Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minä tyhmä tyhmä ihminen

Vierailija
12.02.2012 |

Tapasin netissä viikonloppuna todella mukavan oloisen miehen. ollaan tää viikonloppu vaihdeltu viestejä pitkin päivää ja hän vaikuttaa koko ajan ihanammalta. Taapamisestakin ollaan juteltu mut enhän mä voi sinne tapaamiseen mennä kun hänelle mainitsin ettäolen normaalivartaloinen mikä nyt ei pidä edes paikkaansa vaan olen ylipainoinen. Koskakohan pääsen eroon tästä huonosta itsetunnosta ja voisin kertoa asiat niinku ne on.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka todellisuudessa onkin lievä ylipaino.

Vierailija
22/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tää alko ihan leikillää mun puolelta mut se sit vähä niinku muuttu vakavammaks..

mieheen viikonloppuna, tänään on maanantai ja jo nyt ehti mennä vakavaks?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan laittaisin viestin jossa sanoisin, että olenn valehdellut, enkä ole normaalivartaloinen. Sillähän se on hoidettu.

Helpompaa, kuin se, että menee läskinä treffeille ja mahdollisesti tulee livenä tyrmätyksi.

Terveisin saman kokoinen.

Vierailija
24/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että olet omasta mielestäsi normaalipainoinen, ei siinä sen kummempaa. Jokaisella meistä on omat mielipiteet ja se on sinun mielipide.

ei kyllä ole mielipide. Se että näyttääkö läski hyvältä vai ei taas on.

Vierailija
25/27 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et totuuden kun kerto ni niin jäi kaikki viestittelyt sun muut.. Vähä niinku arvasinkin asian olevan :) ja olo on just sellanen et helpompaa olis kun ei ees yrittäis tutustuu kehenkään vaan sulkeutuu kotiin loppuelämäks. Ja voishan se olla helpompaakin niin..

Vierailija
26/27 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et totuuden kun kerto ni niin jäi kaikki viestittelyt sun muut.. Vähä niinku arvasinkin asian olevan :) ja olo on just sellanen et helpompaa olis kun ei ees yrittäis tutustuu kehenkään vaan sulkeutuu kotiin loppuelämäks. Ja voishan se olla helpompaakin niin..

Lähetitkö hänelle viestin kuvan kera vai mitä teit?

Vierailija
27/27 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haki normipainoista naista, jos ei toisin ilmoittanut ja sä valehtelit olevasi.

Kyllä mäkin lemppaisin läskin, kun mä en tykkää läskeistä miehistä ulkonäöllisesti.

Seuraavan kerran laitat ilmoitukseen rehellisesti painosi, niin kenenkään ei tarvitse pettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän