Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varasin hotellin ja nyt huomasin, että vieressä strippiklubi!

Vierailija
11.02.2012 |

harmittaa, kuitenkin lasten kanssa menossa.. Muille käyny näin, onko ollu vaikutusta matkaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta sen varannut.

Vierailija
2/9 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne böönat tissit paljaina ja rempsa revällään kadulla hillu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Pariisin Montmartrella, joka on myös turistiseutua (paljon hotelleja). Sisäänheittäjät huutelevat miehille kutsuvasti mutta tuskimpa kokonaiset perheet ovat sisäänheittäjien kohderyhmää.

Veikkaan, että lapsesi eivät tajua koko asiaa. Tai jos ovat riittävän vanhoja, voit yksinkertaisesti selittää heille asian. Ei varmaan kannata lähteä ulkomaille, jos ei tuollaisesta asiasta kykene antamaan lapsille jonkinlaista versiota..

Vierailija
4/9 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap teki avauksen sen vuoksi, että on huolissaan siitä, että miehensä istuu kyseisessä paikassa koko matkan ajan ja ap joutuu olemaan itsekseen!:D

Vierailija
5/9 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne böönat tissit paljaina ja rempsa revällään kadulla hillu.

se pahuus

Vierailija
6/9 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen mahdollisesti voivan vaikuttaa matkaan? Mitkä sinun skenaariosi ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvittää jos vois vaihtaa. Itse hotellin sivuilla luki että hyvä hotelli jne.onkin kyllä keskustassa, mutta sitten löysin sivun jossa oli karmeita kommentteja hotellista mm.sängyt kauheat ja likaiset ja aamiaisella pelkkä leipä ja kahvi jne. Enemmän olen tosiaan huolissani miehestä, hän on niin tosikko ja konservatiivinen, harjoittava muslimi että hänen matkansa kyllä menee pilalle tuosta.



Olemme paljon reissanneetkin, mutta ei olla strippiklubin vieressä majoituttu vielä

Vierailija
8/9 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa, kuitenkin lasten kanssa menossa.. Muille käyny näin, onko ollu vaikutusta matkaan?


alotus oli olitko menossa wsiintymään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne böönat tissit paljaina ja rempsa revällään kadulla hillu.

se pahuus

Väkivalta on pahaa. Paritus ym on pahaa.

Seksissä, alastumuudessa ja strippauksessa sensjaan ei ole mitään "pahuutta".

Onkohan sulla vähän pipo kireällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi