Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä en näe kaverin seinällä (fb) mitään?

Vierailija
11.02.2012 |

Se vaan sanoo jotain, että "ei muita näytettäviä kohteita" tms. Siis koko seinä tyhjä.

Onko tää joku esto, vai? (Hämmentävää.)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tietäisi?

Vierailija
2/15 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei haluakaan, että näet siellä mitään. Hän näkee sun päivitykset kuitenkin. Reilua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mun mielestä suoraan poistaa.

Toinen vaihtoehto on, että hän ei käytä facebookkia, ja on laittanut kaikille kavereille eston.

Vierailija
4/15 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivityksiään/tekemisiään. Ei mikään todellinen ystävä siis. Mullakin on tällainen kaveri, jonka päivitykset välillä on mulle näkynyt mutta suurimman osan ajasta olen blokattu niin etten näe seinällään mitään. Tuntuu jotenkin epävarmalta, kun muuttelee yksityisyysasetuksiaan näin.

Vierailija
5/15 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän on laittanut sinut estolistalle, ei hän myöskään näe sinun seinääsi

Vierailija
6/15 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on voinut poistaa kaiken tavaran sieltä

Vierailija
7/15 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mun blokannut kaveri kuitenkin välillä tykkää mun kirjoittelemista jutuista mikä tuntuu vielä oudommalta. Miksi en saa vastavuoroisesti lukea hänen kuulumisiaan?

Vierailija
8/15 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet sinä sitten blokkaa häntä.

Vierailija
9/15 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/15 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mun blokannut kaveri kuitenkin välillä tykkää mun kirjoittelemista jutuista mikä tuntuu vielä oudommalta. Miksi en saa vastavuoroisesti lukea hänen kuulumisiaan?

facebookiin..käyttää sitä muuhun tarkoitukseen, yksityisviesteihin, tapahtumiin tms. Ei facebookissa ole mitään päivityspakkoa.

Vierailija
11/15 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

estolistalaisen kanssa ei ole missään tekemisissä, et näe häntä eikä hän sinua vaikka mitä tekisi

blokkaus tarkoittaa sitä, että itse estää tiettyjen kohteiden näkymisen jollekin, mutta edelleen näkee toisen kohteen jos itse ei tule blokatuksi

Vierailija
12/15 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri näin 13

Vierailija
13/15 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookiin..käyttää sitä muuhun tarkoitukseen, yksityisviesteihin, tapahtumiin tms. Ei facebookissa ole mitään päivityspakkoa.

Olen niitä välillä nähnyt ja päässyt lukemaan seinältään, kun on välillä tämän mulle suonut.

Vierailija
14/15 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laitan nämä ihmiset rajoitetulle listalle, jolloin näkevät mun profiilissa kaikin mikä on julkista. En halua, että puolitutut lukee mun fb-juttuja, ja ei kuitenkaan semmosilta ihmisiltä viitti kaveripyyntöäkään hylätä, tai poistaa listalta. Eikä mulla ole mitään 300 kaveria listalla, ja mun kaverilista näkyy ainostaan mulle.

Vierailija
15/15 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niitä välillä nähnyt ja päässyt lukemaan seinältään, kun on välillä tämän mulle suonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan