32 mies vastailee hetken kysymyksiin
Kommentit (24)
Vaikket olisikaan, miten arvioit naisia?
Silläsilmällä koko ajan?
Voitko olla naisen kanssa, pelkästään ammatillisesti?
Haaveiletko jostain?
Oletko tyytyväinen elämääsi?
T. N 40
Oletteko kääpiöitä?
hyvin mahtuu
nyt olis mahdollisuus kysellä miehen aivoituksia ja te pilailette?
kiinnostanut joskus miestenvälinen seksi? miehet yleensä? nuorempana? panisin sua!!
olen parisuhteessa ja pari lasta.en ole silläsilmällä kokoajan mutta myönnän että katselen naisia.olen myös miettinyt mies huoran ammattia,mutta tuskin pystyisin tyydyttämään naista mikäli ei itseä kiihottaisi ko tilanne.tällä hetkellä olen tyytyväinen elämääni.olen ollut ammatti sotilaana maailmalla.
Onko kutonen lintsannu äidinkielen tunneilta?
Mitä mahtaa tarkoittaa "32 mies"?
"32 miestä?"
"32-vuotias mies?"
"32. mies?"
Täällä jo halkean uteliaisuudesta.
6
nyt olis mammoilla mahdollisuus kysellä miehen aivoituksia.en tietysti vastaa kun omasta puolestani.
mutta olen kyllä sitonut avovaimoni sänkyyn käsistä kiinni.ottanut kovasti takaa päin kaikkiin reikiin. nuollut kymmenkunta orkasmia hieronut selkää ja tehnyt jalkapohja hieronnat.suudellen edennyt varpaista ylöspäin.olen hellä mutta otan myös naaraani.
Vai entinen ammattisotilas, varsinainen alfauros, voi jestas... Harrastatko kehonrakennusta?
no ei haittaa,miksi kyselet?46 olethan mua vaan 13v vanhempi.en kaipaa mitään pikkutyttöjä.
en harrasta kehonrakennusta. pieni pömppömaha on.45vuotiaaksi asti pitäisi olla valmius tilassa eli kroppa on siinä mielessä hyvässä kunnossa.sixpakki näkyy.tämäkö on tärkeintä mitä haluatte tietää...
en harrasta kehonrakennusta. pieni pömppömaha on.45vuotiaaksi asti pitäisi olla valmius tilassa eli kroppa on siinä mielessä hyvässä kunnossa.sixpakki näkyy.tämäkö on tärkeintä mitä haluatte tietää...
pääsi sisällöstä, joten tarinoi tänne siitä mikä sua kiinnostaa eniten eli NAISET JA PANEMINEN.
*Haukotus*
rakastutteko te miehet oikeasti koskaan? Onko teillä minkäänlaista tunne-elämää? Vai haluatteko vain "omistaa" naisen ja päällimmäinen tavoite on saada p***ua?
lapset on minulle kaikki kaikessa ja yritän harrastaa lasten kanssa aina kun mahdollista.käyn uimahallissa hop lopissa luistelemassa ja hiihtämässä.nyt kun pakkaset hellittää niin tehdään nuotio ulos ja paistetaan makkaraa.anteeksi teille joillekkin mutta en ole mikään äidinkielen opettaja joten näitä kirjoitus virheitä tulee.ja joku kyseli miksi olen vauva palstalla.täällä oppii naisista kaiken mitä pitää tietää.täällä oppii ymmärtämään muita ihmisiä .
rakastuin ja ei se pillu niin mahtava paikka ole,hyvää tekee siinä missä naisen kainalo popcorn pussi ja kynttilä illallinen kera pihvin.ennemmin ottaisin tytön kainaloon ja olisin ilman pillua kúin pelkkä jäätävä pano
Nuoret miehet ovat jatkuvasti kimpussani? Johtuuko ulkonäöstäni - en tiedä. Enkä muutenkaan osaa suhtautua.