Miksi mä en näe kaverin seinällä (fb) mitään?
Se vaan sanoo jotain, että "ei muita näytettäviä kohteita" tms. Siis koko seinä tyhjä.
Onko tää joku esto, vai? (Hämmentävää.)
Kommentit (15)
eli ei haluakaan, että näet siellä mitään. Hän näkee sun päivitykset kuitenkin. Reilua?
voi mun mielestä suoraan poistaa.
Toinen vaihtoehto on, että hän ei käytä facebookkia, ja on laittanut kaikille kavereille eston.
päivityksiään/tekemisiään. Ei mikään todellinen ystävä siis. Mullakin on tällainen kaveri, jonka päivitykset välillä on mulle näkynyt mutta suurimman osan ajasta olen blokattu niin etten näe seinällään mitään. Tuntuu jotenkin epävarmalta, kun muuttelee yksityisyysasetuksiaan näin.
jos hän on laittanut sinut estolistalle, ei hän myöskään näe sinun seinääsi
on voinut poistaa kaiken tavaran sieltä
Tämä mun blokannut kaveri kuitenkin välillä tykkää mun kirjoittelemista jutuista mikä tuntuu vielä oudommalta. Miksi en saa vastavuoroisesti lukea hänen kuulumisiaan?
Ellet sinä sitten blokkaa häntä.
Tämä mun blokannut kaveri kuitenkin välillä tykkää mun kirjoittelemista jutuista mikä tuntuu vielä oudommalta. Miksi en saa vastavuoroisesti lukea hänen kuulumisiaan?
facebookiin..käyttää sitä muuhun tarkoitukseen, yksityisviesteihin, tapahtumiin tms. Ei facebookissa ole mitään päivityspakkoa.
estolistalaisen kanssa ei ole missään tekemisissä, et näe häntä eikä hän sinua vaikka mitä tekisi
blokkaus tarkoittaa sitä, että itse estää tiettyjen kohteiden näkymisen jollekin, mutta edelleen näkee toisen kohteen jos itse ei tule blokatuksi
facebookiin..käyttää sitä muuhun tarkoitukseen, yksityisviesteihin, tapahtumiin tms. Ei facebookissa ole mitään päivityspakkoa.
Olen niitä välillä nähnyt ja päässyt lukemaan seinältään, kun on välillä tämän mulle suonut.
niin laitan nämä ihmiset rajoitetulle listalle, jolloin näkevät mun profiilissa kaikin mikä on julkista. En halua, että puolitutut lukee mun fb-juttuja, ja ei kuitenkaan semmosilta ihmisiltä viitti kaveripyyntöäkään hylätä, tai poistaa listalta. Eikä mulla ole mitään 300 kaveria listalla, ja mun kaverilista näkyy ainostaan mulle.
Olen niitä välillä nähnyt ja päässyt lukemaan seinältään, kun on välillä tämän mulle suonut.
Eikö kukaan tietäisi?