan. Lämpöä tosin on edelleen 37,2, mutta eipä se auta ellei pysy vielä usemman viikon koholla. Mulle ei muuten tullut vielä Vauvaa, missäköhän lie viipyy? Onko teille kaikille muille tilaajille jo tullut? (heh, voi kun sen oikean voiskin noin helposti tilata, ja sit vaan puhelimella tiedustella jos ei oo määräaikaan mennessä tullut postissa;)
-Lumiina
Minä oon taas aikasessa. Eipä eilisestä oo kuulumiset juuri muuttunut eli oottelen kunhan muut puolukat heräilee...