Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummallinen mies, kun katsoo telkkaria tyytyväisenä vaikka ilmoitin eroavani.

Vierailija
11.02.2012 |

Pari päivää jo tässä odotellut, jos se osoittaisi jotain eloa. Mutta ei, tuijottaa edelleen televisiota kuten kaikki nämä yhteiset vuodetkin. Ei puhu mitään, eikä käyttäydy mitenkään erilailla kuin aikaisemmin. Onko kaikki miehet tuollaisia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitit eroavasi kirkosta. Mitäpä siihen sanoisi.

Vierailija
2/10 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian sille ilmoitin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies olis varmaan samanlainen. Pitäisköhän kokeilla...

T.Mykkäkouluketjun ap

Vierailija
4/10 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekstaillaanko/rakastellaanko?

Harvoin päästään vapaasti sitä touhua tekemään, niin eikös ukko tuijota telkkaria:(

Nyt kun luin viestisi, tajusin,,,, niinhän se menee.

Mies vaan vaihtelee kanavia ja on tyytyväinen. Hitto vie missä suossa ollaan.

Vierailija
5/10 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havahtuisi ainakin. Suuttuisikohan...?

Vierailija
6/10 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus kokeilin nypätä pleikkarin töpselin pois seinästä, siitä seurasi pleikkarin kokoinen reikä väliovessa.

ap

Vierailija
7/10 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osittain saattaa sulatella ajatusta. Ei sellainen esitys jätä kenenkään mieltä tyhjäksi. Jonkun verran mies saattaa itse kuvitella, että on harkittua olla näyttämättä mitään, mutta mielestäni tuo rutiinien jatkaminen niinkuin ei mitään olisi tapahtunut on ajatuksen täysi torjunta.

Eli torjunta kertoo reaktion tosiasiassa olevan todella vahva. Puhuminen ja muu asian millään tavalla esille tuominen osoittaisi, että käsittelee asiaa. Nyt on lyönyt osan miehestä täysin lukkoon.

Aika hänellä varmasti menee erittäin vaikeasti työmaalla tai muualla, tuskin kunnolla pystyy ajattelemaan useampiulotteisia asioita. Voi toki kokeilla jos kykenee keskustelemaan, mutta saattaa johtaa helpompaan suuttumiseen tai virheiden tekoon.

Parempi toivoa, että hän pystyy saamaan kavereiltaan tukea. Muuten se voi purkautua jossain vaiheessa voimakkaasti.

Vierailija
8/10 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus kokeilin nypätä pleikkarin töpselin pois seinästä, siitä seurasi pleikkarin kokoinen reikä väliovessa.

ap

että en ainakaan lähtisi kokeilemaan mitään. Nyt jos ei reagoi itse eroon mitenkään, varmasti purkaisi patoumansa ylireagoimalla moneen muuhun.

Vierailija
9/10 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama huomio, hiukan kärjistettynä mutta totta silti:

Sen jälkeen, kun olet hakenut eroa, miehen oleminen ei kuulu sinulle millään tavalla. Turhaan toivot sitä tai vaadit tätä. Enää hänen ei tarvitse käyttäytytä niin kuin sinä vähintään edellytät. Hänellä on nyt oma elämänsä ja sinulla omasi. Erojärjestelyt on ainoa asia, josta teidän tarvitsee sopia, ja siinäkin on vain vähän tärkeää sovittavaa.

Ole onnellinen, ettei miehesi ole käynyt hyökkäyskannalle. Naiset erotessa tuppaavat muuttumaan hirviöiksi, ja jotkut miehetkin.

Enää sinun ei tarvitse yrittää ajatella miehestä positiivisesti etkä ole vastuussa hänestä. Ei tavitse toivoa turhaan eikä hävetä.

Vierailija
10/10 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilee itekseen että tajushan se akka häipyä vihdoin ja viimein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi