Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antakaa vinkkejä liikunnan yhdistämiseen lapsiperheen arkeen

Vierailija
11.02.2012 |

Minulla on pitkäaikaissairaus, jonka vuoksi liikunta ja jumppa olisivat tosi tärkeitä. Olen yrittänyt yhdistää liikuntaa arkeen esim. käyttämällä julkisia ja vetämällä lapsia pulkassa tai pyöräkärryssä.

Harrastan lasten (2,5 ja 4,5 v) kanssa uintia. Mutta liikuntaryhmäni (pilateksen kaltaista liikuntaa) lopetti. Antakaa hyvät naiset vinkkejä liikunnan lisäämiseksi. Tai hyviä harrasteryhmiä Helsigissä. Ruuhkavuodet ovat iskeneet ja työn ja kodin yhdistäminen on haasteellista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täynnä hyviä vinkkejä. Netistäkin varmaan saa, jos ei kirjastosta löydy.

Hyvä pohja sinulla jo näyttää olevankin:)

Vierailija
2/3 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille hankittiin pari vuotta sitten kuntopyörä, lähipiirin suuresta epäilystä huolimatta. Yleisin kommentii oli, että siihen on sitten kätevä ripustaa vaatteita =)

On kuitenkin ollut kovassa käytössä. Miehen kanssa kumpikin poljetaan pyörällä 2-5 päivänä viikossa.

Ollaan sijoitettu se olohuoneeseen (ostettiin sellainen väri joka sopii sisustukseen ü) siten, että siitä näkee telkkarin. Itse kuuntelen usein musiikkia pyörää polkiessani. ..muuten on liian tylsä laji.

Monet kehuu crosstreineriä mielekkäämmäksi. Meillä ei kuitenaan semmoiselle tila riittänyt, mutta toimii tosiaan tuo kuntopyöräkin.

Minullakin on pitkäaikaussairaus jonka vuoksi liikkuminen on tärkeää. Siitäkin syystä on kiva, että kotonakin voi liikkua ..vaikka sitten kun lapset nukkuu jos ei päivemmällä ole ehtinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täynnä hyviä vinkkejä. Netistäkin varmaan saa, jos ei kirjastosta löydy.

Hyvä pohja sinulla jo näyttää olevankin:)

Olin ihan unohtanut tuon kirjan. Se oli muutama vuosi sitten minulla lainassa kirjastosta. Täytyy lainata uudestaan. Nyt lapset ovat isompia ja vinkit tuntuvat erilaisilta.

t. ap