Ulkomaanmatkan peruutus sairauden vuoksi
Onkos täällä kellään kokemusta, että matka on pitänyt peruuttaa viime tipassa? Meillä lapselle nousi kuume ja etelään pitäis lähteä loppuviikosta. Tää potilas ehtii ehkä parantua, mutta todennäköiseti flunssa tarttuu myös meihin muihin, joten saas nähdä miten käy.
Mietin vaan, että uskaltaako lähteä matkaan kuumeessa ja pää täynnä räkää? Mitenköhän lääkäri kirjoittaa todistuksen?
HARMITTAA, jos ei päästä kauan odotetulle matkalle :(
Kommentit (8)
Lähtö on huomenna ja minä olen kipeänä nyt. Mykoplasmaa ehkä? Nyt tosi räkäinen olo, mutta oneksi ei poskionteloissa ollut mitään.
Antibiootti alkoi eilen (siis jo kolmas joulu jälkeen , kun tauti pitkitynyt).
Koulussa infulenssaa ja nyt pelkään kokoajan , että lapset tai mies sairastuvat.
Just eilen lääkärin kanssa juttelin ja sanoi kyllä, että voi lentää. Pitää ottaa Duactia ja vielä nenätippoja.
Ruusun Ajan Esko Ruusunen totesi yhdessä jaksossa: sama kai se on missä sitä sairastaa...
Joten matkaan vaan.
ja vakuutus korvaa matkan peruuntumisesta aiheutuneet kulut. Meille kävi näin just viime vuonna. Kyllä ketutti!
Meidän matka peruuntui koska mies loukkantui treeneissä ja joutui leikkaukseen juuri ennen matkaa. Samoin oma matkani oli leikkauksen jälkitilan takia kerran vaarassa peruuntua.
Voi olla influenssa, joka kestää viikon. Ja päälle tulee korvatulehdus. Kiva matkustaa sairaan lapsen kanssa...
mielummin sairastan kotona ja reissaan terveenä.
Jos teillä on valmismatka niin matkanjärjestäjä maksaa suurimman osan takaisin lääkärintodistusta vastaan ja loput saatte matkavakuutuksesta. Jos taas kyseessä omatoimimatka niin matkavakuutuksen kautta menee.
Eli hakekaa se lääkärintodistus ja lähtekää reissuun sitten kun reissusta pystyy nauttimaan :)
on vaarallista lentää. Joten todellakin peruisin matkan.
lentokoneen noustessa ja laskiessa. Ei ollut mikään miellyttävä kokemus vaikka lapsi oli jo koululainen eikä huutanut niin kuin pienempi lapsi olisi tehnyt. Sairaudet myös leviävät todella hyvin lentokoneessa.Helppo pilata monen kanssamatkustajankin loma jo menomatkalla. No pääasiahan on että itse pääsee reissuun