Mitä teette ruotsinlaivalla, jos olette ilman lapsia reissussa?
Kommentit (16)
Lapsiperheen vanhemmille ihan ok kun samalla pääsee päiväksi Tukholmaan.
ensin menee pari tuntia siellä seisovassa pöydässä ja sitten mennään ostoksille.
ensin menee pari tuntia siellä seisovassa pöydässä ja sitten mennään ostoksille.
Mitä muuta sinne muka mennään tekemään?
-lepäillään vähän aikaa hytissä
-tehdään rauhassa ostoksia tax-freessä
-otetaan drinkit baarissa
-kuunellaan trubaduuria tai tanssibandiä
-makoillaan hytissä samassa sängyssä, pussaillaan ja halitaan
:)
kun ollaan kahdestaan, mennään hyttiin aikaisemmin nukkumaan, kuin lasten kanssa. 4
-lepäillään vähän aikaa hytissä -tehdään rauhassa ostoksia tax-freessä -otetaan drinkit baarissa -kuunellaan trubaduuria tai tanssibandiä -makoillaan hytissä samassa sängyssä, pussaillaan ja halitaan :)
Inhoan laivaseminaareja, mutta ne ovat pakollinen osa työstäni.
laivaa, jossa voisi syödä hyvin. Tai no hyvin täyteen joo, mutta kyllä ne laivojen ruuat on sellasta Fransmanni&Rosso -tasoa.
Jos lähden laivalle aikuisessa seurassa, lähden bilettämään.
laivaa, jossa voisi syödä hyvin. Tai no hyvin täyteen joo, mutta kyllä ne laivojen ruuat on sellasta Fransmanni&Rosso -tasoa.
Jos lähden laivalle aikuisessa seurassa, lähden bilettämään.
eli älä sinä siinä sössötä Rossoista sun muista.
ja arvatenkin se ei joillekin kelpaa sekään, mutta ainakin minulle sieltä löytyy kaikenlaista sellaista hyvää, mikä on liian kallista ja vaivalloista laittaa kotioloissa, ja mikä ei lasten mieleen edes ole.
oltiin ennen tosi hyviä ystäviä ja nyt nähdään harvemmin. Mutta onneksi ystäväni keksi laivaristeilyt.
Käydään nykyään 3 - 4 krt vuodessa Tukholmassa.
Kummatkin tykätään Tukholmasta tosi paljon ja aina ostetaan sen verran että saadaan taas tulevaisuuteen ilmainen risteily.
Kummallakin on sellainen työ , että voidaan pitää ylityövapaita vaikka kuinka paljon, tiedetään etukäteen mihin aikaan kuusta ei voi olla pois.
Ystävälläni lapset ovat muuttaneet pois kotoa ja mulla on viikko-viikko.
Vinkki ! Torstaisin on usein kokousmatkustajia. Silloin harvemmin täytyy itse maksaa omat juotavat ja saa jutteluseuraa kiitettävästi.
Olen itse niin varaton ettei ole varaa baareissa käydä, laivalla tämä on hyvin helppoa.
ei ollut vielä lasta. Silloin ryypättiin, tanssittiin ja tehtiin ostoksia. Käytiin syömässäkin juu.