Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen tullut tieni päähän..

Vierailija
12.02.2012 |

en vain tiedä mitä tehdä? Miehen kanssa ollaan kun yö ja päivä monessa asiassa. En jaksa aina olla se joka yrittää. Eikä jaksa sanoa, minua ärsyttävistä asioista. Sitten jos en sano niin yritän vain miellyttää toista enkä halua riitaa. Riidat aika kamalia meillä. Lapsetkin todistaneet niitä. Kait tää on nykypäivää vaan. Itse vielä olen perfektionisti, kun huomaan, että kaikkialla vaan ihannoidaan nuoruutta, kauneutta ja rahaa. Mulla ei ole mitään noista. Ei sitä unelmien perhettä edes. Kaikilla ystävillä rahaa ostella kaikkea, kavereita liuta ja tekemistä ja menoa joka päivälle, komeat miehet, kauniit lapset, ei tälläisiä riitoja tai muutenkaan tälläistä elämää. Matkustelevat ja viettävät ihanaa aikaa ja elämää. Tunne on sanoinkuvaamattoman kateellinen,tyytymätön ja yksinäinen. Joskus koen sen ahaa elämyksen mutta se häviää niinkuin nyt tänä aamuna. Ankeat uutiset ja muutenkin raihnainen olo vielä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riitelevät, jokaikinen menettää nuoruutensa ja kauneutensa, kukaan ei vietä koko ajan ihanaa elämää. Luet liikaa facea ja tätä palstaa.

Vierailija
2/2 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vain tiedä mitä tehdä? Miehen kanssa ollaan kun yö ja päivä monessa asiassa. En jaksa aina olla se joka yrittää. Eikä jaksa sanoa, minua ärsyttävistä asioista. Sitten jos en sano niin yritän vain miellyttää toista enkä halua riitaa. Riidat aika kamalia meillä. Lapsetkin todistaneet niitä. Kait tää on nykypäivää vaan. Itse vielä olen perfektionisti, kun huomaan, että kaikkialla vaan ihannoidaan nuoruutta, kauneutta ja rahaa. Mulla ei ole mitään noista. Ei sitä unelmien perhettä edes. Kaikilla ystävillä rahaa ostella kaikkea, kavereita liuta ja tekemistä ja menoa joka päivälle, komeat miehet, kauniit lapset, ei tälläisiä riitoja tai muutenkaan tälläistä elämää. Matkustelevat ja viettävät ihanaa aikaa ja elämää. Tunne on sanoinkuvaamattoman kateellinen,tyytymätön ja yksinäinen. Joskus koen sen ahaa elämyksen mutta se häviää niinkuin nyt tänä aamuna. Ankeat uutiset ja muutenkin raihnainen olo vielä.

samanlaista arkea ja eri mielisyyttä se on monilla muilaakin ajoittain,ja onni ei ole rahasta kiinni , vaan se on se läheisyys ja välittäminen.kun teet listan hyvät /huonot asait huomaat etä olet voiton puolella. toiset ei saaa esim lapsia ikinä ,mikä rikkaus lapset ovatkaan, Jumalan lahja, ei rahalla mitattavissa. paras on edessä päin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla