Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei huomioinut vuosipäivää

Vierailija
11.02.2012 |

Olisitko loukkaantunut, jos miehesi ei huomioi 5-vuotispäiväänne. Sitten kun kysyin, että onko sinulla lahjaa tai korttia niin sanoi vaan että ei oo rahaa ja sitten sanoi myös että en ostanut mitään kun meillä menee huonosti. Kuitenkin meillä on lapsia ja ollaan yhdessä päätetty yrittää parantaa suhdettamme. Olen myös raskaana. Itse loukkaannuin tosi paljon. Minulla oli lahja, mutta mies ei vaivautunut edes korttia ostamaan/tekemään.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moititte ap:tä? Eikös kirjoittanut et oli järkännyt sen ravintolaillan? Ja meillä on sama juttu. Vuosipäivät, synttärit yms niin minä muistan tai ainakin leivon kakun. Mies ei muista mitenkään. Hyvä jos onnittelee. Tuntuu kurjalta sellainen.

Vierailija
22/44 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:17"]

Miksi moititte ap:tä? Eikös kirjoittanut et oli järkännyt sen ravintolaillan? Ja meillä on sama juttu. Vuosipäivät, synttärit yms niin minä muistan tai ainakin leivon kakun. Mies ei muista mitenkään. Hyvä jos onnittelee. Tuntuu kurjalta sellainen.

[/quote]

Näissä keskusteluissa pyörii aina näitä kruununsa killottajia, jotka tuntevat saavansa hyvän vaimon/tyttöystävän sulan hattuun kun ei välitä vuosipäivistä. No en minäkään välitä syntymäpäivästäni, mutta ymmärrän hyvin että jos joku toinen välittää omastaan ja haluaa sitä juhlia.

Nyt alkaa tosin pikkuhiljaa jo oppia siihen, että siitä hääpäivästä on jankutettava joka päivä (on siis tammikuussa), tehtävä yhdessä tarkat suunnitelmat (eli minä suunnittelen kun mies on toivottavasti kuulolla...), säästeltävä rahat siihen mitä sitten suunnittelen (eli minä säästän) ja sitten vaan toivoa, että mies muistaa edes pyytää tuon viikonlopun töistä vapaaksi. En sitten tiedä pitääkö sekin hoitaa miehen puolesta...

Jotenkin menee vähän maku koko hääpäivän vietosta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja toisille naimisiin menon syvin olemus on siinä, että kokee olevansa parempi kuin avoparit tai vain kihlautuneet. Voi sitten palstalla ihmetellä asiaa. No onhan ne vl:t naimisissa mutta pettää ja hakkaa sekä kohtelee kaltoin niin puolisoa kuin lapsiaan... Mutta onneksi sentään naimisissa ollaan, vähän niin kuin parempia ihmisiä tässä... Elämä yhtä helvettiä mutta sormus on ihana täyttymys.

Vierailija
24/44 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, meillä taas minä olen se, joka ei muista... :D Ollaan oltu naimisissa jo 7 vuotta, ja mun pitää edelleenkin luntata sormuksesta, että millonkas se hääpäivä olikaan. Ei mitään tekemistä sen kanssa, ettenkö hänestä välittäisi, mulla on vaan ihan kamalan huono muisti. (En muista omia synttäreitänikään - siis päivän toki, mutta ko. päivänä en muista että on ns. juhlapäivä.) 

Enpä sitten odota mieheltäkään mitään lahjoja. Me ostellaan niitä kyllä muutenkin ihan miten sattuu, eikä vaan tiettyinä päivinä. 

Vierailija
25/44 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en oo vaimolta saanut pitkään aikaan mitään lahjoja/muistamista. Itse olen edes sen kukkakimpun ja kosmetologi/hieroja lahjakortin hommannut.

En ymmärrä miksi naiset odottaa miesten hoitavan ravintolat/hotellit yms yllätykset. Itse eivät minun kokemuksen tee juuri muuta kuin ilmesty paikalle. Ihme prinsessoita.

Vierailija
26/44 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2013 klo 22:23"]

tehnyt mitään vuosipäivänne eteen? Miksi te naiset odotatte, että vain miehen pitää antaa lahja, viedä sinne, tuoda tänne jne.

Nimim. nainen, joka unohtaa merkkipäivät

[/quote]

Noh, meillä se ainakin olen AINA minä joka muistaa. Itse en saa edes toivotusta vuosipäivänä. Että jos sekin on liikaa pyydetty mieheltä, että edes itse omatoimisesti muistaisi ko. päivän ja toivottaisi sitä, niin voidaan alkaa pohtia että onko miehissä jotain vialla.

Kyllä joskus haluaisi itsekin tulla yllätetyksi jotenkin, kun itse on aina vain se yllätysten järjestäjä. Tai noh, "yllätykset" järjestän niin, että pari viikkoa aiemmin jo puhun päivättäin vuosipäivästä jotta muistaisi. Mutta ei. Kun se sitten koittaa ja minä annan jonkin merkityksellisen lahjan, niin itse saan vaan "Kiitti. Mulla ei oo sulle mitään". Eikä edes toivotusta. Että joo, kyllä jossain vaiheessa alkaa pahalta tuntumaan...

Vierailija
27/44 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään muista mitään. Ei hääpäivää, äitienpäivää eikä synttäreitä. Mitään en saa lahjaksi vaikka itse muistan häntä aina. Lapsilta saan kuitenkin kortin! Viimeksi hääpäivää vietin yksin telkkua katsoen kun mies oli baarissa kaverin kanssa.

Vierailija
28/44 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei muista milloin meidän vuosipäivä on. eikä se mua haittaa. yhdessä ollaan ja rakkautta riittää. se on ihan ok näin. synttäri- ja joululahjat ostetaan, paitsi jos säästetään esim. reissua varten.

nuo vuosipäivien juhlimiset tulee joistain saippuasarjoista suomeenkin näköjään.

Vierailija
29/44 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muista miestä enää millään lailla. Ja jos loukkaantuu, niin sanot ihan suoraan, että susta tuntuu ihan samalta sun merkkipäivänä. Pahemmaltakin, koska ainahan se on mennyt niin, että mies palvoo maata naisen jalkojen alla.

Vierailija
30/44 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs itse muistit sen vuosipäivän? Taisit vai odottaa että mies muistaa, ja odotit kieli pitkällä mitä saat. Kyllä se parisuhteen hoito ja vuosipäivän muistaminen on yhteinen juttu eikä se tarkoita että ukko muistaa ja eukko haukkuu pystyyn

Vierailija
31/44 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis Ex mies tolla käytöksellä. Oma mieheni juhlisti 7vuotis hääpäivämme viemällä minut piknikille järven rantaan. Oli ostanut viiniä ja erilaisia juustoja ja siellä auringon paisteessa nautimme, kun hän yhtäkkiä polvistui ja ojensi uuden sormuksen :D
Muita hääpäiviä olemme viettäneet mm kylpylässä, hotellilomilla ja kotonakin kerran tai pari. Mutta silloinkin oli kynttiläillallinen ja suklaa fondue mihin dipattiin mm mansikoita ja juomaksi kuoharia tai viiniä. Joka kerta ei olla lahjoja ostettu, mutta aina jotenkin juhlistettu. Kihloissa vietettiin kuukausipäiviä :D nyt naimisissa vuosipäiviä.
Eli vastaus. KYLLÄ LOUKKAANTUISIN.

Vierailija
32/44 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:52"]Ei meilläkään muista mitään. Ei hääpäivää, äitienpäivää eikä synttäreitä. Mitään en saa lahjaksi vaikka itse muistan häntä aina. Lapsilta saan kuitenkin kortin! Viimeksi hääpäivää vietin yksin telkkua katsoen kun mies oli baarissa kaverin kanssa.
[/quote] ja olet onnellinen suhteessasi? :o

33/44 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä prinsessojen kätinää. tyyliin american tosi tv, lähinnä ärsyttävää, olen vaimo, 37 v avioliitossa, en mitään ylimääräistä hihhulointia halua, meillä on joka päivä mukavaa.

Vierailija
34/44 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41898 kirjoitti:

Tyypillistä prinsessojen kätinää. tyyliin american tosi tv, lähinnä ärsyttävää, olen vaimo, 37 v avioliitossa, en mitään ylimääräistä hihhulointia halua, meillä on joka päivä mukavaa.

Hienoa, tämä kommentti varmasti piristää ap:ta hänen ongelmassaan 10 vuotta sitten.

Vierailija
35/44 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonokäytöksistä porukkaa. Niin moukilla.

36/44 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti  eivät enään edes yhdessä, varmaan prinsessa löytänyt valkoratsuisen unelmien prinssi. Älkää eläkö saduissa!!!

37/44 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tämä vain sattui silmiini, aivan sama onko 10 vuotta tai päivä sitten, viesti on sama, turhuuden prinssessat!!!!

38/44 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä maailmoja kaatava ongelma edes oli, voi hyvänen aika!!!

Vierailija
39/44 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41898 kirjoitti:

Miksi idiootti nostat esiin 10 vuotta vanhan jutun.

40/44 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä paitsi te kaikki pikkutyttö nipottaja prinsessavaimot, en yhtään ihmettele kuinka paljon avioeroja nykyään tulee, kun mies ei jaksa joka kissanristiäistä muistaa kukkakimpuin ja hajuvesin!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi