Luin 37v naisesta, joka on piikittänyt täyteaineita naamaansa 90-luvun puolivälistä asti!
Piikittää itse kun tulee halvemmaksi ja tuloskin on kuulemma kauniimpi. Ostaa aineet Kiinasta. Itse en a) piikittäisi b) varsinkaan en luottaisi, että Kiinasta saisi samaa laatua, kuin Suomesta tarkemmin valvotusta lähteestä. Ehkä aineita ei täältä saa ostaa itse ihon alle tökittäväksi, vaikkakin jutussa luki, että ala on aika villi Suomessakin?
Suomalainen nainen. Katsoin hänen kuviaan netissä. Näytti suht tavalliselta, mikä tarkoittaa minun silmissä, että ei aivan biletyksestä kuluneelta tai sairaalta. Tosin muokatulla tavalla tavalliselta. Ylähuuli oli törrömpi kuin tavallisesti tuon kasvolihaksiston omaavilla ja rinnat oli tosi isot suhteessa muuhun kroppaan.
Laittoi kyllä miettimään, että mitä ryppyjä minä olisin voinut hoitaa 90-luvun puolivälissä ja olen häntä pari vuotta vanhempikin? Nyt 40 vuotiaana minulla on ihan luomusti ikäisekseni hyvät piirteet. Tosin olen elänyt suhteellisen terveellisesti. En ole polttanut enkä juonut humalahakuisesti. Olen pyrkinyt syömään kasvis-kalapainotteisesti. Olen onnellinen, että en ole edes ajatellut ottaa moisia hoitoja. Kuinkahan moni kadulla vastaantulevista ikäisistäni ei ole luomu?
Kommentit (3)
Luin saman jutun, mutta en muista enää kys. toimittajan nimeä ja mistä luin jutun. Hesarista ehkä? Mistä luit, katsoisin kuvia kun en silloin muistanut.
Miksi hän esiintyi omalla nimellään ja ammatillaan? Tiesi varmasti olevansa helposti jäljitettävissä netin kautta.
Netin kautta selvisi hänen työtehtävänsä ja työnantajansakin. Muut haaveensa jne. En usko, että hän työtehtävissään voisi kirjoittaa piikittelystään yhtä avoimesti kuin haastateltavana. Noh toiset toimittajat voivat nyt tehdä jutun hänestä, jos hän kerta haluaa avautua...
Joillekin tulee jo nuorena ryppyjä ihan siksi, kun sattuu olemaan sellaiset geenit kun taas toiset perintötekijöidensä ansiosta säästyy rypyiltä. Sitten taas toisaalta voisin kuvitella, että kyseinen nainen on todella ulkonäkökeskeinen ja tarkka ulkonäöstään ja siksi pitänyt jo pieniäkin juonteita katastrofaalisina. Tietysti elintavatkin vaikuttaa.
Halusin siis viitata tuohon, kun ihmettelit että miten jollakin voi olla ryppyjä vaikka sulla ei vielä nelikymppisenäkään kauheasti ole. Se on osittain myös tuurista (geeneistä) kiinni.