Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluun psykoosiin, mua vituttaa tää tylsä todellisuus.

Vierailija
12.02.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtanut sekunnnissa tylsään todellisuuteen. Ei sitä psykoosin laatua kuule yleensä pääse valitseen. Siinä vaiheessa kun et voi enää itseäsi kontrolloida niin suunta on huonompaan ei parempaan.

Suosittelen sulle vaikka jotain huumeiden käyttöä, vaikka alkuun hasista ja sitten vähän kovempia aineita. Tarpeeks kun käytät niin voit päästä siihen psykoosiinkin.

Vierailija
2/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota viinaa ja lääkkeitä sekaisin, mutta ole tarkkana sen nukkumisen suhteen. Ei yhtään unta sitten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättä johda psykoosiin uudestaan, mutta voithan kokeilla!

Onnea yritykseen!

Vierailija
4/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha ja kun jätän sen pois ni loppuu vittumaiset sivuvaikutukset, jotka vie vielä multa hengen.

Vierailija
5/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin lopettelen psykoosin estolääkitystä joka on nostanut mun painoa yli 30kg ja se on mun mielestä aika hengenvaarallista lihoa näin paljon. Toivon myös että paino laskee ja tietty toivon ettei psykoosi uusiudu. Tosin lääkäri sanoi että tunnen tilani suht hyvin ja pystyn hakeutumaan hoitoon ennen kuin lapanen lähtee kädestä.

Vierailija
7/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muutakaan stressaavaa elämässäni ole. Voin ihan hyvin jättää psykoosinestolääkkeen pois, koska siitä on terveydelleni enemmän haittaa mitä hyötyä.

Mm. kohonnut riski saada sydäninfarkti ja diabetes, ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi