Mikä naistenlehti olisi paras n. 35-vuotiaalle? Kaupoissa vaikka mitä valikoimaa nykyään.
Kommentit (21)
myös Kodin Kuvalehden puolesta. Luen kannesta kanteen ;D
Tykkään myös Kodin Kuvalehdestä. Monet tykkäävät myös Oliviasta.
Et -lehdestä....mutta mä oonkin pian 38v... :) Kotiliesi ja Kodin kuvalehti ovat ihan hyviä.
Fit lehdestä. On muutakin esim. elämäntapa, kuin liikuntajuttuja. Juuri tilasin Hyvä terveys-lehden, vaikuttaa kivalta. Minä taas en pidä kodin kuvalehdestä, vaikka sitä äidiltäni saatuani luenkin. Mulla se on tosi nopeasti selattu. Sitten Eeva on ihan ok lehti. Me naiset on ihan luettava. Siinä on hyvänä puolena joka viikkoinen numero, mutta siihenkin kyllästyn kyllä aina tietyn ajan jälkeen, sama Annassa. Tuota Oliviaa oon pari kertaa lukenu, mut en kokenu omakseni koska siinä ei ollut niin paljon luettavaa, kuin noissa ensin mainitsemissani.
Nämähän tietysti ovat aina makuasioita, mikä aihe kiinnostaa ihmistä.
MeNaiset on mun ehdoton suosikkini.
Ikää 36 v.
Anna ja Me Naiset -linjasta. Kodin Kuvalehti mulle tulee, mutta tuo Me Naiset on kyllä hyvä viikkolehti.
No ihan kauheesti en Saraa täällä suosittelisi, sehän lopetetaan.
mä tilasin sen juuri,oletko varma??
Itse pitäisin joko Oliviasta tai Kodin kuvalehdestä. Sara ja Evita vaikuttavat liian hömppäisiltä omaan makuuni, Me naisia ja Annaa voin lukea kampaajalla, jos on "naistenlehtifiilis".
Annasta, Kodin Kuvalehdestä, Fitistä. Kuntoplussaa joku suositteli, mutta se on musta ihan pelle, siis jos yhtään oikeasti urheilee. Vähän sellainen tässä on kiva toppi päällä salilla-jee, lehti.
No on se ihan julkistettu että tänä vuonna ilmestyy kaksi lehteä.
Mä en käsitä miten ne voi enää ottaa tilauksia vastaan.
Myös Sport lopetetaan ja se on mun mielestä tosi tyhmää.
SanomaMagazinesin sivuilta:
Ainutlaatuinen lehti aikuiselle naiselle.
SARA.:ssa on säihkettä ja särmää. Aikuisille naisille räätälöity laatulehti on ulkoasultaan vahva ja nautittava, sisällöltään innostava ja yllättävä. SARA. todistaa, että 40 + on upea ikä ja elämänvaihe. Monta velvollisuutta on jo hoidettu, monta mahdollisuutta on käyttämättä. SARA. peilaa naisen maailmaa valppaasti ja moniarvoisesti, huumoria unohtamatta. Tarvittaessa SARA. myös puraisee.
SARA. puhuttelee aktiivisia, työikäisiä naisia, jotka ovat jo oppineet sanomaan. Minä. Ei. Ja miksipä ei! Naisia, joilla aikaa ja halua panostaa itseensä. Elämyksellisen aineiston lisäksi lehdessä on paljon palvelevaa materiaalia muodin, kauneuden ja hyvinvoinnin alueilta.
Voit tutustua lehden omiin nettisivuihin osoitteessa www.sara.fi.
SARA.-lehden julkaiseminen päättyy ja viimeinen lehti ilmestyy 22.2.2012.
Myös uusi me naiset yllättävän hyvä. Glorian muotiosuus ollut aina hyvä mutta ne jutut, voi itku sentään!
Olivian tilasin juuri ja Kodin kuvalehti tuli aiemmin. Luin muutaman Ellenkin ja oli erittäin epäkiinnostava. Että Oliviaa suosittelen minä, jolla ikää 37 v.
on ne mitä mä ostan :D Myös image on hyvä, mutta on meidän lähikaupassa miestenlehtien seassa.
Alkaa ärsyttää tyhjästä maksaminen, en tosiaan suosittele Oliviaa kenellekään.
Muut ovat kaikki samasta muotista