Mies ei enää orgasmia
Mitä te ajattelisitte tilanteesta?
Meillä on mennyt todella huonosti pari viimeistä vuotta ja erostakin on puhuttu. Mies aloitti suhteen työkaverinsa kanssa ja jäi kiinni. Sen jälkeen koko perhe- js suhdedynamiikka muuttui. Kaikki sai jotenkin uuden uuden merkityksen ja päädyimme jatkamaan yhdessä ja tekemään kaikkemme suhteen korjaamiseksi. Luottamuksen korjaaminen ei ole kuitenkaan ihan helppo asia.
Ennen miehelläni ei ollut mitään ongelmia orgasmin kanssa, vaikka olisimme juuri riidelleet tulisesti ja sen jälkeen päätyneet sänkyyn sovintoseksiä harrastamaan. Mutta nyt, vaikka olemme ainakin päällisin puolin hyvissä väleissä, on seksi muuttunut hyvin usein pitkäksi jyystämiseksi eikä mies pysty laukeamaan. Itse olen hyvin seksuaalinen ja taatusti annan kaiken mahdollisen stimulaation kuten ennenkin, eikä seksi todellakaan ole mitään pimeässä peiton alla -meininkiä. Mutta kun ei irtoo niin ei irtoo. Tämä tapahtuu siis noin joka kolmas kerta. Ennen pettämistä ei meillä ollut koskaan käynyt näin.
Mies itse sanoo, että häntä painaa vielä mennyt ja kaikki riitely, mutta ei häntä ennen pettämistä nämä asiat painaneet ainakaan niin että se olisi näkynyt orgasmin puutteena. Itse ajattelen, että ongelma on se, että sängyssä olen nyt minä enkä se työkaveri.
Vai mitä ihmettä tästä pitäisi nyt ajatella?
Kommentit (12)
musta on niiin 50-lukua että täytyy pitää jotain intohimotonta suhdetta yllä jos toinen tai molemmat juoksee vieraissa.. mut mä oonkin nuori ja naiivi.
Itse näkisin nimenomaan sen intohimon ja seksinkin aika tärkeänä perustana koko yhdessäololle (toki siinä on paljon muutakin, eikä koko suhde seksiongelmiin kaatuisi, mutta pettämiseen kyllä). Avoimessa suhteessa pettämistä ei voi olla, joten sillon toki eri asia jos molemmat on samalla viivalla ja tietää mikä on meininki.
Oon nimittäin ihan hukassa asian kanssa, enkä tiedä pitäisikö peli viheltää poikki ja muuttaa eri osoitteisiin. Onko ko. käytös ns. normaalia, vai johtuuko se kaipuusta sen toisen naisen luokse? Mies on sanonut katkaisseensa kaiken työkaverinsa kanssa.
Hän on surullinen että sinä sait tietää suhteesta. Se on se voimakkain tunne minkä sinun näkeminen hänessä synnyttää nykyään. Hän ei halunnut satuttaa sinua, ja hän katuu epäonnistumistaan, jonka voi tulkita epäonnistumisena pitämään suhde salassa tai epäonnistumisena vastustamaan kiusausta toista hyvää naista kohtaan.
Yksiavioisuuden ihannointi johtaa sydänsuruihin ja se ei sovi 2000-luvulle. Lyö miehelle kondomi käteen ja sano että "Saat sutaista ketä tahansa kunhan kysyt minulta ensin luvan ja käytät tätä, ja kunhan sallit minulle saman oikeuden."
valittaisit siitä että panot ei kestä. Nyt järkeä peliin tyttöseni ja miksi ihmeessä sinä vielä sen kanssa olet kun se on seukannut toisen kanssa?
meillä kävi samalla lailla, mies petti 10 vuotta nuoremman venäläisnaisen kanssa. Ei enää voi tehdä minun kanssa mitään sängyssä.
sillä mies hoitelee mulle aina pari orkkua ennen varsinaista yhdyntää. Nyt mies lykkii ja lykkii varmaan puoli tuntia eikä irtoa.
Olen aika vakuuttunut siitä, että mies haluaisi sittenkin sen hoitonsa. Mies itse kieltää asian. Mutta sänkyhommat kertoo kyllä toista tarinaa.
Pitänee vissiin laittaa lusikat jakoon, en mä enempää jaksa.
parisuhteissa. Tuntuu että mikään ei enää toimi jos seksi ei toimi. Kyllä kai sitä ihmisen elämässä muutakin pitää olla kuin jatkuvaa naimista.
Nyt pettäimisen jälkeen mies ei saa, vaikka lykkii puoli tuntia. Tottakai se laittaa miettimään, että mistä oikein on kysymys. Että yritetäänkö tässä turhaan, jos miehen mieli on jossain aivan muualla.
Jos ongelma olisi esiintynyt ennen pettämistä, niin sehän olisi normaali tilanne meillä.
Pääkaupunkiseudulta ainakin löytyy valikoimaa ja lyhytkin terapia voi auttaa...
enää tarpeeksi kiinnostusta sinua kohtaan.
Olen mies ja vastaan koska aikalailla samoin on omassa parisuhteessa käynyt. Avioliittoa on noin 20 vuotta ja lapsiakin useita. Seksiä lukuunottamatta parisuhteessamme on oikeastaan kaikki aivan kohdallaan. Emme riitele, vaan tulemme juttuun ihan normaalisti. Mitään henkeviä keskusteluja ei tosin olla käyty vuosiin mutta ne arjen rutiinit menevät ihan ok.
Salasuhteenkin aloitin jossain vaiheessa ja sitä kesti aikansa. Seksi salarakkaan kanssa oli ihanaa ja uutta ja koin sellaisia tunteita etten kuvitellut enää olevan. Vaimon kanssa olemiseen ei tuo oikeastaan tuonut mitään muutosta. Seksi tuntuu ennalta-arvattavalta ja jo ennenkuin se edes alkaa voi kuvitella että "toimitus" menee kuten aina ennenkin. Siinä ei kiihota mikään.
Jos omassa suhteessani parisuhde olisi seksin varassa, olisi ne lusikat jaettu jo vuosia sitten. Se lienee ihan selvääkin, että pitkässä suhteessa kaikki muuttuu rutiiniksi ja arkiseksi. Toisesta tulee liian tuttu. Puolisoiden seksin tarpeet voivat myös olla täysin erilaiset.
Meillä ollaan keskusteltu tuosta salasuhteestanikin, vaikka en siitä millään tavalla kärynnyt. Ei se näin jälkikäteen ainakaan huonontanut suhdettamme. Olen antanut saman vapauden puolisollenikin. Ero varsinkin olisi aikalailla kaukainen vaihtoehto.
Puheet "luottamuksesta" ja "luottamuksen menetyksestä" ovat mielestäni paskanjauhantaa koska ei tuo liity parin väliseen olemiseen millään tavalla. Melkein ajattelisin että jonkinasteinen salasuhde tuo säpinää siihen avioseksiinkin. Voihan se olla vaikka eroottisten viestiten lähettelyä.
Mielestäni on niin 50-lukua että heti erotaan jos jommallakummalla puolisolla on jotain salasuhteen tapaisia juttuja. Ne voisi halutessaan tulkita vaikka eri ikäkausiin kuuluviksi kriiseiksi. Voi sitä riutua selibaatissakin vaikka loppuikänsä mutta kun tämä elämä kun on ainutkertainen, niin ei sitä mielestäni kannata haaskata.
Onnellisuus parisuhteessakin tulee pienistä asioista ja mitä nopeammin johhonkin ongelmaan selvittää ratkaisun, sen helpompi se on käsitellä. Seksin ehkä voisi jättää vähän vähemmälle huomiolle koko suhdetta ajatellen.
että jos menneet asiat painaa mieltä niin niitä ei ole tarpeeksi hyvin selvitetty. Jos ootte omin neuvoin käyneet asian juurtajaksaen läpi niin sitten menisin terapeutin avulla avaamaan vyyhtiä, kyllä se maksaa itsensä takasin vaikkei mitään varsinaista ongelmaa olisikaan (aina oppii jotain uutta tai saa uutta näkökulmaa asioihin!)