Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
WANTED: Fazerin mansikkasuklaa!!!
12.02.2012 |
Siis apua! Olin laivaristeilyllä ja huomasin, että fasulta on tullut uutuussuklaa:"suklaata, mansikkaa ja vaniljaa". Ostin levyn ja kotona maistoin - se on TAIVAALLISTA!
Mutta ei sitä näköjään myydäkään täällä Suomessa!!! Onko joku nähnyt? Tuleekohan kauppoihin ollenkaan vain onko sitä lähdettävä uudestaan risteilylle...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mäkin ostin sitä laivalta. TAIVAALLISEN hyvää!!! :)
Toivottavasti tämä otetaan normivalikoimaan. Paras Fazerin sinisen makuvariaatio ikinä. Nuolin suklaamurut foliosta :D