Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas, miten saisimme asuntomme kaupaksi...

Vierailija
12.02.2012 |

Pitäisi päästä rakentamaan omaa taloa, mutta ei vaan asunto mene kaupaksi. Meidän sisustus on ihan surkea, kun ei ole mitenkään näiden superallergisten kanssa ehtinyt, kuin yllä pitää jotenkin huushollia... eli sitä kai voisi parantaa.

Asunnon kuvaus on myös huono, Kiinteistömaailman rustaama.

Jotenkin haluaisin niin sanoa ihmisille itse, miten ihana paikka tämä osa Espoota on. Olen asunut vaikka miss PK-seudulla ja tämä on ehdottomasti kaunein kylämäinen paikka. Siksipä emme itse muutakaan kauas. Kaikki todella hyvät pienen lapsen palvelut vieressä, lähiseutujen parhaat, monikieliset päiväkodit ja muut. Siksi niin sapettakain, kun en osaa pukea näitä sanoiksi ja välittäjä kun myy tätä, tuntuu, ettei kuitenkaan osaa kertoa näitä juttuja... tämä sijainti on ihan mielettömän hyvä, ihan kivenheitto 'kylä'kaupasta ja puutalokahviloista yms :)

Muutenkin haluaisin, että tänne muuttaisi mukavia ihmisiä, kun kuitenkin lasten kautta tutustumme kaikkiin :D

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä en usko, että sisustuksella on juuri väliä. Eikä oikein ilmoituksen kuvauksellakaan. Sijainti ratkaisee varmaan 60% ja pohjaratkaisu myös paljon.

Ottakaa paremmat kuvat, roudatkaa tavaroita piiloon niin paljon kuin jaksatte ja ottakaa kuvat valoisaan aikaan. Korjatkaa ilmoituksen kuvausta. Ei tuossa oikein muuta voi tehdä, jos hinta on alueen tasoon nähden keskitasoa.

Vierailija
2/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeasti -- kolme asuntoani olen myynyt (no, miehen kanssa toki yhdessä mutta minä olen ollut se aktiivinen osapuoli) ja aina on mennyt nopeasti kaupaksi juuri siksi, että olen osannut myydä kotiamme kotia etsivälle perheelle, en asuntoa kenelle vaan. Olen esitellyt naapuritkin ja käynyt läpi lähiympäristöä ja niin edelleen. HInnaksi olen laittanut sen, minkä olisin saanut käteen jos välittäjä olisi saanut ehdottamansa täyden hinnan ja aina on hintakin pitänyt kutinsa. Viimeinen asunto siis myytiin hintaan 46500 kun välittäjä ehdotti, että hinta on 488 000.

Voit hyvin laittaa kodin itse myyntiin -- olet välittäjälle velkaa vain jos asunnon ostaa joku, joka on todistettavasti asioinut välittäjän kanssa -- välittäjällä on siis hänen yhteystietonsa. Vaikka välittäjä puhuisi mitä myyntikarensseista tms. se n tuulesta temmattua. saat myydä kotisi itse, kun vaan myyt ihmiselle, jonka ostopäätökseen välittäjä ei ole merkittävästi vaikuttanut. Välittäjän ilmoituksen katsominen ei lain mukaan vielä ole tätä -- vasta kun välittäjälle on annettu yhteystiedot, ollaan ostajina hänen asiakkaitaan.

Noilla sinun argumenteillasi olisin jo valmis tulemaan katsomaan kotiasi, missä päin espoota on noin kivaa ylipäätään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei vaan riitä ehkä tuo verkosto katsojien houkuttelemiseksi. Luulen, että saisin kaikki vakuuttumaan kyllä tälle seudulle muuttamisesta, olen itse niin ihastunut kylämäiseen paikkaamme :D En esim. kestä näitä lähiöitä, kuten Tapiola, joissa sellainen 70-luvun ostari. Vaikka toki muuten onkin kiva paikka. Meillä on liikenneyhteydetkin loistavat. Ainakin Pohjois-Suomesta muuttanut viihtyy kovasti täällä, en ymmärrä, miten välittäjät eivät saa tätä sanaa eteenpäin :D :D

Hinta perustuu ihan alueen keskivertoon... katsojia käy, niitä ei kai kävisi, jos hinta olisi liian kova?

ap

ihan oikeasti -- kolme asuntoani olen myynyt (no, miehen kanssa toki yhdessä mutta minä olen ollut se aktiivinen osapuoli) ja aina on mennyt nopeasti kaupaksi juuri siksi, että olen osannut myydä kotiamme kotia etsivälle perheelle, en asuntoa kenelle vaan. Olen esitellyt naapuritkin ja käynyt läpi lähiympäristöä ja niin edelleen. HInnaksi olen laittanut sen, minkä olisin saanut käteen jos välittäjä olisi saanut ehdottamansa täyden hinnan ja aina on hintakin pitänyt kutinsa. Viimeinen asunto siis myytiin hintaan 46500 kun välittäjä ehdotti, että hinta on 488 000.

Voit hyvin laittaa kodin itse myyntiin -- olet välittäjälle velkaa vain jos asunnon ostaa joku, joka on todistettavasti asioinut välittäjän kanssa -- välittäjällä on siis hänen yhteystietonsa. Vaikka välittäjä puhuisi mitä myyntikarensseista tms. se n tuulesta temmattua. saat myydä kotisi itse, kun vaan myyt ihmiselle, jonka ostopäätökseen välittäjä ei ole merkittävästi vaikuttanut. Välittäjän ilmoituksen katsominen ei lain mukaan vielä ole tätä -- vasta kun välittäjälle on annettu yhteystiedot, ollaan ostajina hänen asiakkaitaan.

Noilla sinun argumenteillasi olisin jo valmis tulemaan katsomaan kotiasi, missä päin espoota on noin kivaa ylipäätään?

Vierailija
4/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuollaista?

Vierailija
5/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivanvärinen uusi alue ja mielestäni jopa Espoon paras asukaspuisto. Minä voin hieman Helsinkiläiseen tyyliin mennä puutaloon sunnuntaiaamuna kahville kärryillä :) Näen matkalla ihmisiä, mutten kuitenkaan liikaa.

Ehkä olen vaan niin kiintynyt tähän, mutta ihmisetkin ovat olleet niin mukavia. Harmittaa, etten kehtaa nyt kertoa, missä asumme, mutta suosittelen etsimään, mistä puhun, jos yhtään Espoota mietitte asuinpaikkana. Minä en nimittäin tämän enempää maalle muuttaisi, missä ehkä samanlainen kylämäisyys voisi toteutua, haluan kuitenkin nämä ison kaupungin palvelut ja kulkuyhteydet.

ap

on tuollaista?

Vierailija
6/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laita rohkeasti linkki vaan ilmoitukseen!

niin on moni muukin tehnyt täällä. (ja olen mielenkiinnosta seurannut ja kaupaksi on mennyt parin viikon sisään).

JOko tuli lisäjulkisuuttaa tai sitten saivat oikeasti hyviä vinkkejä, monesti se on hyvin pienistä asioista kiinni.

Tai molemmat auttoi...

Itse olen ainakin aika hyvä keksimään pieniä vinkkejä menenkin vauhdittamiseen, kun näen kuvat/pohjan/ilmoituksen. Tosi paljon olen kiertänytkin asuntoja katsomassa ja pari myynyt hyvällä voitolla.

Vierailija
7/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauklahtea.

Vierailija
8/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontti siellä odottelis rakentamista ja hieman limittäin menevät lainatkin.

ap

niin laita rohkeasti linkki vaan ilmoitukseen!

niin on moni muukin tehnyt täällä. (ja olen mielenkiinnosta seurannut ja kaupaksi on mennyt parin viikon sisään).

JOko tuli lisäjulkisuuttaa tai sitten saivat oikeasti hyviä vinkkejä, monesti se on hyvin pienistä asioista kiinni.

Tai molemmat auttoi...

Itse olen ainakin aika hyvä keksimään pieniä vinkkejä menenkin vauhdittamiseen, kun näen kuvat/pohjan/ilmoituksen. Tosi paljon olen kiertänytkin asuntoja katsomassa ja pari myynyt hyvällä voitolla.

Vierailija
9/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintapyynnöissä on edelleen se 10 prossaa ilmaa. Ja jos rupeat rajoittamaan ostajia tyyliin "haluan että tänne muuttaa mukavia ihmisiä", niin eipä ihme ettei mene kaupaksi....

Vierailija
10/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei vaan riitä ehkä tuo verkosto katsojien houkuttelemiseksi. Luulen, että saisin kaikki vakuuttumaan kyllä tälle seudulle muuttamisesta, olen itse niin ihastunut kylämäiseen paikkaamme :D En esim. kestä näitä lähiöitä, kuten Tapiola, joissa sellainen 70-luvun ostari. Vaikka toki muuten onkin kiva paikka. Meillä on liikenneyhteydetkin loistavat. Ainakin Pohjois-Suomesta muuttanut viihtyy kovasti täällä, en ymmärrä, miten välittäjät eivät saa tätä sanaa eteenpäin :D :D

Hinta perustuu ihan alueen keskivertoon... katsojia käy, niitä ei kai kävisi, jos hinta olisi liian kova?

ap

Vierailija
11/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontti siellä odottelis rakentamista ja hieman limittäin menevät lainatkin. ap

niin laita rohkeasti linkki vaan ilmoitukseen! niin on moni muukin tehnyt täällä. (ja olen mielenkiinnosta seurannut ja kaupaksi on mennyt parin viikon sisään). JOko tuli lisäjulkisuuttaa tai sitten saivat oikeasti hyviä vinkkejä, monesti se on hyvin pienistä asioista kiinni. Tai molemmat auttoi... Itse olen ainakin aika hyvä keksimään pieniä vinkkejä menenkin vauhdittamiseen, kun näen kuvat/pohjan/ilmoituksen. Tosi paljon olen kiertänytkin asuntoja katsomassa ja pari myynyt hyvällä voitolla.

sitä täällä ja antamassa vinkkejä :). Käyn täällä niin harvoin nykyisin.

Vierailija
12/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jotain allergisten foorumia jossa voisit sitä pikkasen mainostaa. Jos olette todella pitäneet kotia niin, että sopii kaikelle allergisillekin niin ehkä se olisi helmi jollekin toiselle mega-allergiselle perheelle. Ei olisi pelkoa, että eläinpöly on piilossa kaikkialla seinissä ja ilmanvaihdossa jne..

Vierailija
13/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman kokoisissa asunnoissa. Meillä on kolme lasta, joten siihen ei enää mielestäni riitä. Onhan tässä kuitenkin kolme isoa huonetta, että kahden kanssa riittäisi vielä.

ap

100 neliötä on liian pieni lapsiperheille!!!

Vierailija
14/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiperheelle! Ainakin jos tilat suht järkevästi jaettu.

4henk lapsipehreelle varsin riittävä, jopa 5henk.

eihän sitä erityisen TOSI TILAVAKSI voi sanoa, mutta ei ahtaaksikaan - ihan hyvä peruskokoinen koti.

(kun joku tuolla laittoi että 100 m2 liian pieni)

Vierailija
15/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintapyynnöissä on edelleen se 10 prossaa ilmaa. Ja jos rupeat rajoittamaan ostajia tyyliin "haluan että tänne muuttaa mukavia ihmisiä", niin eipä ihme ettei mene kaupaksi....

Vierailija
16/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin niin yleistä palstaa tiedä. Itse olen Histamiinissa pyörinyt, mutta se on kai vähän enemmän meidän tujumpien tapausten foorumi :)

ap

Onko teillä jotain allergisten foorumia jossa voisit sitä pikkasen mainostaa. Jos olette todella pitäneet kotia niin, että sopii kaikelle allergisillekin niin ehkä se olisi helmi jollekin toiselle mega-allergiselle perheelle. Ei olisi pelkoa, että eläinpöly on piilossa kaikkialla seinissä ja ilmanvaihdossa jne..

Vierailija
17/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauklahten ongelma on juurikin sijainti, se on liian kaukana. Omakotitalolle hyvä, mut rivareita löytyy lähempänäkin palveluita espoosta samaan hintaan. Kauklahden ongelmaksi on muodostunut hintataso, joka hilattiin ylös asuntomessujen takia ja unohdettiin et terveyskeskus, neuvola tms. peruspalvelut eivät ole lähellä.

Eli sanoisin et hinta on ongelma, kauklahden hinnat on liian kovia rivareille.

Vierailija
18/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuvista aina tuntuu ihmeelliseltä, kun tontitkin ovat alkaen 1000 neliötä... näin se vaan täällä PK-seudulla.

Meillä on tosin tuossa todella paljon lääniä juosta, kun asumme niin lähellä tuollaista ruohokenttää. Voi harmitus, kun osaisin pukea nämä sanoiksi. Ehkä pitää muuttaa vähän kuvausta.

ap

lapsiperheelle! Ainakin jos tilat suht järkevästi jaettu.

4henk lapsipehreelle varsin riittävä, jopa 5henk.

eihän sitä erityisen TOSI TILAVAKSI voi sanoa, mutta ei ahtaaksikaan - ihan hyvä peruskokoinen koti.

(kun joku tuolla laittoi että 100 m2 liian pieni)

Vierailija
20/61 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tosiaan vaikuttaa pieneltä, kun on vain 105 neliötä. Kaksikerroksisessa rivarissa hukkaneliöitä on 10-15 juuri kaksikerroksisuuden vuoksi joten todelliset tilat tuossa ovat vain 90 neliötä ja se on liian pieni monille 1-lapsisillekin perheille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä