Lue keskustelun säännöt.
Mun mies on rakastava puoliso niin kauan kun meillä kaikki hyvin.
12.02.2012 |
Viimeiset 8 vuotta ollut seesteistä aikaa, molemmilla työt, talous kunnossa jne. Nyt mulle tuli yt-neuvottelut töihin, stressaan tosi paljon, mutta mies kärsimätön, ottaa etäisyyttä. Ei kestä mun purkauksia. Sama juttu takavuosilta, silloin mies " ratkaisi" asian pitämällä yhteyttä toiseen naiseen, kun jäi kiinni, niin selitti kuinka olin ollut niin hirveä ja hänellä ollut niin vaikeaa...nyt vain kaipaisi lohtua :(
Kommentit (2)
olis mulla entinen mies jos tekis samat..
Kyllä niistä asioista pitää aina ennemmin pystyä puhumaan kun mennä heti etsimään "lohtua" jos vaimo vähän jäkättää..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Otan osaa :-(