21:40-23:20 syöpää sairastaville sekä läheisille koskettava ja lohduttava ohjelma
Juontajana ja tekijänä Ken Curtis, viisas ja lämminhenkinen mies, itsekin syöpään sairastunut, puhuu dokumentissa koskettavasti ja omakohtaisesti sairaudestaan sekä myös siitä, mistä hän on löytänyt voimaa, toivoa ja näköaloja. Hieno ohjelma... kauniit luontokuvat ja musiikki.
TV7 tänään la klo 21.40-23.20 sekä uusintana su klo 12.10.
Ilmoita ihmeessä tästä ohjelmasta jollekin tuntemallesi, jota syöpä jotenkin koskettaa - saatat tehdä hänelle arvokkaan palveluksen, koska ohjelma on harvinaisen inhimillinen ja lämmin. Tai tallenna ohjelma hänelle :)
Tv7:lla lähetys NETISTÄ: http://www.tv7.fi/asx/tv7_live.asx
DIGIBOKSISTA: kaapelitalouksissa seuraavasti
Elisa Kanava 556
Welho Kanava 65
Sonera Kanava 23
Dna Kanava 65
Anvia Kanava 27
Suomen IPTV
Elisa viihde Elisan verkossa
Maxivision Operaattori riippumaton
Sonera Koti TV Soneran verkossa
Kommentit (10)
Minulle rakas ihminen kuoli vajaa viikko sitten syöpään.
mutta en todellakaan katso tuollaista uskonnollista soopaa. Se ei lohduta minua yhtään.
Uskalsin kertoa tästä ohjelmasta siksi, koska Ken Curtisilla on mielestäni paljon elämänkokemusta ja sairastamisen kokemusta ja hän tuntuu olevan varsin lämminhenkinen mies - tämä kristillisestä vakaumuksesta huolimatta. Ja tuo kaikki on mielestäni koskettavaa ihan sellaisenaan, siis yleisinhimillisesti.
niin viisasta ja lämmintä, näin mun mielipide tuosta.
Eikä vieläkään ole ymmärtänyt etsiä totuutta. Kristityille on valehdeltu tuhansia vuosia heitä on johdettu harhaan papiston/kirkon vallanpitäjien taidokkaan juonittelun ansiosta. Filmi todista ja toistaa vain siitä petoksesta jota kristittyjä kohtaan on toiminut moitteettomosti yli kaksituhatta vuotta. Jumalan ristiriitaisuus on kätketty kaunopuheisiin.
Paavali teki pohjan kristinuskolle. Ei Paavali ollut sen ihmeellisempi ihminen kuin tämän päivän ihminen. Ja miksi olisi ollut. Miksi maailma olisi ollut silloin ihmeellisempi 2000-vuotta sitten kuin tänään. Fakta oli että ihmiset uskoivat vakaasti taruinin mihin Jeesuksen tarinakin perustuu. Uskovaiset ottakaa laput pois silmiltä, älkää olko sokeita ja etsikää totuutta se on taruakin ihmeellisempi.
vaikea!
ei kykene antamaan anteeksi ei myöskään saa anteeksi, vaan joutuu helvettiin. Vaikka olisit hurskas uskovainen, et uskollasi pelastu, jos et ole anteeksi antanut niitä kohtaa jotka ovat sinua kohtaan rikkoneet.
Paljon elämänkokemusta, eikä vieläkään ole ymmärtänyt etsiä totuutta
"MINÄ (Kristus) olen tie, totuus ja elämä. EI kukaan pääse Isän luokse (pelastu) muuten kuin minun kauttani." (Uusi Testamentti -> Johanneksen evankeliumi)
Toisin sanoen; jokainen ihminen, joka on etsinyt Kristusta, on etsinyt Totuutta, koska Totuus onkin Persoona, Kristus itse, ei jokin asia, oppi tai filosofia. Yllättävää!
Paljon elämänkokemusta, eikä vieläkään ole ymmärtänyt etsiä totuutta
"MINÄ (Kristus) olen tie, totuus ja elämä. EI kukaan pääse Isän luokse (pelastu) muuten kuin minun kauttani." (Uusi Testamentti -> Johanneksen evankeliumi) Toisin sanoen; jokainen ihminen, joka on etsinyt Kristusta, on etsinyt Totuutta, koska Totuus onkin Persoona, Kristus itse, ei jokin asia, oppi tai filosofia. Yllättävää!
todistettu vääräksi. Kukaan ei ole vielä löytänyt absoluuttista totuutta. EI kukaan ei kristitytkään. Ja se on FAKTA. Raamatun mukaan Jeesus itse myönsi ettei tienyt kaikkea. Miten siis voi olla totuus jos ei tiedä kaikkea. Kristityt lakkasivat etsimästä ja alkoivat uskoa sepustuksia jotka pohjautivat tarustoihin. Ihmisten kirjoituksiin ja olettamuksiin. Se mitä Raamatussa on kirjoitettu Jeesuksen sanomista on jo sanottu ennen Jeesusta. Hän ei siis ollut ainutkertainen, oli ollut jo muita ennen häntä samalaisia neitseelliseti syntyneitä vapahtajia. He olivat kokenett täsmällen saman kohtalon kuin Jeesus. Näistä tarustoista kyhäiltiin kirkon salaseuroissa myytti Jeesuksesta. Asioita lisäiltiin ja poisjätetettiin. Tämä aiheutti sen että kristityt ovat jakautuneet satoihin kuppikuntiin jokaisella omat vivahteensa. Aivojen jättäminen narikkaan on viisainta, koska muuten uskolla ei ole mitään pohjaa.
mutta en todellakaan katso tuollaista uskonnollista soopaa. Se ei lohduta minua yhtään.