suosittele ripsaria!
Hei, mita ripsaria te kaytatte? Onko mitaan kestosuosikkia? Suosittele jotain ihanaa milla saisi loihdittua vaaleista ripsista saihkysilmat!
Menee hermo tuohon viimeisimpaan (Lancomen Hypnose vedenkestava), kun vari ei tahdo lahtea ripsista millaan! Ei edes Lancomen saman sarjan silmameikinpoistoaineella.. Saa hinkata iltaisin pois ja aamulla on silti simmut kuin pandalla. Ole siina sitten seksikas..
Kommentit (18)
tai siis nykyään Sensai
löytyy tolla kanebolla kun kysyy vedellä lähtee, siis 38 asteisella, ei edes saa poistaa millään meikinpopistoaineilla. Silti kestääesim. vesisaz
paras kokeilemistani ripsareista on ollut Maybellinen Volum´express-turbo boost. Tulee tuuheutta ja pituutta kivasti lisää ripsiin (pari kerrosta laitan). Ja parhaaksi silmämeikinpoistoaineeksi olen todennut ihan Nivean Double Effect-silmämeikinpoistoaineen, ei tarvitse hinkata silmiä vaan lähtee hyvin pyyhkäisemällä.
paras kokeilemistani ripsareista on ollut Maybellinen Volum´express-turbo boost. Tulee tuuheutta ja pituutta kivasti lisää ripsiin (pari kerrosta laitan). Ja parhaaksi silmämeikinpoistoaineeksi olen todennut ihan Nivean Double Effect-silmämeikinpoistoaineen, ei tarvitse hinkata silmiä vaan lähtee hyvin pyyhkäisemällä.
Lähtee puoli silmää irti, jos sitä alkaa työntelemään silmää kohti.
Täältä ääni Clinique:n high impact mascaralle!
Eli Diorshown se perusversio on ollut mulla parasta. Maksaahan se suht paljon (n. 33 e), mutta kestää ainakin minulla monta kuukautta kun jatkan sitä vain vedellä. Eikä siis mene miksikään tuosta vedellä jatkamisesta.
edullisempi vaihtoehto; MaxFactor MasterpieceMax.
Armani on tosi hyvä, mutta MaxFactor ei paljon jää jälkeen.
Raapustelenkin naita nyt ylos ja isken miehen mukaan listan, kun lahtee huomenna tyomatkalle.
Tuo sensai/ Kanebo 38 on ollut mielessa joskus aiemmin, etta pitaa kokeilla! ja Cliniquen ripsareita en ole viela koskaan kokeillutkaan, vaikka tykkaan paljon muuten Cliniquen kasvovoiteista ja muista ihonhoituotteista.
kivaa iltaa!
Ap
lähtee pelkällä vedellä pois, tuuheuttaa ja pidentää
mut sit pitaisi pysya hyvin ja silla pitaisi pystya loihtimaan nayttavat, mutta siistit ripset. Vari pitaisi myos saada poistoaineella sujuvasti pois toisin taa rupu-Lancome!
En osta meikkeja kovin paljon, joten ei kalliimpaa ostaessakaan niihin ei mene hirveasti rahaa. Johonkin kasvoirasvoihin kulutan kylla enemman, varsinkin nain talvella kun sisailma kuivattaa korpuksi.
Olen käyttänyt jo monta vuotta, enkä vaihtaisi.
Blueberry-joku (metalliviolettinen hylsy), tai Lumenen se, missä on vaihtoehdot 1 ja 2 eli voimakkaampi ja luonnollisempi tulos samassa putkilossa! Itse tykkään mahdollisimman mustasta ja tuuheuttavasta väristä.
Sensai ja Clinique sopivat mielestäni arkikäyttöön. Niillä saa siistin ja kestävän, mutta ei mitenkään kovin näyttävän värin ripsiin. Ripsivärin poistaminen on ärsyttävää. Lähtee toki pelkällä vedellä, mutta sitten niitä ripsivärin palasia on yltympäriinsä lavuaarissa.
Diorin Diorshow-maskarat ovat suosikkejani. Juhlameikin tekoon erityisesti, kun ripsien pitää olla tuuheat ja näyttävät. Iconic on minulle sopivin, koska ongelmani on pitkät, mutta tikkusuorat ripset. Vedenkestäviä en näistä ole käyttänyt, mutta tavisversiot lähtevät helposti pesemällä.
Sensai 38 ja se Lenghtening & Separating versio!
Sensai ON Kanebon nykyinen nimi...
Parempi oli tuo Kanebo 38, Sensai ei niin hyvä
Toinen on halpa ja toinen on kallis.
Itse ostin just suosituksesta tämän, ja ei kyllä lähde millään yli 38C vedellä irti! Ärsyttää hinkata silmät punaiseksi, kokkareita irtoilee silmiin ja lopulta perusvoiteella saa pahimmat sotkut pois.
Tärpätillä pitäis poistaa. Great lash on mulle se paras.