Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minä tyhmä tyhmä ihminen

Vierailija
12.02.2012 |

Tapasin netissä viikonloppuna todella mukavan oloisen miehen. ollaan tää viikonloppu vaihdeltu viestejä pitkin päivää ja hän vaikuttaa koko ajan ihanammalta. Taapamisestakin ollaan juteltu mut enhän mä voi sinne tapaamiseen mennä kun hänelle mainitsin ettäolen normaalivartaloinen mikä nyt ei pidä edes paikkaansa vaan olen ylipainoinen. Koskakohan pääsen eroon tästä huonosta itsetunnosta ja voisin kertoa asiat niinku ne on.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskakohan pääsen eroon tästä huonosta itsetunnosta

Kun hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet niin pääset eroon huonosta itsetunnosta.

Vierailija
2/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

adonis, vaikka niin kirjoittu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon vähensit painostasi kun kerroit asiasta?

Vierailija
4/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin menisin. Jos se ylipaino non merkittävää, tyyliin BMI yli 30, sitten varoittaisin tästä etukäteen viestittelyssä vielä. Jos alle 30 BMI en sanoisi mitään, koska moni katsoo semmoisen pikkuisen pyöreän mutta ei lihavan vielä normaalivartaloiseksi.

Vierailija
5/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä 30 ja 40 välillä jotaa nykysellää

Vierailija
6/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä 30 ja 40 välillä jotaa nykysellää

sitten pysyt kotona ja alat katsella itseäsi peilistä

jos olet tyytyväinen, niin kerro se rehellisesti myös muille

jos et ole, tee asialle jotain

Vierailija
7/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tiedä painoaan edes suunnilleen? Mun pituus on 160 cm ja noilla bmi-arvoilla painaisin 75-100 kg ja kyllä olisin todella lihava. Ei mene normaalipainoon enää mitenkään. Miksi ihmeessä saattaa itsensä tuohon tilanteeseen? On sellaisia miehiäkin, jotka pitää kunnon lihassa olevista naisista. Eikö kannattaisi suosiolla säästää itsensä sydänsuruilta ja tähdätä niihin?

Vierailija
8/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tää alko ihan leikillää mun puolelta mut se sit vähä niinku muuttu vakavammaks.. ja joo mun paino on jotaa 90kg. olen siis onnistunut sen tohon nyt tiputtamaan tässä muutaman kuukauden aikana.. mä siis olen just eronnu enkä kyllä siis ees kaipaa mitää uutta suhdetta.

Vierailija
9/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä valheesta sinulle on? Meinaan että jos aiot miehen tavata niin totuushan paljastuu ennen pitkää, kai sen ymmärsit jo kun valheen hänelle kirjoitit?

Vierailija
10/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäsi normaalipainoinen, ei siinä sen kummempaa. Jokaisella meistä on omat mielipiteet ja se on sinun mielipide.

Vierailija
11/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on edes jotain toivoa. Jos olet painoa pudottanut niin siitä voisi jonkinlaista pehmennystä yrittää keksiä. Muuten ensitreffeillä saattaa olla erittäin pettynyt ja vittuuntunut mies.

Vierailija
12/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annat miehet päättää, onko painosi ongelma. Lohdutukseksi sanoisin, että olen tavannut monia naisia joiden bmi huitelee siellä 30:n kohdalla ja he ovat oikein nättejä.

Vierailija
13/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis mielestäni ole normaalivartalon mitoissa mut se siinä kohtaa tuntu sopivalta vaihtoehdolta sanoa. Tiedän siis valehdelleeni. Ja vaikka haluaisinkin miehen tavata ni ei taida tän valheen jälkeen enää onnistua.. tästä ei kiemurrella ulos mitenkää :(

Vierailija
14/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka painoin 95 kg. Kun hän osti minulle vaatteita yritti hän kuvailla kroppaani myyjälle ja he päätyivät yhdessä kokoon 38. Oikeasti olin silloin kokoa 46.

Joten jos muuten olet hurmaava ei mies välttämättä huomaa mitään.

Vierailija
15/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivulauseessa että olet ehkä kuitenkin pyöreähkö, joten jos hoikkaa naista etsit, niin en ole sellainen.

Itse en lähtis treffeille näkemättä valokuvaa miehestä, eikä sen kuvannlähettäminen ole mulle ongelma, jos vaikuttaa tutustumisen arvoiselta tyypiltä.

Terkuin netissä miehensä tavannut, 6 v. naimisissa ja kaski lasta.

Vierailija
16/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis mielestäni ole normaalivartalon mitoissa mut se siinä kohtaa tuntu sopivalta vaihtoehdolta sanoa. Tiedän siis valehdelleeni. Ja vaikka haluaisinkin miehen tavata ni ei taida tän valheen jälkeen enää onnistua.. tästä ei kiemurrella ulos mitenkää :(

se asia miehen päätettäväksi. Kerrot totuuden ja sitten miehen kiinnostus joko loppuu tai sitten ei lopu. Et voi muuta kuin voittaa, koska jos vaan hiljaa katoat sinulla menee kaikki mahdollisuudet ko. mieheen. Kertomalla totuuden on kuitenkin pieni mahdollisuus että mies ei pidäkään tuommoista niin vakavana asiana ja haluaa edelleen tavata.

Vierailija
17/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa puheeksi.. ilman että vaikutan ihan idiootilta :) tai no tyhmähän mä kyllä olenkin, pilannu mahollisuuden tähän mieheen jo ihan alkuun :( Meillä olis mahdollisuus tavatakin nyt tällä viikolla..

Vierailija
18/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän koot. Kysyt vaikka että minkäs näköinen sä olitkaan, tai jotain muuta vastaavaa. Sitten voit samaan syssyyn kertoa jotain itsestäsi. Mitä jos teeskentelisit ettet muista mitä olet itsestäsi kertonut? Tai sitten jotenkin huumorin varjolla että pidät itseäsi normaalipainoisena vaikka painakin XX.

Vierailija
19/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää tollainen valehtelu jos on noin reippasti ylipainoinen. Itse olen 169cm ja painan 53kg ja sanon itseäni normaalipainoiseksi, mitä olenkin....huh huh.....

Vierailija
20/27 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain hyvää puolta kropastasi, olettaen että sellainen on. Pyöreä perse? Isot tissit? Laita päälle hyvät rintaliivit joilla tuet tissit tötterölle ja sitten avokaulainen paita päälle ja kuva kännykkäkameralla sopivasti rajattuna, ilman naamaa. Sitten lähetät sen miehelle ja laitat saatteeksi jotain että täällä on sitten muotoja vähän enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä